Gjest imli Skrevet 16. mars 2008 #201 Del Skrevet 16. mars 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 16. mars 2008 #202 Del Skrevet 16. mars 2008 Så spennende!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 16. mars 2008 #203 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Lenge siden jeg har vært innom nå, men fant ut via MellonCollie sin bok at jeg bare måttttte innom her! Og hva ser jeg?? GRATULERER SÅ MYEE! :juhu: :juhu: Blir spennende å se hva testen viser i morgen! :-D Endret 16. mars 2008 av Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 17. mars 2008 #204 Del Skrevet 17. mars 2008 Åh, så spennende!! Håper virkelig det har klaffet for dere og at du venter en liten Venter spent på hva testen sa i morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. mars 2008 #205 Del Skrevet 17. mars 2008 Venter spent jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 17. mars 2008 #206 Del Skrevet 17. mars 2008 Så moro:) Gratulerer!!! Jeg er sikker på at du er gravid Fysioterapauten din,kvalmen, tempen og svak positiv test kan ikke ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. mars 2008 #207 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvor er du Concertina?? Vil du ikke fortelle oss hva test nr 2 viste...? Hvordan blir resten av påsken nå med alkohol og masse familie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg må stå opp først aimee I går kveld så lot jeg meg selv føle på det, og jeg bare visste! Seriøst, tempekurven har vært trifasisk i over en uke, jeg har vært småkvalm i en uke, puppene er så ømme (og som ballonger! Når jeg ligger på rygg så flyter de ikke utover som vanlig, men står rett opp! Sambo kaller meg bare Frøken Ballongpupp ), og testen i går var jo for pokker positiv! Så jeg var ikke veldig overrasket da testen i morrest også var klart positiv! Streken er fremdeles ikke knallblå, men den er blå og den er helt klart der! Så ja! Jeg er gravid!!!!!! Tusen takk for hilsner og gratulasjoner jenter! Dere er fantastiske å ha! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. mars 2008 #209 Del Skrevet 17. mars 2008 :juhu: Hva var det vi sa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 17. mars 2008 #210 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. mars 2008 #211 Del Skrevet 17. mars 2008 :juhu: :juhu: Da kan jeg sette meg og jobbe igjen, har måttet snike meg inn med jevne mellomrom å se etter deg! Gratulerer igjen så mye til både deg og din kjære, dette er så spennende!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. mars 2008 #212 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Hurra Du klarte det Gratulere så mye igjen.. Endret 17. mars 2008 av Tussi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 17. mars 2008 Åhhh!!! Jippi hurra-hurra!!! Ikke ofte jeg bruker tre utropstegn etter hverandre, men det må jeg nå!!! Jeg er så glad på dine vegne! Og jeg kjenner igjen den uvirkelige sjokka følelsen - "er det virkelig sant?". Jeg tok to tester på to dager, og enda en etter en uke, bare for å være heeelt sikker. I morgen blir du overbevist, skal du se Mange varme klemmer fra meg! Det er helt merkelig hvor usikker man blir, jeg har alltid lest disse "er jeg gravid selvom teststreken var svak"-trådene og ledd... Men når jeg satt der selv så var det ikke så lett å innse Litt mindre sjokka i dag! Nå krysser jeg bare fingrene for at det klaffer hos dere også snart! Hadde vært koselig med noen å trille tur sammen med! Test i morra også ja! Men jeg satser på at du er på tjukka. Er nok på tjukka ja! Gratulerer! Takk! Så spennende!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!! Taaaakk!! Veldig spennende ja! Jeg krysser fingre for at du snart følger etter! :-D GRATULERER SÅ MYEE! Blir spennende å se hva testen viser i morgen! Taaaaakkk!! Var ikke så spennende den testen, den viste nøyaktig det samme som den dagen før Åh, så spennende!! Håper virkelig det har klaffet for dere og at du venter en liten Venter spent på hva testen sa i morges Har klaffet så godt som det kan! Men så spennende var det jo ikke resultatet i dag, det var jo akkurat det samme Så moro Gratulerer!!! Jeg er sikker på at du er gravid. Fysioterapauten din,kvalmen, tempen og svak positiv test kan ikke ta feil Takk! Veldig morsomt! Akupunktøren min var i ekstase da jeg sendte henne en melding i dag, fikk en melding tilbake med ørten utropstegn og greier Men du har rett, det var veldig klart... Jeg bare trengte å innse det, komme over sjokket. Vi hadde jo avskrevet denne prøveperioden helt Hvordan blir resten av påsken nå med alkohol og masse familie? Si det... Festen på onsdag kommer til å gå greit, jeg lurer på å kjøpe ei flaske alkoholfri hvitvin (alkoholfri rødvin smaker jo høgg! hvitvinen er litt bedre) og helle over i ei gammel flaske Det venneparet som holder festen vet om det allerede (de vi var barnevakt for) så de kommer til å hjelpe til med å skjule Ellers... Jeg føler litt på det om jeg skal