Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!


Angel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Angel!

Takk for koselig hilsen i den nyopprettede dagboka mi icon_smile.gif

Ønsker deg lykke til i jakten på de TO BLÅ, og med lesing til eksamen!!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dag 20, og endelig steg tempen med 0.3...er det virkelig EL??...kanskje det hjalp at jeg ba?..har også hatt vondt i magen i dag og i går...så vi får se! aktion082.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til vi sees!!!

Det er uansett ikke lenge igjen!!!

Vær flink jente og gjøre det bra på eksamen, så skal du se det vanker vin når du kommer til Oslo!

Jeg og @lfakrøll henter deg på Gardemoen!

*klem*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Angeljenta!! icon_smile.gif

Kommer inn på en snar visit for å heie deg frem til 2 BLÅ!!!!! Ønsker av hel mitt hjerte at dere alle skal følge etter!!!! icon_smile.gif

Kampsang til ære for Angel:

Mens er ut,

Baby er inn !!!!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Mens er ut,

Baby er inn!!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Nå krysser jeg fingre og tær for at denne syklusen, er LYKKE syklusen. icon_wink.gif

Klems fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Angel!!!

Hiver meg på heia rop:

MENS ER UT

BABY ER INN!!!

MENS ER UT

BABY ER INN!!!

MENS ER UT

BABY ER INN!!!

MENS ER UT

BABY ER INN!!!'

Ja nå har nok jeg og Tuva skremt vekk tante grusom. HOLD OSS OPPDATERT!!!

Jeg er på dag 10 og nærmer meg EL så jeg skal kose meg masse med mannen min!!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære venner!

Takk for kampsang!!..håper det hjelper...Jeg har iallefall fått EL, fordi tempen er høy i disse dager, og holder seg høyt over Coverline!!..og håper den fortsetter slik..pliiis.....godt å vite at jeg har hatt EL, var nervøs for at den ikke skulle dukke opp...fikk EL på dag 20, ganske sent, men bedre sent enn aldri!!!

Ja, da venter jeg mensen ca 16 juni, på bursdagen min..håper jeg får det jeg ønsker meg da!!!

hihihi..jeg er så glad idag!!!!!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig mail, ja jeg håper vi begge blir mamma snart det hadde vært så koselig!!!

Jeg har el i disse dager føler jeg har i dag,men det er jo litt tidlig er jo ikke på mer en dag 11...Vi tester ganske likt vi.

Jeg venter mesn 17 juni..7 dager etter dagen min hi,hi der fikk jeg med den og.

Lykke til vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 26!!

Tiden går jammen fort gitt!!!..tempen holder seg høyt over Coverline, og der skal den pinadø bli også!!!

Det er nå 8 dager siden EL, og de siste dagene så har jeg følt meg litt uvel....kjempetrøtt, kan sovne hvorsomhelst nårsomhelst...ZZZZZZZ...*gjesp*....og så har jeg mensmurringer og stikninger i ny og ne. har aldri hatt slike symptomer så tidlig før!!...dessuten så er jeg veldig øm i nedre del av magen, og igår klarte jeg ikke ha sex med mannen min, det var så ubehagelig!! icon_frown.gif følte meg skamslått der nede...(og nei, han tar meg ikke SÅ hardt da icon_biggrin.gificon_lol.gif ).....

Dessuten så føler jeg meg uvel og litt småkvalm, og jeg er SÅ sulten konstant..jeg som aldri er sulten??!!.....jaja, får vel bare vente og se, slik som alltid....håper vi klarer det denne måneden iallefall!!!...det er første mnd vi vet at vi har truffet EL også!!!

Takk for at dere er her jenter!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen icon_smile.gif

Takk for koslig e-kort, du ER en engel030.gif du! Det gjorde meg kjempeglad sprachlos028.gif

Men nå er det lenge siden du har skrevet inn her...er kommet helt ut av tellinga jeg nå icon_wink.gif

Hvilken dag er du kommet til nå?

Du er like foran meg i syklusen, ikke sant?

Det nærmer seg ikke-mens...*biter negler*

Jeg syns dagene frem til nå har gått ganske fort pga eksamen, men nå begynner jeg å bli utålmodig....men skal vente til lørdag med å teste (om ikke tanta rekker å komme innom først da traurig046.gif)

Er så spent at jeg holder på å tisse på meg jeg....holder ikke ut snart!!!!

Hvordan gikk hjemme-eksamen? Håper du er fornøyd med den icon_smile.gif Tar du sommerferie nå kanskje?

Åhhhh...det blir helt sikkert kjempegøy å treffe Qlio og @lfakrøll party006.gif Nesten som nett-date icon_lol.gif

Venninne-date er vel kanskje et bedre ord...

Kan tenke meg at det blir en del party012.gif og aktion025.gifaktion025.gif og lachen002.gif

Det blir helt sikkert et uforglemmelig møte!!

Nei...jeg må vel stikke nesa mi i bøkene mine jeg (men nå begynner jeg å bli drittlei av alt som heter eksamener...*RIVER HÅR*

Ha det bra vennen, og husk å oppdatere oss da icon_wink.gif

Mange gode klemmer

fra Zafir

Har du noen tegn på det ene eller det andre tro? Fortell, fortell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... icon_lol.gif ....du rakk jo å skrive inn før jeg trykte på Send-knappen....Da trekker jeg tilbake etterlysning av oppdatering jeg icon_smile.gif

xxxxxxxx-er fingre og hele sulamitten for deg jeg, EL er over hos meg også så det så!

Klem igjen

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta en prat med den tanta di,

jeg vil bare ha besøk av deg og @lfakrøll,

ingen tanter er invitert!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende, spennende!!!!!!! hoppe.gif

Du og @lfakrøll tar nesten livet av meg her. Er til stadighet innom for å se etter oppdateringer.

Føler at det er behov for mer kampsang her hos deg også. icon_smile.gif

Mens er ut,

Baby er inn!!

Mens er ut,

Baby er inn!!

Mens er ut,

Baby er inn!!

Alt krysses her nå!!!!!!!

Klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Angel!!

Så spennende!! Hvordan er tempen din??

Krysser virkelig fingrene for at det klaffer for deg denne gangen.... Kjenner absolutt igjen sultfølelsen. Tror ikke jeg har vært mett en eneste gang siden jeg ble gravid, så det er jo ett kjempegodt tegn!!

Skal så absolutt følge med her i dagene fremover ja icon_biggrin.gif

Mange klemmer fra

Poona

PS. Har du tempene på nett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen lille venn....!

Fant et vakkert dikt jeg - som jeg hadde lyst til å dele med deg fordi du er den du er. Vet ikke helt hvor lovlig det er med tanke på copyright - men pytt....

Hun kan ta vekk alt det triste

bare med sin stemme

Før mitt hjerte er i ferd med å briste,

hun får meg til å glemme.

Hun kan få meg til å smile,

når dagen er helt grå.

Hun gir min sjel hvile,

selvom veien er lang og brå.

Hun får meg alltid til å le,

og kan ta vekk all skygge.

Hun får meg til å se,

at livet kan være fylt med hygge.

Hun kan si:"bær ikke smerten selv"

og tar vekk alt det vonde som leder

Hun sier:"jeg vil deg bare vel"

og gir meg så mange gleder.

Hun kan ta vekk all smerte

ved bare et lite smil.

Fyller glede i mitt hjerte

og sier:"vennen, ikke tvil!"

Hun kan stryke meg over kinnet

når mine øyne er fylt med tårer.

Hun lar ikke bitterheten vinne,

men gir gleden i livet seiersårer.

Denne engelen på jord

hun gjør så mye for meg.

Hun stråler som en sol

og vise meg alltid vei.

Hun er den beste venninde

man kan i livet ønske å få.

Hun er veldig vanskelig å finne,

men jeg fant henne i en verden så altfor grå.

Hun er foralltid en del av mitt liv

hun har gjort så mye for meg.

hun gir meg alltid viljen til ny giv,

kjære engel:"jeg er så utrolig glad i deg!"

Takk for at du er den du er Angel....!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*tørker en tåre*...det diktet var nydelig @lfakrøll...takk skal du ha, ble helt satt ut her jeg! icon_smile.gif

dag 27: øm i mage, konstante stikkinger i venstre side på samme plass, sulten men samtidig kvalm...TRØTT....blør i tannkjøtt (hmm, pusser kankje for hardt?)....merkelig at jeg ikke har fått ømme brystvorter!..det får jeg alltid rett etter EL....er ikke ømme i det hele tatt icon_confused.gif

Poona, nei jeg har ikke tempene på nett, men kurven viser klart og tydelig EL på dag 19 hvor jeg også fant eggehviteslim-lignende...

Tenk om det skulle bli en februarbebi på meg til neste år??.....PLIIIIS!!!

klem fra håpefull12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gjett hvem som har snakket med Angelmannen i kveld!!! Det sto at du var logget på, men det var bare tull, for du var hos mor di!!! *ler*

Passet på å takke mannen din for at du fikk lov til å dra til Oslo, og ba han stelle pent med deg når du kom hjem. Du kommer til å være sliten. Og om det ikke er en baby i magen din; FYLLESYK????

Men, skulle alt gå deres vei (hvilket jeg selvfølgelig håper), skal jeg med den største glede gå til innkjøp av noe alkoholfritt til deg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 30!!!

Dagene går saaaaakte.... Vil vite nå!!!..men tvinger meg selv til å vente...denne ventetiden er forferdelig!!!..o, kjære tålmodiget, hvor er du????

Mange av de symptomene jeg hadde 1 uke etter EL er svakere nå, mindre stikninger, mindre murringer..(kanskje pga at en evt festning er over?? icon_confused.gif )...håper det, vil jo så gjerne være med i klubben!..nå er jo Zafir gravid også, gratulerer så mye vennen!!,...

Eneste symptomer jeg har nå, er at jeg er trøtt, sulten, blør lett i tannkjøtt, uvel/uggen.....

Det som overasker meg mest er at jeg IKKE er øm i pupper eller brystvorter, det er jeg alltid i tiden mellom EL og mens!!!....hmmm, hvorfor ikke det da???

Vil så gjerne teste nå, men en del av meg sier at jeg bør vente...venter vel mensen i disse dager tror jeg...er på dag 11 etter EL nå, så på dag 33-34 er vel den store dagen! *hjelp*...

Dessuten bare stiger og stiger tempene mine, er nå 0.5 OVER Coverline!!!..0g har vært det et par dager.....

Akk, en uke til 16 juni, orker jeg å vente tro??????...

Takk fore at dere gidder å "høre" på meg..*S*..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angeljenta!! icon_smile.gif

Så spennende dette er!!!! Holder på å forgå av spenning. Du kan vel ikke vente helt til 16 juni med å teste vel?? Da kommer jeg til å krepere!!!! Kan du ikke teste på onsdagen eller så??????

Pliiiiiiiiiiis?? *ber på mine knær* icon_wink.gif

Ellers så tror jeg nok at mere kampsang trengs her! Det gjorde jo susen for meg!! icon_smile.gif

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Krysser alt vennen!! icon_smile.gificon_smile.gif

Klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...