Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!


Angel

Anbefalte innlegg

Hei igjen Angel!

For et rotehue jeg er!!!Det ser ut som at jeg også venter på ikke-mens i disse tider!

(les i dagboka mi, så skjønner du hva jeg mener..)

Så nå er du ikke alene i frustrasjonens dager icon_wink.gif (Skjønt, jeg har ikke rukket å bli frustrert over mens eller ikke-mens ennå icon_smile.gif )

Tvi tvi til oss begge icon_wink.gif

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Angel!!!

Nå er jeg kjempe spent her!!!

Skjelver av spenning!!!!! Håper du har lykkes denne syklusen. Det ser jo bra ut hittil!

Alt som krysses kan, krysse for deg nå!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Supernervøs klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skulle jeg inn og lese resultatet.

Du har enda ikke testet.

HJjjjjjjjjjjjeeeeeeeeellllllllllllpppppppppp,men dette lover jo kjempebra.

Når skal du teste deg, du måååååå ikke holde oss mer på pinebenken nå.

Klem fra PIa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hehe, godt det er andre enn jeg som er nervøse!!..takk jenter for koselige lykkehilsener, hva skulle jeg gjort uten dere??

Har jo ikke fått tantebesøk enda, så nå skal jeg ned til apoteket (1 min å gå icon_smile.gif ) og kjøpe meg en CB test...er selvfølgelig kjempespent, men har denne lille fornuftighets stemmen inni hodet mitt som hele tiden påminner meg om at ALT KAN SKJE, osv...

Skal teste i morgen tidlig med morgenurin...

Har de siste dagene hatt noen utrolige stikninger i livmora-området, og et slags press, kan ikke beskrive det bedre...idag er det et SKIKKELIG press, har ikke hatt det før, men det kan jo være den tanta som finner nye måter å hilse meg på..*sukk*...

Nå har vi forresten kjøpt ny bil oxo, en stasjonsvogn, så nå er vi klare asså!! icon_lol.gif

jeg er så nervøs nå, skjelver nesten...grugleder meg til imorgen....

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh lille vennen:) Jeg sitter her med tårer i øynene - jeg kan ikke noe for det! Dette må bare bety én ting altså: at du har en liten spire i magen...jeg er kjempeoptimistisk på dine vegner!

Gleder meg til i morgen! Du må LØPE rett til pc-en i morgen etter at du har testa!!!

Jeg holder ikke ut spenninga her!!

Hihihihi...dette blir gøy!!

Stor klem fra Zafir icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen holder du ogg på pinebenken, Angel icon_smile.gif

Holder jo pusten i spenning når jeg leser innleggene nedover her. Håper dette går deres vei, selv om tante rød ofte er svært underfundig.

Kan du ikke teste i kveld da???? Bare knip igjen urinen i ca. 4 timer icon_lol.gif da slipper vi å vente så lenge icon_wink.gif

Krysser alt som krysses kan for dere.

TOBLÅTILANGELTOBLÅTILANGELTOBLÅTILANGEL

Klemmer fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gurimalla - ingen mens enda !?!?

Nei dette blir nok et resultat av godt svorsk samarbeid icon_wink.gif

Har nesten ikke tålmodighet til å vente til imorgen med å høre resultatet jeg asså....icon_biggrin.gif

Si fra så fort du har fått noe resultat da snuppelure....!!

Gla' i deg vettu... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Qlio

Angel, vennen min!

Jeg måtte logge meg inn og sjekke om det var noe nytt............. og gjett om jeg er spent på deres vegne!!! Med ny bil og greier er jo det meste lagt til rette!!!!

P.S Du husker vel at "noen" skulle få en tlf. eller SMS om noe hadde skjedd??? *fisker*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg og svensken min klarte ikke vente lenger, så jeg tok nettopp en test...NEGATIV!!!! grine.gifgrine.gifkjempesinna.gif

Tok rådet til Fletta og holdt meg i 4 timer, før jeg testa....jeg er lei meg, men mest sinna egentlig..hvorfor lurer kroppen min meg slik!!???..5 dager siden forventa mens, og jeg kjenner ikke noe på meg at tanta er underveis heller!!! AAAARRGGHHHH!!!!! kjempesinna.gifkjempesinna.gifkjempesinna.gif

jaja, livet går videre, får bare se hva som skjer, kommer ikke tanta i løpet av neste uke får jeg vel ta en ny test....*sukk*

klem fra skuffa12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda lille vennen....dette var mega-trist!

