Gå til innhold

Andre her som har fått wii til jul, eller som har hatt den en stund?


evilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje det blir en tur til Jessheim på oss i morgen da :) Har bestillt meg Zelda nå og har lyst på Mario i morgen. Fikk Wii til jul :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare advare folk mot et spill som (etter min mening) er skikkelig dårlig, det heter Smarty pants. Det høres morsomt ut når man leser bak på coveret, men det er som en fattigmannsversjon av Buzz. Man får spørsmål som man skal svare på så fort som mulig ved å peke med Wiimote'n. Men det er liksom ikke noe fengende, det er på en måte veldig dårlig flyt i spillet.

Det hørtes kjipt ut. Jeg syns buzz er veldig morsomt og kunne tenkt meg noe lignende til wii'en. Syns det er veldig kjekt med sånne "party spill". Jeg har prøvd singstar en del ganger og syns det er veldig morsomt. Så kjøpte jeg boogie til wii'en, men det var bare drit i forhold. Kan ikke sammenlignes med singstar. Så det er litt kjpt at wii spillene er så mye dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også til å kjøpe disse klassiske nintendo og sega spillene som jeg spilte for mange år siden. Spesielt super mario og sonic the hedgehog :D

Men de kan vel kjøpes på shop channel? Noen som vet hvor mye ting koster der inne? Ser at ett spill feks koster 800 poeng, og noen 500 poeng. Men hvor mye koster poengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at prisen på onlinekjøpt poeng forandrer seg litt, i hvert fall går det i euro på vår maskin så det har jo med kurs å gjøre. Men spillene på Wii shopping channel koster fra ca. 50 (NES) til 100 (N64) kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til at prisen på onlinekjøpt poeng forandrer seg litt, i hvert fall går det i euro på vår maskin så det har jo med kurs å gjøre. Men spillene på Wii shopping channel koster fra ca. 50 (NES) til 100 (N64) kroner.

Åh, det var jo ikke så mye. Gleder meg til å få disse spillene :D Må bare finne litt ut av boksen først.

Har bestilt meg Big Brain Academy...noen som har det? Syns det er kult?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av de gamle spillene krever en classic håndkontroll. Så man bør kjøpe det først ellers får man ikke brukt spillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av de gamle spillene krever en classic håndkontroll. Så man bør kjøpe det først ellers får man ikke brukt spillene.

Vel, man strengt tatt ikke kjøpe en classic håndkontroll. Det går an å bruke Wiimote'n, men Classic håndkontrollen føles jo bedre å spille med. Ellers kan man bruke en Gamecube-håndkontroll, det går helt fint.

Endring: Omformulerte litt

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man strengt tatt ikke kjøpe en classic håndkontroll. Det går an å bruke Wiimote'n, men Classic håndkontrollen føles jo bedre å spille med. Ellers kan man bruke en Gamecube-håndkontroll, det går helt fint.

Endring: Omformulerte litt

Er du sikker? Vi forsøkte å starte mario world, men fikk ikke lov før vi hadde koblet til classic controller.... Noe vi ikke har :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på en ting. Vår Wii begynner plutselig å lyse skarpere blått, blinke litt og så blir den nesten helt mørk. Sånn holder den på hele tiden.. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker? Vi forsøkte å starte mario world, men fikk ikke lov før vi hadde koblet til classic controller.... Noe vi ikke har :forvirret:

Sier du det? Da er det mulig at jeg har blitt feilinformert (spurte min spillgale samboer om dette - men han har tatt feil før :sjenert: ) Jeg har ikke prøvd spillet du nevner, jeg har lastet ned en 6-7 andre spill og de har fungert med Wiimote'n i hvert fall. Da er det kanskje sånn at det fungerer for en del spill men ikke for andre.

Jeg lurer forresten på en ting. Vår Wii begynner plutselig å lyse skarpere blått, blinke litt og så blir den nesten helt mørk. Sånn holder den på hele tiden.. Hvorfor?

Dette har jeg også lurt på, for vår holder på på akkurat samme måte. Det er akkurat som om den vil minne om at "her er jeg!" når den står på uten at man bruker den. :fnise:

Endring: Ja det VAR jo feil det som han sa, men nå gjorde han det godt igjen ved å finne denne tabellen som viser en oversikt over hvilke kontroller som virker :)

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Meaty! Han er unnskyldt :fnise:

:fnise: Det er bra! Han sitter forresten og spiller PS3 som han fikk av meg til jul. Jeg vurderer og gå inn på soverommet med Wii'en, dette er min sjanse til å få spille i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Veronica Mars

Vi har også fått Wii til jul (eller rettere sagt mannen fikk av meg). Har bare Wii Sports ennå, har veldig lyst på Super Mario Galaxy og Super Paper Mario.

Jeg har hørt at Wii Fit kommer allerede 25 januar jeg da, i hvert fall til USA og England, slik at man kan bestille det på amazon el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at Wii Fit kommer allerede 25 januar jeg da, i hvert fall til USA og England, slik at man kan bestille det på amazon el.

Ååå det hadde vært topp, jeg skal nemlig til UK den 28. januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hadde vært kult ja!

Mannen kom hjem med Super Mario Galaxy nå! :juhu: Det er utrolig kult å se på i allefall! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har classic control. Og i går bestilte jeg super mario bros 3 eller hva det nå heter. Driiiiitkult!!! Men jeg endte faktisk opp med å bruke wiimoten, da knappene var bedre her. (Hoppe knappen var på feil plass på classic kontrollen syns jeg).

Men ser jo i tabellen at jeg nok må bruke den til en del andre spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...