Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og nå er den borte. :grine:

jeg har lest KG-reglene igjen nå, og jeg forstår ikke hvorfor tråden min er borte. Det var ingen tulletråd. :grine: Hver eneste lille detalj jeg beskrev, er korrekt - helt ned til løvetannbladet på gulvet og mannens tøfler. :grine: Bortsett fra at de brune ballerinaskoene ikke ligger på gulvet lenger, fordi jeg har dem på meg, og jeg er på jobb nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg-ledelsen har misforstått (igjen) -de tror parodiering er mobbing, når det egentlig er et kompliment... Eller så er detaljfantaster med overutviklet kontrollbehov nok en gruppe det overhodet ikke er lov å være en ørliten anelse ufine mot. Vi vet jo alle hvordan det fungerer -mobb aldri en brud, men grov kvinnehets er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppspinn og bullshit er lov, bare ikke påpek at noe er oppspinn og bullshit.

Kan noen starte er tråd til Vito på bryllupsforumet? Sønnene skal sikkert gifte seg om fem år, så det er på tide å begynne å planlegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere budsjett på den jobben din for at flinke, kjekke folk som deg kan dra på konferanse? *organiserer høstkonferanse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. :) Det var pent sagt. :)

Jeg har egentlig bare jobb frem til siste juni. :sukk: Men hvis jeg får forlenget er det sikkert mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppspinn og bullshit er lov, bare ikke påpek at noe er oppspinn og bullshit.

Kan noen starte er tråd til Vito på bryllupsforumet? Sønnene skal sikkert gifte seg om fem år, så det er på tide å begynne å planlegge.

Ikke led meg ut i fristelse. :sjarmor:

:vinke: pøbelsara!

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: tilbake til Fresi!

jeg kjenner at jeg har skikkelig lyst til å detaljplanlegge bryllup. :sjarmor: veldig, veldig lyst. :sjarmor:

...og når det gjelder moderering, så har jeg anda ikke fått svar. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at de har sluttet å svare i tråder vdr forumomleggingen (jeg føler at "oppgradering" er et ord som passer mjindre og mindre...)også -kanskje det er en lokal streik? "Vi streiker i protest mot dumme brukere som tror de har rett til å mene noe"? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Kokeshi

De har konsekvent sluttet å svare på noe som helst der inne. Kun små kommentarer om at de ser på saken og så stenges trådene. Feigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vi nå sende de direkte mail om vi lurer på noe? :klø:

Hva er da vitsen med ris, ros og tips om de ikke leser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vi nå sende de direkte mail om vi lurer på noe? :klø:

Hva er da vitsen med ris, ros og tips om de ikke leser??

Det kan du jammen si. :klø: Jeg har jo ikke fått noe svar, og det er litt dumt. Men det jeg lurer mest på er :rope: hvorfor? Hvorfor? Hvorfooor? Det verste er jo at man skriver noe som er både tidkrevende OG festlig, også forsvinner det uten forvarsel. Og det burde jo vært bevart for ettertiden - som en viktig del av den digitale kulturarven. :nigo:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...