Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy å høre fra deg! (Kan ikke love at jeg er like flink fra barselssenga ;)) Håper dere koser dere og får noe søvn mellom slagene. Det er godt å høre at smertene forsvinner like fort som babyen er ute. Begynner å glede meg veldig til å møte min egen!

Ha en fin dag og kos dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også en som gleeder seg til flere oppdateringer!!! :jepp:

Og den fancy skjermen på rommet, nå husker ikke jeg om du noen gang har sagt hvor du skal føde, men er det a-hus??? Da må i såfall jeg prøve å være like flink da jo.. :sjenert:

Håper du og veslemor koser dere! Og mannen selvsagt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og den fancy skjermen på rommet, nå husker ikke jeg om du noen gang har sagt hvor du skal føde, men er det a-hus??? Da må i såfall jeg prøve å være like flink da jo.. :sjenert:

:jepp: Ahus (svarer bare jeg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner jenter! :)

Nå er vi endelig hjemme, det var utrolig godt å komme inn døra her hjemme. Dog veldig merkelig å ha med lille L, det er fremdeles veldig uvirkelig at hun er vår, det er vi som skal være mamma og pappa for lille nurket.

Hadde egentlig tenkt å dra hjem i går, men så ble det så sent før vi fikk gjort unna endel vi måtte gjøre og jeg kjente at jeg ikke hadde særlig overskudd til å få stresset med alt bare for å dra hjem for å sove... Så da tok jeg opp en sengeplass på barsel en natt til, og det med god samvittighet! ;)

Skal se om jeg ikke får skrevet ned fødselshistorien i morgen, må nesten få satt litt ord på det for meg selv også kjenner jeg...

Lille L er utrolig skjønn :rødme: Sover mye, suger pupp som ei gudinne (dog - nå som jeg har brystspreng til de grader så vet jeg ikke helt om det er så bra...), har ufatterlig mange merkelig ansiktsuttrykk, dyyype øyne som ser ut til å ha så utrolig mye viten og er bare så ufatterlig fin på alle måter... Klart, utrolig krevende å ha en liten en som er så avhengig av oss, og mest av meg, så jeg kjenner jeg er litt sliten fremdeles. Men sånn er det nå og sånn vil det nå være framover.

Tenker jeg mekker en liten blog her og legger inn noen bilder etterhvert, må jo vise fram nurket vårt... Helt objektivt: hun er ufatterlig nydelig! :ler:

Men nå skal jeg ta med meg familien min og stelle oss og legge oss for å sove litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem Concertina.

Godt å høre alt har gått bra på barsel, til tross for at det er slitsomt :)

Kos dere masse hjemme de dagene nå :klemmer:

Send meg gjerne en PM med navnet på lille L altså :sjenert:

Endret av Tussi!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem! Så godt å høre fra deg igjen. Jeg blir helt varm i hjertet.. Det må ha vært uvirkelig å ta henne med hjem, det er kanskje DET øyeblikket jeg er mest spent på.

Gleder meg til å høre hele histiorien etter hvert! Nyt dagene framover, hun vil aldri være så liten igjen ;)

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn og noen bilder er lagt ut i blog her på siden - har gitt tilgang til de som har posta her, har jeg glemt noen så får dere si fra :)

Har begynt å skrive på fødselshistorien, men den blir jo laaang :ler: Jeg får bruke litt tid, tøtta ligger nemlig og sover i ammeputa (den kan "slås opp" og er passe myk og god for ei lita ei å sove i - slyngevugga har vært forsinket, men vi får den i morgen).

Natta i natt var egentlig grei, riktignok så var hun ikke akkurat veldig blid i etpar timer, tror hun har mye luft i magen og er kvalm for det rapes og prompes og gulpes av en annen verden. Men hun sovna til slutt på brystkassa til pappan, og da hun våkna igjen så holdt det med litt pupp og ei ny bleie før hun sovna igjen ved siden av meg, så ble det vel en runde til etpartre timer senere + en liten ut-på-tur for å få opp rap før vi sov igjen. Våkna ikke før i 11-tida, og da var hun klar for mat igjen... Det går i et ja :ler:

Men jeg er superglad vi har sjalet! Vi brukte så lang tid på dusjing, morgenstellet av L, mating, lage til frokost og det hele - og frøkna sovna midt i så vi øyna sjangsen for å spise litt... Vel - hun våkna! Men pappan knyta på seg sjalet, frøkna roa seg med en gang og vi fikk spist frokost sammen, etterpå fikk vi rydda inn i oppvaskmaskina sammen, og pappan og L fikk spilt litt gitar! Så lenge leve elastisk sjal! :hjerte:

I kveld kommer foreldrene mine - jeg gleder meg til å se de og vise fram L, men det er litt styr å ha folk i huset, selv om de ikke kommer til å være "gjester" uansett... Jaja, de drar på søndag og jeg vet at dette betyr utrolig mye for de og det går sikkert finfint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...