Angel Skrevet 16. juni 2002 Forfatter #141 Del Skrevet 16. juni 2002 TAKK jenter, for gratulasjonshilsener!!!Dere er bare best!!!! Gla i dere!!!! Hilsen ei som skal tilbake til stua og spise mer kake..*rap*....hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 16. juni 2002 #142 Del Skrevet 16. juni 2002 HURRA FOR ANGEL!!!!!!! Gratulere så masse med dagen vennen!!!!!!! Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 17. juni 2002 #143 Del Skrevet 17. juni 2002 Gratulerer så mye med gårsdagen!! Litt på etterskudd, men har ikke hatt tilgang på pc på noen dager. Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 19. juni 2002 Forfatter #144 Del Skrevet 19. juni 2002 ENDELIG!!!!!!!! på tide KG ble tilgjengelig...2 hele dager uten KG, holdt jo på å gå på veggene!!!! :evil: ..UÆÆÆÆ, så avhengig man blir da!! :o Zafir og Cobra, takk for bursdagshilsen!!!! Jaja, så var en ny dag over..skal legge meg nå er trøtt ZZZZZZ.... Ikke så mye nytt fra min side, er på dag 7, og EL kommer nok ikke helt enda....nå tenker jeg ikke på det heller, skal jo pakke imorgen, for på fredag skal jeg reise til Oslo og møte jentene mine!!!..å som jeg gleder meg!!!!.... :D :D 8) god natt folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 20. juni 2002 #145 Del Skrevet 20. juni 2002 Søte, snille Angelvennen min!!!!!! Jeg tenker masse på deg og @lfakrøll og Qlio...og Taurus og Pia og...alle jentene her inne, har ikke glemt dere, vet du Og jeg savner dere...selv om vi alle er her inne på KG så "mangler" det noe om du forstår. Jeg vil at dere skal komme i febrar/mars-klubben så fort som mulig!!!!!!!! Tenk at nå er helga snart her...og dere 3 skal endelig få møtes!!!!!!!!!! ÅH, DERE FÅR DET HELT SIKKERT KJEMPEGØY SAMMEN!!!! Husk å gi oss et referat, er så spent på hvordan det går! Ha det fint vennen....jadajada jeg skal skrive i dagboka mi - til helga Det er ikke så mye som skjer skjønner du, er jo bare 5+4 på vei. Skal forresten til legen på mandag...gleder meg til å få bekreftet at spiren virkelig er der :D Masse gode klemmer fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 20. juni 2002 #146 Del Skrevet 20. juni 2002 KOS DERE KJEMPE MASSE I MORGEN OG I HELGA!!!! 8) 8) 8) Husk på å legge ut referat til oss nysgjerrige!!!! Kommer til å vente i spenning på livstegn fra dere!!!! Klems fra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. juni 2002 #147 Del Skrevet 20. juni 2002 Vel, det er nok en del som blir taushetsbelagt....... *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 22. juni 2002 #148 Del Skrevet 22. juni 2002 :D heisann Angel :D Tusen takk for hilsen i dagboka mi Ble nok ikke Hadde ihvertfall en fin tur til sørlandet med sol og sommer, i dag skal jeg i bryllup og regne hølgjer ned fusj av meg. Gleder meg til og høre referat fra oslo turen Klem fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 22. juni 2002 #149 Del Skrevet 22. juni 2002 Tjallabajs! Ja, nå sitter vi i Oslo, og nyter litt vin... er slitne! Qlio møtte opp på flyplassen i går for å møte jentene. @lfakrøll skulle komme først, og sommerfuglene var store hos de begge... :-? Qlio sto ved utgangen av Flytoget med stort skilt med Velkommen Angel og @lfakrøll. Folk tittet... og folk lo! Etter mye om og men kom @lfakrøll opp trappen, og det tok ikke lang tid før jentene diskuterte Pergo, sykluser og gynekologer i ventehallen. Til andre tilhøreres store interesse... :o @lfakrøll og Qlio ventet og ventet.... men ingen Angel med langt lyst hår og røde bukser kom... hun hadde nemlig fått plass lengst bak i flyet, og pinte oss skikkelig. En time senere kom Angel. Da var Qlios plakat delt i to, en til Qlio