Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest boken, men ser på første episode på NRK1 nå. Jeg digger rare/søte/morsomme historier med mennesker som sier og gjør rare/søte/morsomme ting- :hjerte: Og engelsken. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelsken er helt herlig.

Har ikke lest bøkene, men har hørt første boken på lydbok. Det var ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg eier ikke tålmodighet når det gjelder serier som går på tv. Så jeg ser ikke for meg at jeg skal få sett en eneste episode... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Neida - ikke noe boikott her - bare ferie og supertregt nett. :)

Jeg er jo egentlig arbeidsledig nå, men velger å se det som en (velfortjent) ferie, og har late, fine dager i sommerhuset. Det er virkelig et lite paradis her nede. Rene idyllen, faktisk. :)

Jeg har brukt noen dager på å lande , men begynner å få frihetsfølelsen nå - i dag har jg vasket bil, laget mat, badet, lest og tøyset med pøbelprinsessen og lakkert negler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...
Annonse

Neida - jeg er hjemme igjen. Jeg glemmer helt at jeg har dagbok, jeg. :)

Her er alt fint - Pøbelprinsessen er begynt i 3. klasse, jeg er tilbake i den jobben jeg hadde før sommeren - i hvertfall for en periode. Pøbelgemalen er like flink og travel og snill og kul og morsom som han pleier, og bortsett fra at tannlegen vår kommer til å tjene grovt på oss fremover (vi har begge knekt en tann... :blink: ), så har vi det fint.

I høst skal jeg reise både hit og dit - til Langedrag med pøbelprinsessen, til Frankrike med pøbelgemalen og til Praha med mamma og lillesøster. Praha-turen er 70-årsgave til mamma, og vi har ikke fortalt henne hvor vi skal, så hun er veldig spent.

Og ang. jobb: Den 23. november får jeg vite om jeg får fortsette med det jeg har aller mest lyst til de neste tre årene. Jeg krysser fingrene og håper veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg her igjen. :klem:

Skal være med og krysse fingrene for deg. Håper virkelig at du får et positivt svar den 23.november. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...