fortelle mamma og pappa eller ikke, det er endel barneprat her nå rett og slett fordi vi var barnevakt i går og fordi mamma&pappa mimrer litt om meg etc siden vi snakker bryllup... Jeg får nok noen rare blikk om jeg ikke drikker noe rødvin mens jeg er hos besteforeldrene mine, så jeg vurderer å fortelle det i dag eller i morgen eller.... Eneste jeg gruer meg litt til ved å fortelle det er det praktiske rundt, altså jeg skal gå tilbake i studiene etter mine 6(9) uker, hvordan jeg skal klare å fullføre etc... For meg så er det ikke noen big deal (blir nok tøft å begynne å studere igjen så tidlig, men jeg har tenkt å ha hjemmekontor så mye som det lar seg gjøre!), men å fortelle det til mamma&pappa... Samtidig så vet jeg jo at de kommer til å bli glade, og mest sannsynlig så kommer de ikke til å være så kritiske som jeg tror Jeg tenker rett og slett for mye! Jeg håper bare at spiren klamrer seg fast! Jeg vet jo at det kan gå galt, men jeg får tenke positivt og ta det som det kommer rett og slett... Kan vel ikke gjøre noe fra eller til uansett! Dette er bare så uvirkelig! At det skulle skje denne pp-en hadde jeg ikke trodd, jeg var jo bortreist under EL! Men jeg innser jo at vi er veldig heldige, vi klarte jo dette kjempefort! Hadde ikke trodd det på forhånd rett og slett. Tuuuuuusen takk for alle hilsner jenter! ...juster antall smilyes my ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #214 Del Skrevet 17. mars 2008 :juhu: Hva var det vi sa? Jeg burde høre på dere mer Ja :banantroll: Japp! :banantroll: (<---den er bare så morsom! ) :juhu: :juhu: Da kan jeg sette meg og jobbe igjen, har måttet snike meg inn med jevne mellomrom å se etter deg! Gratulerer igjen så mye til både deg og din kjære, dette er så spennende!! :-D Tusen takk! Veldig spennende og veldig uvirkelig! Men en skikkelig fin påskegave... Eller påskeharen har kommet med et fint påskeegg er vel mer...uhm...korrekt? Hurra Du klarte det Gratulere så mye igjen.. Jeg gjorde visst det! Tusen takk! Jeg krysser fingre for deg nå, vil gjerne ha noen å trille tur sammen med! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. mars 2008 #215 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg gjorde visst det! Tusen takk! Jeg krysser fingre for deg nå, vil gjerne ha noen å trille tur sammen med! :-D Skal gjøre alt jeg kan for å hjelpe deg med det gitt Hvordan er mannen i dag da? Han burde vel bli nervøs når du reiser til Tyskland og kommer tilbake med en baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #216 Del Skrevet 17. mars 2008 Skal gjøre alt jeg kan for å hjelpe deg med det gitt Hvordan er mannen i dag da? Han burde vel bli nervøs når du reiser til Tyskland og kommer tilbake med en baby i magen Flott! Da satser jeg hardt på at det blir trillevenn og lekekompis mekket av dere da Mannen er superglad, tror han er ganske sikker på at det er hans likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. mars 2008 #217 Del Skrevet 17. mars 2008 Flott! Da satser jeg hardt på at det blir trillevenn og lekekompis mekket av dere da Mannen er superglad, tror han er ganske sikker på at det er hans likevel Det får vi satse på Lage han/hun om en ukes tid nå, så blir det nok bra.. Bra han er sikker da Skal han være hjemme fra lillebaby er 6 uker og utover da? Tenkte på siden du sa du skulle på skolen igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #218 Del Skrevet 17. mars 2008 Det får vi satse på Lage han/hun om en ukes tid nå, så blir det nok bra.. Bra han er sikker da Skal han være hjemme fra lillebaby er 6 uker og utover da? Tenkte på siden du sa du skulle på skolen igjen da. Dere får kose dere med lagingen Han skal være hjemme med nurket fra 6 uker og fram til jeg er ferdig med studiene, ser ut til at det blir fra uke 2 til uke 24. Den siste måneden så er jeg egentlig ferdig, men studiene er ikke offisielt ferdig før midten av juni med vitnemålsutdeling og utstilling... Så jeg har vel mer eller mindre fri den måneden Så tenker vi at jeg skal vært hjemme fram til nyttår, så starte i jobb (må selvsagt skaffe meg en ), deretter tar sambo ut sine siste 7 uker med 100% som gradert uttak, 1-2 dager i uka tenker jeg (såvidt jeg har forstått reglene så skal det gå fint) Han gleder seg masse til å være hjemme og ha nurket i sjal/mt mens han drar ut og går tur etc... Tror han blir en kjempefin pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 17. mars 2008 #219 Del Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer til deg også, Concertina! Når har du termin?!? Jeg har ca 15. november hvis alt går fint. Har begynt å kjenne på morgenkvalmen i dag. Håper den ikke blir verre, for foreløpig er det tålelig. Blir spennende å følge med på deg videre. Fint med andre som har termin omtrent samme tid Klem fra Rubie og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 17. mars 2008 #220 Del Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer med spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå