Gå til innhold

Hva har du bakt i dag?-tråden

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder på å bake et par baguetter. Kunne kanskje laget noen flere mens jeg var i gang, men, men...

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bakt fruktsnacks.. Ble ikke heeelt vellykka, ble noen kjeks som smuldret litt fra hverandre, hehe, men skal vist være sunt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Nå i kveld har jeg prøvd meg på lunchmuffins (grove muffins med ost, skinke, paprika og purreløk), og ble veldig fornøyd med resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i kveld har jeg prøvd meg på lunchmuffins (grove muffins med ost, skinke, paprika og purreløk), og ble veldig fornøyd med resultatet :)

Oi det hørtes godt ut! Har du en oppskrift? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife
Oi det hørtes godt ut! Har du en oppskrift? :)

Jepp :

1 boks Kesam vispes sammen med 4 egg, bland i 3 dl hvetemel og 3 dl sammalt hvete, grov, 1 ta salt og 1 1/2 ts bakepulver.

Hakk 1 paprika, 10 cm purreløk, litt ost og litt skinke, og bland dette i deigen.

Fylles i store muffinsformer (det blir ca 15 stor muffins) og stek ved 200 grader i ca 20 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :

1 boks Kesam vispes sammen med 4 egg, bland i 3 dl hvetemel og 3 dl sammalt hvete, grov, 1 ta salt og 1 1/2 ts bakepulver.

Hakk 1 paprika, 10 cm purreløk, litt ost og litt skinke, og bland dette i deigen.

Fylles i store muffinsformer (det blir ca 15 stor muffins) og stek ved 200 grader i ca 20 min.

Oh... må ut og kjøpe kesam ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen bananer som bør brukes snart så jeg tenkte å bake banankake senere i dag. Det passer også bra siden vi får besøk i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

noen som har enkle oppskrifter på grov brød og rundstykker. Jo grovere jo bedre. Har ikke kjøkkenmaskin, så må kna for hånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...