Superlammet Skrevet 12. januar 2005 #81 Skrevet 12. januar 2005 En annen ting jeg synes er forunderlig er hvorfor all skylden legges til USA? Ingen som tenker på USA's allierte? Mener da USA har veldig god kontakt med bl.a. Saudi Arabia...Tro om de kan ha en finger med i spillet?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2005 #82 Skrevet 12. januar 2005 Jess, og jeg synes begge setninger er like korrekte. Og jeg skrev inn det som uio mener er definisjonen på visjon. Men for all del, om du mener dette er helt feil så må du kontakte uio med en eneste gang og fortelle dem at deres online ordliste er feil og gi dem det korrekte svar! Tror de fleste er enig med meg at det ikke blir riktig, at du ikke synes det må du bare stå for. Ordboka er ikke feil, men du har helt misforstått hvordan man skal lese definisjonen. Summen av de ordene blir til sammen en definisjon..
Gjest Valhalla Skrevet 12. januar 2005 #83 Skrevet 12. januar 2005 Hva slags ord ville du bruke for noe man sterkt håper vil skje og som man tror har en reell mulighet til å lykkes?
Superlammet Skrevet 12. januar 2005 #84 Skrevet 12. januar 2005 Man hører jo at det er feil, hvis du ikke gjør det mangler du noen evner på dette området rett og slett. Ordboka er ikke feil, men du har helt misforstått hvordan man skal lese definisjonen. Summen av de ordene blir til sammen en definisjon.. Greeeeeit neste gang jeg har en visjon har jeg altså en innbilt synsopplevelse som jeg tror er et framtidssyn. Det er egentlig en drøm, et indre bilde(rekke) som skal tolkes som en religiøs åpenbaring om en ny verdensordning. Ok, det er kjekt å vite Ja, jeg er sarkastisk.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2005 #85 Skrevet 12. januar 2005 Hva slags ord ville du bruke for noe man sterkt håper vil skje og som man tror har en reell mulighet til å lykkes? Hvis man har en konkret plan, kan man jo kalle det en fredsplan/mål.
Gjest Litjmæ Skrevet 12. januar 2005 #86 Skrevet 12. januar 2005 Vel det er lenge siden ledere skulle lede sine styrker i strid. Bush ville neppe være særlig effektiv i en krigssituasjon siden flyene han trente på har gått ut av produksjon for lenge siden. Jeg snakker ikke om at Bush som president burde lede landet inn i Irak. Han valgte (ved hjelp av pappas hånd) å bli hjemme under Vietnamkrigen. Hva tror du på? Er det noe du mener det er verdt å kjempe for? Har du noen overordnede tanker og ideer du mener bør forsvares? Jeg mener at alles rett til liv er verdt å "forsvare" og jeg tror på at man kan løse mye ved hjelp av kommunikasjon. Jeg mener at det er verdt å kjempe for det.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. januar 2005 #87 Skrevet 12. januar 2005 Greeeeeit neste gang jeg har en visjon har jeg altså en innbilt synsopplevelse som jeg tror er et framtidssyn. Det er egentlig en drøm, et indre bilde(rekke) som skal tolkes som en religiøs åpenbaring om en ny verdensordning. Ok, det er kjekt å vite Ja, jeg er sarkastisk. Sorry, wodan. Skrev litt fort, gælig og krast . Modererte meg litt i innlegget mitt.
Superlammet Skrevet 12. januar 2005 #88 Skrevet 12. januar 2005 Sorry, wodan. Skrev litt fort, gælig og krast . Modererte meg litt i innlegget mitt. Overlever du, overlever jeg
Gjest Valhalla Skrevet 12. januar 2005 #89 Skrevet 12. januar 2005 Jeg snakker ikke om at Bush som president burde lede landet inn i Irak. Han valgte (ved hjelp av pappas hånd) å bli hjemme under Vietnamkrigen. Dokumenter.
Dru Skrevet 12. januar 2005 #90 Skrevet 12. januar 2005 Tråden er ryddet. Sak, og ikke person, folkens. Druscilla - moderator
Gjest gotthard Skrevet 13. januar 2005 #91 Skrevet 13. januar 2005 kort innpå. usa/bush gjør verden farligere men uten de ville sadam sola seg i et palass forsat. pga av politiken til usa/bush er de truet av terorister, mange av de teroristene er trent av usa... vi vil snart få bevis på at ordet demokrati har en annen betydning for bush og han folk, det tolkes som økonomisk gevinst i resten av hverden. ......................................................... usa er en farlig supermakt med alt for mange våpen som kan ødelegge alt for mye, det sitter farlige folk med makten i landet (se bare hvordan bush blei valgt) og hovedinnteressen deres er økonomisk gevinst..
Gjest Valhalla Skrevet 13. januar 2005 #92 Skrevet 13. januar 2005 På grunn av Usa og Bush finnes det terrorister? Spøker du. Vesten har vært i strid med Islam nesten siden religionen ble startet. Dette er ikke noe nytt og det er ikke bare amerikanerne og vesten som har fått føle terrorisme.
Gjest gotthard Skrevet 13. januar 2005 #93 Skrevet 13. januar 2005 det jeg mente var at usa har selv mye av skylla for 9/11. de trente laddegutten opp selv osv.
Gjest Valhalla Skrevet 13. januar 2005 #94 Skrevet 13. januar 2005 Vet ikke hvor mye trening laddegutten trengte akkurat, penger hadde han selv. Tror du Usa trente han opp i hvordan organisere kapring av to fly for deretter å kræsje dem i bygninger?
Superlammet Skrevet 14. januar 2005 #97 Skrevet 14. januar 2005 det jeg mente var at usa har selv mye av skylla for 9/11. de trente laddegutten opp selv osv. "Don't bite the hand that feeds you" er det noe som heter.. Da kan man igrunn forstå USA's vrede.. Men det blir feil å si at USA selv har skylden fordi de gav Bin Laden skytetrening i Afghanistan på 80-tallet. Man kan jo si det på en annen måte.. Man er dumme hvis man tror at man kan rævpule verden i mange år uten å få hemorider.. Det er ikke alle som deler et demokratisk syn, og i enkelte religioner er det lettere å påvirke folk negativt enn i andre, mye pga verdenssituasjonen nå til dags..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå