Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr

God helg, med mat, sol og god drikke. Samt blomster og sjøsetting av båter.

Har dere båthus, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom med en 1pinsedagshilsen. Jeg går utfra du fortsatt nyter din sørlandsidyll, har herlige dager med matlaging på flott kjøkken, deilige dager i hagen og nydelig vin og champagneopplevelser. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Papagena! :vinke: Bare innom med en liten hilsen på tampen av pinsen.

Sørlandsidyllen deres høres nydelig ut. Heldige dere! Bildene du har vist oss derfra gjør oss andre ikke misunnelige i det hele tatt. Neida... :sukk::jepp:

Tenker dere har hatt en strålende langhelg i paradiset!

Jeg fant forresten ut at bildet ditt ikke er peoner likevel, men rosa roser. Like fint for det! Hvorfor ser jeg for meg at du har sengetøy og gardiner med sånne rosemotiver i paradishuset? Fordi du har hvitmalt utedo med søte dekorasjoner? :hjerter:

Jeg vil også ha sånt kjøkken på sommerstedet vårt! :sur:

Tenk så spennende til høsten når Papagenina blir skolejente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt en strålende helg! Jeg grudde meg litt til storinnrykk der nede, men det gikk veldig fint, selv om vi ikke har fått strøm på kjøkkenet enda. Stesønnen hadde med seg en kamerat hjemmefra, og stedatteren med tilkommende mann og nydelig liten sønn var også der nede. Været var aldeles herlig, og jeg har faktisk ikke rørt en malekost i helgen. Men derimot har jeg lukt og plantet. Kirsebærtreet sto i full blomst, og det var litt av et syn!! Liljekonvallene er fulle av knopper, rosene kommer for fullt, og markjorbærene blomstret også. Alle båtene er sjøsatt, og de har vært flittig brukt i helgen. Og nå er det nesten hverdag igjen. Det er planleggingsdag i barnehagen i dag, så papagenina er hjemme. Etterpå skal vi ut på kjøpe-nye-sandaler-til-papagenina-ekspedisjon.

(Og vi har ikke båthus, Helen. Vi skulle gjerne hatt det, men tror nok det skal endel til for å få godkjent oppføring av båthus der nede. Vi har tatt kontakt med en lokal arkitekt, fordi vi har lyst til å bygge på huset med et soverom til, og et lite bad. Vi ønsker oss terrasse og altså båthus. Tanken er at vi søker om alt på en gang, også får vi håpe at noe blir godkjent.)

PS. Velkommen til boken min, Mummi!

Endret av papagena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldige papagenina! Husker utrolig godt hvor herlig det var å få nye sandaler som barn, og hun er vel i akkurat perfekt alder til å fryde seg over det. Ingenting gir sommerfølelse som nye sandaler :sol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldige papagenina! Husker utrolig godt hvor herlig det var å få nye sandaler som barn, og hun er vel i akkurat perfekt alder til å fryde seg over det. Ingenting gir sommerfølelse som nye sandaler :sol:.

Også tenkte jeg at jeg skulle toppe det hele med litt bringebærrød neglelakk på de små tåneglene....da blir hun nok fornøyd :sol: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag! Her jobbes det!

Flinka!!!!

Her surres det bare rundt, både i RL og på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

Det høres ut som en fin helg.

Jeg har kommet hjem fra travel jobb, servert ungene mat, hjulpet med lekser og skal til å rydde opp. Litt travelt hjemme også, må jeg innrømme at jeg synes...

Etterpå er det trening, og forhåpentligvis er ungene i seng når jeg er tilbake derfra. Hvis jeg er effektiv, rekker jeg storhandlingen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Heisan :-D

Høres ut som du har hatt en herlig helg Papagena :) Kirsebærtre i full blomst er bare så nydelig. Vi har et vi også. Bare så synd at de står så kort tid, men man får nyte de når de er der :-D

Ha en strålende kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Det høres ut som helgen var meget vellykket, og din beskrivelse av stedet får meg til å ønske meg sommerhus på sørlandet. :-D

Men jeg ville hatt vaktmester,gartner,hushjelp og kokk... ;)

Forresten jeg vil også ha nye sandaler og fin neglelakk. Lykke for damer i alle aldre det ...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre om helgen deres :-D

Håper Papagenia ble fornøyd med handlingen i går. Alltid moro med noe nytt :-D

Noe for sommerbryllupet i din familie, kanskje?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe for sommerbryllupet i din familie, kanskje?

:hoho: Jeg kan liksom levende forestille meg hvordan endel av gjestene ville reagert på en sånn lek... :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...