og en til @lfakrøll. Da måtte vi løpe avgårde, fordi parkeringsbilletten til Qlio hadde allerede gått ut! Ferden fortsatte til Oslo, og vi kastet ut Qliomannen og fortsatte diskusjoner om KG, mens, bryllup, kjærester, fyll og evig kjærlighet! Angel lagde sin etterhvert så kjente pai, og denne sto virkelig til forventningene!!!! *nam* :D :D :D Desserten besto av Dooleys fra Sandefjord (likør med Dumle-smak), og ja, den var god!!! Angel drakk slush-øl (sånn kan det gå når man glemmer ølen i fryseren). Etter middagen forsvant Angel en stund, og letet lenge på rommet, og kom etterhvert ut med 2 poser. En til Qlio og en til @lfakrøll. Pakken inneholdt ett nydelig kort, 1 par sokker og 1 gelelys. Påskriften på sokkene: @lfakrøll: I'm to sexy for my socks Qlio: Great legs, what time do they open? Etter en lang dag med mye spenning skulle vi finne sengene. Qlio i juniorseng (ja, du leste rett), og Angel og @lfakrøll i sovesofaen. Vi måtte jo ligge på samme rom!!! Munnene stoppet først å snakke ved 03:30. Dagen i dag ble startet med egg og bacon, før jentene satte kursen mot Oslo Sentrum. Og vi så MANGE kjendiser (Anne Mona og Ramsey fra Big Brother, Anette og Kenneth fra Temptation Island og en av fristerne som het Raymond fra Temptation Island). Qlio hadde fått godkjent ett beløp av Qliomannen til nye klær. Kortet lukter nå svidd, og kontoen er tom. Men har fått mange klær, takket være jentene som fulgte med som konsulenter. Vi har alle gått til innkjøp av sexy undertøy, for å friste våre kjære. Det gjenstår og se om dette fungerer... FØLG MED! :oops: Angel har som kjent hatt bursdag. Det ble tidlig gjort en avtale mellom Qlio og @lfakrøll at vi skulle kjøpe noe til henne. Valget fallt på (Angel ville det selv) en neglisjé med mini-mini-mini g-streng. Vi avventer Angelmannens reaksjon. Vi måtte selvfølgelig innom Kondomeriet en tur.... det må jo alle! Her er resten taushetsbelagt...! :evil: Nå skal vi bare slappe av resten av kvelden, drikke opp 3 flasker vin til (1 er allerede drukket opp under innleggets levetid), og skulle vi fortsatt ønske mer er det mer godsaker i kjøleskapet... Hilsen: Qlio, Angel og @lfakrøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 22. juni 2002 #150 Del Skrevet 22. juni 2002 hihi, nå er vi fulle gitt!!!! hilsen oss tre....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 23. juni 2002 #151 Del Skrevet 23. juni 2002 Tusen takk for en skikkelig knallhelg. Jeg er så sliten...... men akk så glad!!!! Jeg har ledd og ledd, magen verker! Men etter en del ville nok Qliomannen ville nok gjøre dette med sin kjære når han kom hjem i natt... For hun var ikke lenger like vakker som da han forlot henne på fredag... Men vi var virkelig dronninger den natten... morgendagen tar man i morgen, tenkte jeg..... Om det er noen trøst ville jeg gjerne når jeg våknet med kuppelhue og fylleangst... Det var trist og reise fra deg i dag, men vi skal møtes igjen en annen gang!!! Det lover jeg!!! Nei, nå skal jeg gå og legge meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 23. juni 2002 #152 Del Skrevet 23. juni 2002 Ja, jeg skjønner at dere har hatt det morro i helgen!!! Ikke vanskelig å se etter div meldinger i dagbøkene deres og det lille møtet på msn i natt!!!! Men jeg unner dere det virkelig og syntes det er KNALL at dere kom godt overens! :D Snakkes vel snart igjen, når den verste fylleangsten har lagt seg!! *hehe* Klem fra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. juni 2002 #153 Del Skrevet 24. juni 2002 Hihi, morsomt å lese om møtet til Angel, Qlio og @lfakrøll. Håper innkjøpene av undertøy og kondomerimoro får fart i sakene Takk for velkomsthilsen i dagboken min, Angel. Det er en spennende tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #154 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei på dere!! Ja, så var hverdagen kommet igjen da.....har hatt en herlig helg med to herlige jenter!!! :D :D som tidligere innlegg viser, så koste vi oss skikkelig!!..ble en del godt å drikke da, hihi....... og JAAAAAA, innkjøpet av neglisje og sexy undertøy har gjort susen, hihi...Angelmannen var STORFORNØYD!!!! :D (fikk ikke ha dem på meg så lenge da men...