Men du, så lenge tanta er borte er det jo et lite håp...kan bare trøste deg med det selv om du er kjempeskuffa akkurat nå.

Dakkar...føler med deg.

Vi får håpe at Tante Rød ikke kommer,ikke sant?

Stoooor medfølende klem

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan kroppen kan lure oss - men ikke gi opp håpet for denne gang enda ! Du kan jo ha litt lengre syklus denne gangen bare - tempen da, har du tempet hele tiden - eller ga du opp siden den spratt opp og ned ?

Skuffelsen er vel ubeskrivelig, også siden vi andre tuppelurene her inne er "helt med" icon_wink.gif, og mener ditten og datten icon_smile.gif

Skulle ønske så inderlig at dere har lykkes denne gangen jeg...(Har en feeling på at dere har det da icon_wink.gif - men så er ikke jeg noen synsk person heller da ). Ta tiden til hjelp er vel det enkleste svaret på hvordan man skal takle en neg. test - men det er kanskje lettere sagt enn gjort...Gud vet hvor mange neg. tester jeg har tatt før jeg fikk kontroll på syklusen min !

Uansett - dagen kommer da du tester to blå, og lykkelig kan begynne å glede deg over et nytt liv, bokstavelig talt icon_smile.gif

Stor trøsteklem fra

_________________

*carpe diem*

vinke.gif@lfakrøll - på jakt etter to blå1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfakrøll den 2002-05-05 10:17 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Snufs, snufs ja var ikke kjekt når jeg leste innlegget ditt.

Men som noen andre nevnte før meg så lenge ikke tante grusom har kommet er det enda håp.

Håper det går bra med deg, tenker på deg!!!

klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære venner!

Takk så mye for støtte og oppmuntring, dere er bare best!!!

Det går bra med meg/oss...skuffa selvfølgelig, men vi får prøve på ny...må jo vente på den hersens tanta først....

jaja, vi får se hva som skjer!!!

hilsen en litt mer optimistisk12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette var virkelig kjedelig Angel!!!! icon_frown.gif

Det var jo ikke dette som var planen.

Skjønner godt at skuffelsen er vanskelig å svelge. Hadde ennå mensen kommet når den skulle, så hadde man hvertfall sluppet å bygge opp forventningene!!!

Sender masse oppmuntringsklemmer til deg!!! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så negativ nå da kjære Angel. Bare som en liten oppmuntring måtte jeg gå 7 dager over tiden før jeg fikk positivt svar. Jeg mener ikke å gi deg falske forhåpninger, men det KAN jo være at du er en av "de sene" (vi er svært mange).

Lykke til uansett da du. Jeg håper i hvertfall tanta holder seg borte hos deg av de "rette" grunnene.

Stooor tillykke klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for oppmuntringen Taurus....kanskje du har rett???..jeg er nå 6 dager over tida, og har IKKE en ensete antydning til tantebesøk....har fremdeles stikninger i ny og ne, samt hetetokter noen dager, spesielt om nettene....

Jaja, den som venter får se!!!!!!!!!!!!!!

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel!

Jeg støtter meg til det Taurus skrev. Selv gikk jeg 10 dager over tiden før jeg fikk en kjempesvak strek med morgenurinen. Så du får smøre deg med tålmodighet på det ene eller det andre.

Jeg vet det er utrolig frustrerende å ikke vite!! Det syntes jeg var det værste til slutt. Men hold ut !!!! Svaret kommer til deg også icon_smile.gif

Ønsker deg to blå!!!

1212[ Dette Innlegg er endret av: Hoppe74 den 2002-05-06 19:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Angel!

Så lenge Tanta er borte, så er det fortsatt håp, ja!!

Når jeg begynte å tenke over det så testet ei venninde av meg svaakt positivt 10 dager over tiden, med CB. Urinprøven hos legen viste negativt. Hun tok tilslutt en blodprøve for å måle nøyaktig HCG nivået! Hun var absolutt gravid!!!! Hadde et hormonnivå på 250!! Hvis man ikke er gravid så skal det ligge mellom 0-5!

Så hvis du vil ha et grarantert 100% riktig svar, er blodprøve neste steg.

Håper så masse for deg. Krysser alt som kan krysses(utenom beina) for at du får TO BLÅ!!!!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gif

Klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...