pøbelsara Skrevet 7. april 2010 Forfatter #6381 Del Skrevet 7. april 2010 Takk til alle som holder liv i denne nedstøvede dagboken. Og siden dette er min egen bok vil jeg bare si at jeg er skikkelig i dag. Jeg er så sliten. I tillegg er jeg skikkelig småfet og ser ut som om jeg er snart 100 år. Blæ! Jeg er akkurat nå helt sikker på at jeg har valgt feil kurs her i livet. Hva er egentlig galt med jobber man er fast ansatt i, hvor man ikke jobber dag og natt, ikke må tenke så det knaker og finne opp hjulet på nytt og i tillegg kanskje får anstendig betalt?! Ingen ting, spør du meg. Ingen verdens ting. Sa jeg forresten at jeg er utrent og fet? Og sur og gammel? ...og sliten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2010 #6382 Del Skrevet 7. april 2010 Det er forhåpentligvis bare en liten nedtur. Plutselig er du Super-Pøbel igjen. Og da er det bare topp å ha den jobben du har, og da er det så godt å være deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2010 #6383 Del Skrevet 7. april 2010 Livet kjennes bare sånn noen dager. Her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 7. april 2010 #6384 Del Skrevet 7. april 2010 Kjære pøbel: Det er slitsomt med så mye usikkerhet. Håper det løsner snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6385 Del Skrevet 8. april 2010 Kjære Dallandra, Sauen Shaun og Fresi. Så søte dere er. Det er så deilig å få trøst på møkkadager. og til dere. Og det er litt bedre i dag. Jeg skriver og skriver og skriver og skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. april 2010 #6386 Del Skrevet 8. april 2010 Så flink du er. Hold motet oppe! Du er jo verdens flinkeste og tøffeste pøbelsara. :champagne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. april 2010 #6387 Del Skrevet 8. april 2010 Kjære Dallandra, Sauen Shaun og Fresi. Så søte dere er. Det er så deilig å få trøst på møkkadager. og til dere. Og det er litt bedre i dag. Jeg skriver og skriver og skriver og skriver. Bra du har tatt til vettet . For du er er en liten søtnos, synes jeg! Lykke til med skrivingen! Med tidligere tilbakemeldinger i minnet, er jeg ikke bekymret på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 17. april 2010 #6388 Del Skrevet 17. april 2010 Hun over sa mye klokt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. april 2010 Forfatter #6389 Del Skrevet 20. april 2010 Unnskyld meg. Denne boken er blitt en skikkelig klagebok. Og det er mer der det kommer fra. Jeg er og Hjernen min virker ikke - og jeg trenger den sårt!! Hello brain - where are you? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. april 2010 #6390 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg er sikker på at hjernen din fungerer veldig bra. Ellers legger jeg igjen litt og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. april 2010 #6391 Del Skrevet 20. april 2010 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 1. mai 2010 #6392 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg er bare innom for å se om du har fått hjernen din i funksjon igjen, men det har du tydeligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #6393 Del Skrevet 2. mai 2010 Hjernen virker så vidt det er - men det er ikke godt nok! Etter 10. mai begynner et nytt liv, med adskilling mindre press på hjernen. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. mai 2010 #6394 Del Skrevet 7. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 7. mai 2010 #6395 Del Skrevet 7. mai 2010 Mandag, pøbel. Mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2010 #6396 Del Skrevet 19. mai 2010 *tørker støv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. mai 2010 #6397 Del Skrevet 19. mai 2010 *tørker støv* Kan sikkert rydde litt også.... eller bare se misbilligende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #6398 Del Skrevet 19. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2010 #6399 Del Skrevet 19. mai 2010 *skjønner ikke hva dere snakker om, og går hjem til meg selv igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. mai 2010 #6400 Del Skrevet 19. mai 2010 *skjønner ikke hva dere snakker om, og går hjem til meg selv igjen* Ta en titt på Hus og hage du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå