Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.


pøbelsara

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

*påminner*

Godt å se deg her ute i dagbokverden. Jeg tenker på deg annenhver dag, når jeg kjører forbi med toget. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel farer vi forbi i regiontoget, og jeg er trøtt.... så det vil være en overraskelse om jeg så det. :fnise:

Er mye lekkert utover, men når jeg ser mengden folk på toget så er jeg lykkelig over å bo der jeg bor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag satt jeg på lokaltoget og tror jeg fikk med meg huset ditt. Men jeg hadde sett for meg et mer gammeldags hus jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygget i 1981. Det er sommerhuset som er gammeldags. :)

Det lå jo perfekt til i forhold til stasjonen. Men blir dere ikke forstyrret av toget? Eller er det bare en vanesak? Det tusler jo noen tog forbi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:grine::tannverk::grine::sur::tannverk::kjefte::sukk::grine::tannverk:

Nuff said. :sukk:

...og sånn er det her enda. Jeg blir gal. :sukk: Jeg vet virkelig ikke om noe vondere enn tannverk. :tannverk:

De gode nyhetene er at jeg har forlenget jobbengasjementet der jeg er, og at jeg har gått ned 3 kg. De tre kiloene har forsvunnet fordi jeg ikke klarer å spise. :sukk:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... mine tannsmerter forsvant med en del borring og et par midlertidige fyllinger. Håper du slipper tannsmerter snart. Det er nemlig blant de verste smertene man kan ha. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får beskjed i slutten av november.

Hm. Her trengs en bite-negler-smilet. I dag har jeg lett etter to smiley'er som ikke finnes - dollartegnsmiley og nå bite-negler-smiley. Jeg må nok sende en melding til Mette for å be om flere smiley'er. :nigo:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...