*lol* ) Vel, jeg får komme meg tilbake til vasking og oppakning..... :o klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil'sis Skrevet 24. juni 2002 #155 Del Skrevet 24. juni 2002 Takk for hyggelig hilsen i min dagbok, Angel! Har skummet gjennom dagboken din, og håper virkelig du lykkes med et realt fulltreff denne gangen! Ikke så gøy med en tullete lure-mens, kan jeg tenke meg... :-? Men du virker jo å være ved godt mot uansett, keep going strong!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 24. juni 2002 #156 Del Skrevet 24. juni 2002 Kjære Angel! Tenkte jeg skulle prøve å hjelpe deg litt med de gif bildene jeg :D Det du gjør når du har funnet et gif bilde du vil bruke er å kopiere url'en til dette bildet. Det kan lettest gjøres ved å høyretrykke på bilde, trykke properties/egenskaper, og kopiere den adressen som står der. For å bruke bildet her på KG, må du da sette [ i m g ] (i ett ord) foran adressen og [ / i m g ] (også i ett ord) bak adressen. Alt skal stå i ett uten mellomrom.. så skal bildet komme opp!! Når det gjelder den websiden jeg gjerne henter mine bilder fra, så gjør jeg det på den måten som jeg beskrev over. Høyreklikk på bildet etc.. Jeg lagrer de forskjellige adressen i Word, slik at jeg kan ta vare på dem til senere Håper at dette var til litt hjelp! Kos og klem fra Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 25. juni 2002 Forfatter #157 Del Skrevet 25. juni 2002 HEI, og takk for hjelpen Sessa... :D Skal vi se om jeg klarer det: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 26. juni 2002 #158 Del Skrevet 26. juni 2002 Sorry jentene mine - er så opptatt på jobb om dagen så jeg må bare bortprioritere MSN :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Savner dere masse da...Prøver å få logget på om kvelden ... Takk for en knallhelg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #159 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei igjen jenter!!! tror jeg har EL idag, tempen sank!!!..så her blir det kos igjen ja!!! Kommer godt i bruk all det undertøyet jeg kjøpte i Oslo ja.. Gjett om det er en svenske som er fornøyd da!!! Får håpe det klaffer denne måneden...jeg har vært kjempeflink og ikke fokusert på dette med baby-laging i det hele tatt de siste ukene..har hatt så mye å gjøre og tenke på...for eksempel Oslo-møtet med jentene mine, tok mye tid å tenke på, og så er jeg i jobb, og dagene gåtr som bare det!!! Er på dag 15 idag, og hvis EL er idag, så er endelig syklusen min irute igjen!!...da har jeg sannslyneligvis en syklus på 29 dager denne gangen....*håpe-håpe* *ser på klokka*..UÆÆ, må løpe til bussen jeg gitt, skal på kveldsvakt!! C YA!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 27. juni 2002 #160 Del Skrevet 27. juni 2002 Heisann Angel jenta!!! :D Jasså, så hoppuka er igang for dere! Da er det ingen nåde da Angel. :D Nå må dere ikke spare på kreftene!!! Jeg forventer å se god plassering denne gangen. Helst en sånn en som gir deg plass i marsklubben!!!!!!! Husk å ikke spare på !! Skal heie på deg!!! :blunke: Klem fra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå