Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!


Angel

Anbefalte innlegg

OI!!..nå ble jeg nesten kjempeoptimistisk her altså!!!..takk jenter!!...Tenk om dere har rett!!!

For å si det som det er: jeg føler meg gravid!...er nå 7 dager over tida, ømmere bryster, ikke bare brystvortene, de føles liksom tungere/fastere på en måte..dessuten så er magen min hard og litt øm, fra navlen ned til venusberget (hihi, for et ord)...hetetokter innimellom, masse stikninger og trøtt/sår korsrygg....

jeg er veldig icon_confused.gificon_confused.gificon_confused.gificon_confused.gif

Tror jeg venter en god stund til da med å ta en ny test..ettersom noen må vente så lenge!!...er dyre disse testene også...så lenge tanta holder seg borte, så skal jeg saktens klare å vente en uke til med å teste meg...får svigerforeldrene mine på besøk fra Sverige i neste uke, men de skal bo hos mine foreldre, så jeg kan slappe litt av..har ikke så lyst å springe å teste meg på morran, hvis de skulle overnattet her!! icon_biggrin.gif

I dag er det nydelig vær her i Haugesund, blir så glad!! icon_cool.gif men en STOR demper er jo at jeg nå skal i begravelse til min kjære bestemor... icon_cry.gif

snakkes kjære venner

_________________

~Angel~

rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-05-07 10:43 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille venn !

Håper dagen gikk greit igår til tross for begravelse - nå får du nyte resten av fridagene den uka her og pleie svensken godt icon_wink.gif - eller kanskje det er omvendt.

Så krysser vi alle alt vi har for at tanta holder seg borte....

Gla' i deg.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Qlio

Qlios kampsang:

Mens er ut,

baby er in!

Mens er ut,

baby er in!

Alle sammen nå:

Mens er ut,

baby er in!

*børster av støvet av skuldrene*

Dette burde vel holde???

Qlio er påvirket av Vålerengas supportere, "Klanen", da hun ikke jobber langt fra deres tilholdssted.... icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Dette er skikkelig spennende, Angel, jeg håper *ser opp til himmelen med foldede hender* at dette går veien for deg og svensken din.

I motsetning til deg som har hatt fri mesteparten av uken ser jeg frem til en fridag i morgen, men jeg er tilbake på fredag.

Du har mitt telefonnummer om det skulle være noe, ikke sant???

Ta godt vare på hverandre!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens er ut,

Baby er in!! *blir med på Qlio's kampsang*

Mens er ut,

Baby er inn!!

Har du fortsatt ikke noen Tante i synet!!????

Dette er nesten FOR spennende!! *grøss,skjelve*

Alle fingre og tær er fortsatt krysset for deg (og Zafir) !!!!!!!!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Kos og klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Qlio

Mens er ut,

Baby er inn!!

Mens er ut,

Baby er inn!!

Funker det, eller????

Jeg venter i spenning - nå må det vel være på tide å teste snart????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Angel???? har du fått dine to blå nå????

Du må rapportere til oss så fort du vet noe mer. Jeg så at Zafir skal teste i dag, hva med deg????

VI ER SÅ SPENT!!!!!

Skal ha ikke-mens i dag, men tester ikke før over helgen. Spenningen stiger på KG........

Stooor tillykke klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI! icon_razz.gif

Tror nok at den kampsangen virker Qlio og Tuva!...så bare fortsett dere!! icon_biggrin.gif

ER nå 10 dager over tida.. og jeg sjekker trusa og dopapir fra morgen til kveld icon_rolleyes.gif

Fikk vondt i magen igår kveld, kan ikke forklare på hvilken måte det gjorde vondt, liksom blanding av vanlig mageknipe og mensmurring, men ikke store smerter altså....og i hele mageregionen... icon_confused.gif Trenger jo ikke bety noen ting, men nå begynner jeg å bli litt lei.... icon_eek.gif

Tester ikke før på mandag-tirsdag jeg, og grunnen er rett og slett at jeg har en følelse på meg om at en test nå ville blitt negativ allikevel...jeg klarer fint å vente noen dager til jeg!..(det er verre med dere jenter!!..hihi icon_lol.gif )

Hvis neste test også er negativ, så får jeg kontakte legen og spør etter en blodprøve...kan ikke gå i denne uvissheten nå rett før eksamen...det orker jeg ikke!

Men hvis jeg ikke skulle være gravid, så synes jeg at det er merkelig at tanta ikke skulle vært kommet til nå...er jo på dag 38 nå!!...uff ja, hun gjør jo som hu vil også... icon_evil.gif

klemmer fra en litt uvel (føler meg ikke helt pigg nei icon_frown.gif )12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel da, skal du ikke teste før over helga!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er jo sååååå spent på hva som skjer! Nikke.gif

Kanskje jeg skal synge litt mer!!

"Mens er ut,

Baby er in! "

"Mens er ut,

Baby er in! "

Fingrene er fortsatt krysset(og tærne) !!! icon_wink.gificon_wink.gif

Klem fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puster ut* blir sliten av å holde følge med Qlio...litt av et race vi har satt igang etter EL !!

Kunne jeg også få litt av den miksturen din for kjærlighet og babyer du - på meg virker det som om det har virket for deg hvertfall.

Hadde jeg vært deg - noe jeg ikke er icon_wink.gif så hadde jeg testet igjen for lenge siden da...

Venter spent ....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN ANGEL!!!

10 dager over tiden dette virker jo virkelig lovene ut.

hvordan ser det ut på TCOYF???Traff dere EL???

Jeg er så spendt så må jeg vente helt til mandag-tirsdag h j e l p kommer ikke tenke på noe annet hele helgen hi ,hi.

Merkelig at vi blir så egasjerte på folk vi ikke kjenner, men det gjør jeg mange skjønne mennesker på disse sidene.

Dere har vel at topp vær dere og i det siste herlig håper det varer til over 17 mai da.

Kos deg i helgen , tenker på deg

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Jenter!!!

Takk for alle lykkeønskninger, så koselig at dere følger med meg!!...gla i dere alle!!

Jeg har dessverre ikke så gode nyheter.. icon_cry.gif Fikk skikkelig vondt i magen ikveld, og da jeg gikk på do, fosset blodet ut....KJIPER`N!!!!!! icon_frown.gificon_frown.gif så da er jeg på dag 1 igjen!!!...jaja, thats life!!..bedre lykke neste gang!!

Da blir det min tur å heie på dere fremover da!!!!..skal ikke glemme dere for det vettu!!

Hilsen trist12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Angel!

Du kan umulig blø mer enn mitt hjerte gjør for deg og Angel- mannen??? *blør*

Jeg var sikker på at dere hadde truffet blink denne gangen..... og håper du ikke ble for skuffet!

Bedre lykke neste syklus, kanskje kampsangen min kom for sent forrige syklus???

Det skal ikke gjenta seg, lover! *korsets tegn på halsen*

Derfor prøver jeg meg på nytt på Dag 1:

Mens er ut,

baby er in!

*bamseklem*

"Nanna" hilsen sliten Qlio12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff Angel. icon_cry.gif

Jeg som var heelt siker på at dere hadde truffet denne gangen. Det virket jo så lovende.

Men ny syklus, nye muligheter!! icon_smile.gificon_smile.gif

Skal krysse fingrene for at all kosingen snart bærer frukter. icon_wink.gif

Stooooooor knuseklem fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars lille Angelmor som ble satt på pinebenken så lenge før tanta endelig kom...dumme lure-mens altså!!!! *Zafir koser Angel*

Det var jo ikke dette jeg ville lese da icon_frown.gif

*snufs*

Det ser ut som at jeg også er tilbake til dag 1...dvs jeg vet ikke helt ennå.

Fikk lyserødt blod i trusa...men mine tantebesøk begynner ofte med mensmurringer og kusine brun.

Men det går bra for min del om jeg er på dag 1, det verste er jo om mensen ALDRI kommer og jeg bruker ørten tester til ingen nytte...

Du har vel eksamen du også i disse tider, ikke sant? Denne syklusen kommer til å gå fort - masse andre ting å tenke på enn det å bli befrukta (Høres ut som at vi står der og venter på bien bzzz...bzzz *knis* )

Det blir nok din tur straks skjønner du icon_smile.gif

Februar er den BESTE måneden, det vet jo alle godt!!! *sier Zafir som er Vannmann*

Kos og masse klemmer

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ble forbauset nå. Var så sikker på at dere hadde klart det av en eller annen merkelig grunn. Kjempetrist å høre iallefall Angel. Jeg har til tider sterke PMS smerter selv, så jeg venter mens rett rundt hjørnet selv *snufs*. Neste måned er det i hvertfall atter en sjanse, selv om det er en fattig trøst de første dagene.

Trøsteklem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Angel-jenta! icon_smile.gif

Takker for kampsang inn på dagboka mi. Håper den og skremmingen til Zafir gjør susen denne gangen!! icon_lol.gif

Ellers så lurer jeg på hvordan det går med deg. Hvilken dag er du på nå da. Dag 3-4, eller noe sånt...

Begynner å lure på om jeg kanskje må sette igang med kamprop til deg også!!! icon_wink.gif

Husk for all del å ikke glemme å øve til hoppuka da!! 19,5....19,00...20!!!!! HURRA!!!!!!!!!!!!!! icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Hold oss oppdatert nå!!

Klem og kos fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihihi, hoppuka ja...thji-hi icon_lol.gificon_biggrin.gif

Jeg er nå på dag 5, og mensen var over i går!..heldigvis slipper jeg å ha mensen mer enn 4 dager, selv om jeg har slutta på p-pilla. Men vondt har jeg!!..*au-au*..ikke kan jeg ta Naproxen mot menssmertene heller, da legen min sa at de ikke var bra å ta nå som jeg ville bli gravid..og Paracet gjør ikke så mye fra eller til den...huff og huff!..jaja, man må vel lide litt....

Har forresten begynt å tempe vaginalt idag...herrrrrrrrrrrregud for et stress da! Gjesp.gif ..vondt var det også!..dumme temp!..vondt, pga jeg var for rask, og ikke traff skikkelig (måtte jo skynde meg å putte den inn, hadde bare 3-4 sekunder på meg)..hadde heller lyst til å putte andre ting inni, men han var på vei til jobb... icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.giferter.gif

Å NEI!!! ( fikk akkurat øye på den hersens bunadsskjorta som skal strykes!!!!!)...den er jo så VANSKELIG!!!!!!! frustrert.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboken min, fant ut at det var på tide at jeg skrev en i din.

Jeg har fulgt med i dagbøkene til deg og de andre i det siste, og jeg må si at det er rart hvor spennende det er å følge med på hvordan det går med dere.

Må inn å se når det nærmer seg teste perioden deres, om dere har lyktes eller ei.

Håper du og din kjære lykkes denne gangen da.

Krysser fingrene for dere.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel, du må ikke være så trøtt om morningen! Syntes virkelig jeg ser deg... icon_smile.gif *vrir meg i latter*

Er det noen EL i sikte da?? Nei, det er vel for tidlig ennå. Du er på dag 6 nå.... Når venter du EL ca. da?

Jeg er frøken UTÅLMODIG!!! murvegg.gif

Har du noen gode tips på hvordan å få denne uka til å gå litt fortere!!!

Jeg klarer nesten ikke å veeeeeeeente....*sukk*

Takk for praten i dag. Alltid like hyggelig. icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Vi snakkes vel igjen snart tenker jeg.

Klemmer fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del, har "rød dager"(Som for meg betyr at man kan bli gravid) fra dag 6- 14.På personaen min, får jeg ett eggløsningssymbol på dag 12-14 ....

Men altid fare for å bli gravid på dagene før oxo, men det vet alle prøvere og feilere her inne icon_smile.gif:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...