Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!


Angel

Anbefalte innlegg

baby008.gif

Heisann kjære Angel!!!

Tusen takk for kjempe fin hilsen i dagboken min. Nå har jeg endelig fått dillet meg til å lese og skrive litt i din også icon_biggrin.gif Ser at du sitter og teller minutter og sekunder til du skal få teste, og jeg hååååper virkelig at det er DIN tur nå snart! Hadde vært så hyggelig om du også kom med i februarklubben icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Jeg hadde omtrent samme symptomene som deg da jeg testet, og jeg testet svak strek på dag 9 etter EL. Men dette er nok veldig forskjellig fra person til person. Det beste er jo såklart om du klarer å vente. Jeg testet igjen etter 3 dager, og da vistes det 2 sterke blå!! icon_biggrin.gif To dager etter testet jeg hos legen for å få det bekreftet, og det var så positivt som det kunne bli!

Ellers så vil jeg benytte anledningen til å ønske deg riktig masse lykke til og gi deg en laaang og varm klem og en liten kyss.gif

Kos og klem fra Sessa 5+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Takk for kosleig hilsen Sessa!!..det blir nok ingen februarklubb på meg nei; testet negativt i dag tidlig..er lei meg, oppgitt og deppa...men føler meg nok bedre i morgen når jeg er kommet over den verste skuffelsen....har høy temp idag også, er kvalm, mensmurringer og trøtt....merkelig at jeg ikke har ømme brystvorter!!..jaja, gidder ikke spekulere, hjelper tydeligvis ikke allikevel icon_frown.gif

TUVA, takk for kampsang, desverre hjalp det ikke så mye da....

Regner ikke med at jeg er gravid, får vel bare vente på tantebesøk, og følge med på tempen fremover...har idag dag 13 med temp over coverline.....

Hadde jeg vært gravid så tror jeg testen ville vist det..Angelmannen ble skuffa også, vi trodde jo vi hadde klart det denne gang!!

Er så trøtt..har ikke sovet i natt, pga nervøs for testing, samt en hel skjærefamilie som har bosatt seg i trærne uten for leiligheten..de begynner 4 om morran og skriker hele dagenm..UÆÆ, jeg går amok snart..de har holdt på i en uke nå, og det er umulig å sove!!....hadde jeg hatt ei hagle hadde jeg skutt hele familien (stakkars) FOR SÅ TRØTT ER JEG!!!!!!!!

Takk jenter, for at dere er her, er blitt så glade i dere alle sammen!

En positiv ting er iallefall at jeg nå kan kose meg med litt vin med Qlio og @lfakrøll når jeg kommer til Oslo om 12 dager..GLEDER MEG JENTER!!

klemmer fra litt trist12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Angel-vennen!

Det var leit å høre at du testet negativt idag, men husk også det at håpet er ikke ute sålenge tanta ikke har dukket opp. Kan jo være at du er en av de som produserer hcG sent, slik at du ikke får positivt resultat med en gang du forventer mens..!? Jeg krysser i alle fall fingre og tær for deg sålenge icon_biggrin.gif

Jeg var til legen idag, og har blitt sykmeldt til 30/6. Jeg har blitt skikkelig morgenkvalm og kaster opp en del. Ikke så morro den delen, men det er i alle fall til et formål icon_smile.gif

Masse klemmer fra Sessa

Tenker masse på deg! icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen....

Nå ble jeg trist på dine vegner...hvorfor vil ikke den testen vise 2 blå???

Hvor mange dager er du på overtid?

Litt vanskelig å si kanskje iom at du gikk 10 dager over sist... icon_frown.gif

Jeg sier det samme som Sessa jeg; det kan jo hende at du produserer hcg sent. xxx-er fingrer for det jeg icon_wink.gif

Nå skal jeg endelig oppdatere dagboka mi, ser at du etterlyser det icon_lol.gif

Det har skjedd så mye i det siste, har bare gått rundt meg selv og ikke skjønt bæra...

Har kommet meg ned på landjorda nå heldigvis icon_smile.gif

Masse klemmer

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det var tris og lese at du testet negativt, men så lenge tante grusom ikke har kommet så er det enda håp!!!

Skulle ikke du teste den 16 juni??

Takk for koselig bursdagshilsen så gøy at du Qlio husket på meg hi,hi..ja dere er gode og ha jenter.

Tror ikke det blir februar baby på meg heller.

I dag hadde ungene i barnehagen tegnet til meg og mange hadde tegnet Pia og babyen(rødmer) ja kunne tro de viste vi prøvde.

ja de på jobben trodde jeg hadde fortalt ungene noe ikke de hadde fått greie på hi,hi.

Håper de kom i forkjøpet at jeg virkelig er gravid det hadde vært gøy!!!

