Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2010 #6401 Del Skrevet 19. mai 2010 Kjekt å få hjelp med oppdateringa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mai 2010 #6402 Del Skrevet 20. mai 2010 Fantastisk tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #6403 Del Skrevet 20. mai 2010 ...og nå er den borte. jeg har lest KG-reglene igjen nå, og jeg forstår ikke hvorfor tråden min er borte. Det var ingen tulletråd. Hver eneste lille detalj jeg beskrev, er korrekt - helt ned til løvetannbladet på gulvet og mannens tøfler. Bortsett fra at de brune ballerinaskoene ikke ligger på gulvet lenger, fordi jeg har dem på meg, og jeg er på jobb nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. mai 2010 #6404 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg vet ikke? Kanskje de kg-ledelsen forstår alvoret i spørsmålet ditt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mai 2010 #6405 Del Skrevet 20. mai 2010 Kg-ledelsen har misforstått (igjen) -de tror parodiering er mobbing, når det egentlig er et kompliment... Eller så er detaljfantaster med overutviklet kontrollbehov nok en gruppe det overhodet ikke er lov å være en ørliten anelse ufine mot. Vi vet jo alle hvordan det fungerer -mobb aldri en brud, men grov kvinnehets er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 20. mai 2010 #6406 Del Skrevet 20. mai 2010 Oppspinn og bullshit er lov, bare ikke påpek at noe er oppspinn og bullshit. Kan noen starte er tråd til Vito på bryllupsforumet? Sønnene skal sikkert gifte seg om fem år, så det er på tide å begynne å planlegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 25. mai 2010 #6407 Del Skrevet 25. mai 2010 Har dere budsjett på den jobben din for at flinke, kjekke folk som deg kan dra på konferanse? *organiserer høstkonferanse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #6408 Del Skrevet 25. mai 2010 Åh. Det var pent sagt. Jeg har egentlig bare jobb frem til siste juni. Men hvis jeg får forlenget er det sikkert mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 25. mai 2010 #6409 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg holder deg i så fall orientert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. mai 2010 #6410 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Oppspinn og bullshit er lov, bare ikke påpek at noe er oppspinn og bullshit. Kan noen starte er tråd til Vito på bryllupsforumet? Sønnene skal sikkert gifte seg om fem år, så det er på tide å begynne å planlegge. Ikke led meg ut i fristelse. pøbelsara! Endret 26. mai 2010 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #6411 Del Skrevet 26. mai 2010 tilbake til Fresi! jeg kjenner at jeg har skikkelig lyst til å detaljplanlegge bryllup. veldig, veldig lyst. ...og når det gjelder moderering, så har jeg anda ikke fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mai 2010 #6412 Del Skrevet 27. mai 2010 Det ser ut til at de har sluttet å svare i tråder vdr forumomleggingen (jeg føler at "oppgradering" er et ord som passer mjindre og mindre...)også -kanskje det er en lokal streik? "Vi streiker i protest mot dumme brukere som tror de har rett til å mene noe"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 9. juni 2010 #6413 Del Skrevet 9. juni 2010 De har konsekvent sluttet å svare på noe som helst der inne. Kun små kommentarer om at de ser på saken og så stenges trådene. Feigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. juni 2010 #6414 Del Skrevet 9. juni 2010 Må vi nå sende de direkte mail om vi lurer på noe? :klø: Hva er da vitsen med ris, ros og tips om de ikke leser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #6415 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Må vi nå sende de direkte mail om vi lurer på noe? :klø: Hva er da vitsen med ris, ros og tips om de ikke leser?? Det kan du jammen si. :klø: Jeg har jo ikke fått noe svar, og det er litt dumt. Men det jeg lurer mest på er hvorfor? Hvorfor? Hvorfooor? Det verste er jo at man skriver noe som er både tidkrevende OG festlig, også forsvinner det uten forvarsel. Og det burde jo vært bevart for ettertiden - som en viktig del av den digitale kulturarven. Endret 9. juni 2010 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 9. juni 2010 #6416 Del Skrevet 9. juni 2010 Du får beskylde Vito for plagiat framover så må de slette hennes og. Likt skal være likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. juni 2010 #6417 Del Skrevet 9. juni 2010 Det synes jeg var en god idè Kokeshi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. juni 2010 #6418 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja, øye for øye, tann for tann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokeshi Skrevet 9. juni 2010 #6419 Del Skrevet 9. juni 2010 Snu det andre kinnet til er for pingler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. juni 2010 #6420 Del Skrevet 16. juni 2010 Nå har jeg deg under oppsyn. Flink blogger du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå