Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er boka di her ennå? :vinke:

Selvsagt! :) Må jo ha pøbelbok selv om jeg ikke skriver så mye her for tiden. Snart kommer neste del av reisereferat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gått glipp av bursdag og bryllupsdag?

Siden jeg ikke er helt, helt sikker, så sier jeg bare gratulerer med vel overstått! Håper dagen var fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom for å fortelle at jeg drømte om deg i natt Pøbel. Du hadde et svare strev med å få noen til å passe gullfisken din mens du var på ferie. Ikke visste jeg at du har gullfisk og ikke visste jeg at du planlegger ny ferietur allerede. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare innom for å fortelle at jeg drømte om deg i natt Pøbel. Du hadde et svare strev med å få noen til å passe gullfisken din mens du var på ferie. Ikke visste jeg at du har gullfisk og ikke visste jeg at du planlegger ny ferietur allerede. :ler:

:fnise: Drømmer er morsomme! Utrolig hva man klarer å koke sammen oppe i hodet når man sover. Jeg har ingen gullfisk, nei - men pøbelprinsessen ønsker seg en. :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Drømmer er morsomme! Utrolig hva man klarer å koke sammen oppe i hodet når man sover. Jeg har ingen gullfisk, nei - men pøbelprinsessen ønsker seg en. :fisk:

Bare lov meg at hvis pøbelprinsessen får gullfisk, så sørg for fiskevakt i god tid før dere drar på ferie. I natt fløy du rundt med bollen i hendene og ringte på dører for å få noen til å passe den. Du hadde det travelt for det var rett før flyet skulle gå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Takk for sausetips.

Synes oppskriften var litt rotete, kunne du gitt meg en lettfarttet versjon? Vi blir 4 personer, men kan sikkert lage en del saus når jeg først er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
For ordens skyld: det med sausen ordnet seg.

:flau: Jeg er jo nesten aldri her mer. Sorry, DP. :flau:

Men når jeg nå er innom:

God jul alle mine fine, søte, snille, morsomme, herlige og kloke KG-venner!

:klemmer::nissekonekyss::tre::nissekonekyss::klemmer:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...