Kjempe kos du husket på meg!!!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatt mot Fatt mot!!!!!

Det er ennå håp. En negativ test sier ingenting, ihvertfall så lenge det er så rett etter ikke-mens. Selv fikk jeg ikke positiv test før på dag 35 den gangen jeg ble gravid. Det er forbasuende mange som tester sent (eller kanskje testene lover for mye i de fleste tilfeller).

Stå på Angel, vent tre dager og test igjen om ikke den grusomme forferdelige tanta har kommet (og det har den IKKE).

Lykke lykke til grinser003.gif

Stor klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hvisker*

Hei, Angel!

Alt vel? *krysser fingrene* Ta gjerne med deg noen til Oslo neste fredag, inni kroppen din, men la tanta være hjemme!

*stryker Angel over kinnet*

Vi sees snart!

*lusker meg ut der jeg kom fra....*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Dere er bare så gode!!!!..*knuger dere alle inntil meg*.....

Ingen mens, dag 33, tempen sank litt, men er fremdeles høyt over Coverline...14 dag med høy temp....men regner med at tanta snart dukker opp...ingen symptomer på tanta, men det hadde jeg ikke sist heller..fikk dem selvsagt etterpå hun hadde ankommet med et brak!!....dumme dame!!!

Jaja, tiden får vise...

Pia, jo jeg skulle egentlig tempe på bursdagen min, men orket ikke vente, måtte bare vite..ble så rastløs, og klarte ikke konsentrere meg om andre ting....er glad jeg testet allikevel, nå vet jeg iallefall...

Men takk for oppmuntringer jenter, dere er bare BEST!!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei Angel!!!!

Hvordan går det?

Har du sett noe til tanta?

Jeg er så nysgjerrig. Så lenge hun holder seg unna så er det jo håp!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX alt for at hun holder seg laaaaangt unna!

Klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sauer008.giftraurig008.giftraurig040.gif DAG 2!!! sauer008.gif

Tempen sank i går, og tanta kom i går kveld!!! traurig068.gif

Ja, så var jeg på dag 2 IGJEN. Ikke så mye å gjøre med det, får satse på en mars-bebi heller...

klem fra

_________________

~Angel~

rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-06-13 11:33 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med å lage bebier!

Om du roer ned alle testinger, og blir normal i kroppen igjen, så blir det baby.

Kroppen er ikke motakelig for baby, om du stresser.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Angel, dette var kjempetrist!!!

Gir deg masse klemmer!!!!

Regner med å følge etter, for ifølge en eller annen på SG har jeg ikke hatt EL (jeg synes nå kurven min ser fin ut jeg da men...)traurig051.gif

Kos deg med å spise/drikke alt du ikke kan fra og med neste måned ernaehrung015.gifnår du får to blå.

"we shall conquer this", NEMLIG!!!!

Stor klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har...........

*teller*

*1*

*2*

*3*

*4*

*3*

*1*

*puh*

......... orker ikke telle mer! Men jeg har nok flasker til at både du og @lfakrøll kan slukke sorgene!

Husk å ta med kokkelue, du skal lage pai på lørdag og fleskepannekaker på søndag!

Endelig skal jeg og @lfakrøll nyte dine eminente kokkekunster!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å Angel.....

Så trist at det ikke ble bebis denne gangen.... :(:(

Tenker på deg kjempemye, hadde store forhåpninger for at jeg skulle se deg i februarklubben....

For å trekke frem det positive i det (ikke lett men...) så kan du, Qlio og @lfakrøll ta en megastor fest sammen :wink: Det letter vel litt på skuffelsen at dere skal møtes?

Dere får ta noen drammer for meg da :)

Har du vært innom pm på SG og hentet støv? Jeg har lagt ut masse til dere 3 jentene, vil så ha dere inn på SM så fort som mulig :wink:

Savner dere masse!!!!!!!!!

Mange gode klemmer

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann Angel :P

I morgen reiser jeg på ferie så jeg er ikke hjemme på bursdagen din :cry:

Så her kommer en liten bursdagshilsen: HIPP HIPP HURRA FOR ANGEL 16 JUNI :D

Trist og se at det ikke ble februar klubb på deg blir nok ikke februar baby på meg heller så vi får satse på marsklubben :P

Det skal bli herligt med 1 ukes ferie nå, dere får ha en fantastisk tur til oslo neste helg :D 8) :P

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jammen ikke lett med nytt forum...hihi...for ei forvirra tuppe som meg...vi klarer vel dette også etterhvert lille venn :oops:

Gleder meg til å se deg og Qlio om bare.....*gosj*

Love u !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nathalie

GRATULERER MED DAGEN :D

Skrev det til deg på en annen tråd også, men nå har jeg sittet og lest dagboken din. Spennende... :)

Ønsker deg videre lykke til iallfall !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...