Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg tenkte at ved et bryllup kunne man hatt en lek hvor man skal kjenne igjen sine koner med bind foran øya.At damene står på et bord og mennene stikker hodet sitt oppunder kjolen og stryker med ansiktet mot lårene og underlivet på hver enkelt av damene for se om de kjenner igjen sin kone:Hadde det vært en aktuell lek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 13. mai 2008 #2 Del Skrevet 13. mai 2008 Morsom du. Nei, dette er langt over streken for hva som er akseptabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. mai 2008 #3 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg tenkte at ved et bryllup kunne man hatt en lek hvor man skal kjenne igjen sine koner med bind foran øya.At damene står på et bord og mennene stikker hodet sitt oppunder kjolen og stryker med ansiktet mot lårene og underlivet på hver enkelt av damene for se om de kjenner igjen sin kone:Hadde det vært en aktuell lek? Denne leken ville jeg veldig gjerne vært med på! Hadde bare vært morsomt å stått på et bord, med brudgommens bestefar oppunder kjolen! herlig underholdning! Her fikk jeg meg virkelig dagens latter! :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Del Skrevet 13. mai 2008 ja eller så kunne konene finne mannen sin bare på basis av ballesvettelukt. bare snuse! ikke røre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. mai 2008 #5 Del Skrevet 13. mai 2008 En annen variant av denne leken er at damene får bind for øynene og at mennene bretter opp buksebena. Så skal damene kjenne på mennenes legger og finne ut hvem som er kavaleren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rsa Skrevet 13. mai 2008 #6 Del Skrevet 13. mai 2008 ja eller så kunne konene finne mannen sin bare på basis av ballesvettelukt. bare snuse! ikke røre! Mulig jeg er trøtt og frustert pga nær forestående eksamen, men dette var fantastisk morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #7 Del Skrevet 13. mai 2008 Alle de bryllupene jeg har vært i så har denne vært med.. Er ikke det vanlig altså? :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 13. mai 2008 #8 Del Skrevet 13. mai 2008 Alle de bryllupene jeg har vært i så har denne vært med.. Er ikke det vanlig altså? :kaffe: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ira Skrevet 13. mai 2008 #9 Del Skrevet 13. mai 2008 absolutt ikke aktuelt i mitt bryllup. Så får andre ha sine meninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mai 2008 #10 Del Skrevet 14. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. mai 2008 #11 Del Skrevet 14. mai 2008 Det kommer ikke til å skje i mitt bryllup... hvem i sitt rette sinn lar "fremmede" mannfolk gni issen på sjura for å finne ut om det er demmes kjærring?? Dem med at damen kjenner på leggene til mannen har jeg væt med på flere ganger, men den andre der var litt drøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelte Skrevet 14. mai 2008 #12 Del Skrevet 14. mai 2008 Nei, denne kan ikke jeg ha med i mitt bryllup, syntes jeg ser mutter´n når forloveren til mannen min skal oppunder kjolen hennes å gni eller, hvis han som skal oppunder kjolen er litt på en snurr og gnir mer en han burde,,så min stakkars mor hadde blittt helt salig i øya Nope... den får jeg la bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J Skrevet 14. mai 2008 #13 Del Skrevet 14. mai 2008 3 av de 5 bryllupene jeg har vært med på har trådstarters lek alltid vært med! Festlig for....noen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #14 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som kan gi meg en innføring i tolking av KG reglene?? Denne tråden er helt på jordet, støtende og ikke minst feilplassert. Dette er jo bare noe stort tull! Snikk-snakk kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelte Skrevet 15. mai 2008 #15 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som kan gi meg en innføring i tolking av KG reglene?? Denne tråden er helt på jordet, støtende og ikke minst feilplassert. Dette er jo bare noe stort tull! Snikk-snakk kanskje? Alt må vel ikke være like seriøst... Jeg for min del fikk meg en god latter For min del har godt av en god latter innimellom all bryllupsplanlegginen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2008 #16 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen som kan gi meg en innføring i tolking av KG reglene?? Denne tråden er helt på jordet, støtende og ikke minst feilplassert. Dette er jo bare noe stort tull! Snikk-snakk kanskje? Hvor er den støtende?? det er jo bare snakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 15. mai 2008 #17 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg synes det høres ut som en god ide! Men må det være i bryllup? Jeg har ikke noe bryllup nært forestående, men vil fortsatt være med! Kan man overføre dette til en konfirmasjon, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #18 Del Skrevet 16. mai 2008 Kan denne leken brukes på nabofester og......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2008 #19 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg tenkte at ved et bryllup kunne man hatt en lek hvor man skal kjenne igjen sine koner med bind foran øya.At damene står på et bord og mennene stikker hodet sitt oppunder kjolen og stryker med ansiktet mot lårene og underlivet på hver enkelt av damene for se om de kjenner igjen sin kone:Hadde det vært en aktuell lek? Hvorfor ikke ta slikke leken når dere først er i gang? Når ble det fritt frem for trolling på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 17. mai 2008 #20 Del Skrevet 17. mai 2008 Hehe.. Syns jeg ser dette for meg! Har vært borti en annen "lek". Her går alle kvinnene å kysser/klemmer på brudgommen når bruden er ute av rommet. Og omvendt når brudgommen er ute. (dette skjer mens man sitter ved bordet) Noen som har andre leker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå