Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!

Angel

Anbefalte innlegg

Heisann Angel!!!!

Hvordan går det med deg???Du er vel ferdig med tante grusom??

Håper det blir februar barn på deg da, tror løpet er kjørt for meg også denne mnd.

Tempen sank litt i dag, mensenmurringer har jeg hatt en stund.

Er veldig fortvila tanker voldtsomt om vi ikke kan bli gravid vet vi jo traff denne mnd.

Skal til legen begynnelsen av juni så jeg får høre hva han sier!!!

Lykke til, håper du har hatt en flott pinse!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Takk for koselige hilsener som alltid!..er nå kommet hjem fra hytta på Haukeli...Svigers er nå på vei hjem..det har vært noen fantastiske dager icon_smile.gif herlig vær på 17 mai, og svigers har storkost seg!..kunne ikke blitt bedre!

Måler fortsatt vaginalt, og det går bedre nå!..finner rett hull iallefall, hihi.. icon_biggrin.gificon_lol.gif

Og jeg og Angelmannen er våryre som aldri før, her øves det til hoppuka ja!! icon_biggrin.gif

Er nå på dag 11 og ikke tegn på EL enda, men jeg får vente å se...blir litt vanskelig å finne ut på antall dager også, ettersom jeg har hatt to sykluser, en på 28 dager og en på 38 dager.. icon_frown.gificon_frown.gif

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Angeljenta! icon_smile.gificon_smile.gif

Takker for praten i sta'!! icon_smile.gif

Holder fingrene og beina krysset for at dere klaffer med EL'en nå. Det er godt at dere er våryre, så blir det hvertfall sendt godt med soldater inn!!!! icon_biggrin.gif

Fint at du klarer å finne frem til det riktige hullet også. Det hadde vært kjedelig hvis du skulle bommet hver gang. icon_lol.gificon_lol.gif

Snakkes snart igjen snuppa. icon_smile.gif

Klem og kos fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Angel. Du nærmer deg EL allerede du altså. Tiden flyr når man er selvopptatt altså. Har vært litt i min egen vente på ikke-mens verden en stund vet du.

Takk for oppmuntrende ord i dagboken min. Det gjorde godt altså.

Nå må du stå på da Angel:

Angel ligger med bena i været

slik at soldatene skal skjønne bæret

da må de jo treffe riktig

det er jo veldig viktig

så blir det full klaff

og ikke bare et blaff (av optimisme)

åååååååååååå guuud så dårlig..... *rødmer*

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAURUS: så koselig og morsomt at du skrev et dikt!..nå ble jeg jammen glad icon_smile.gif

hihi, for en flott poetiker du er da!...

Klem til deg!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Angel!!!

Takk for praten før i dag, endelig traff jeg deg.

Ser i dagboka at du nærmer deg EL håper det blir februar barn på de, håper jeg blir med der da siden det ikke ble januar barn på meg.

Uff ja har prøvd meg på noen klubber nå så det spørs hvilke klubb jeg havner i.

Vi prates klem fra PIa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Hvordan går det med det nye tempestedet da? Har du fått dreisen på det?

Det hørtes ikke noe godt ut å bomme...*au*

icon_lol.gif

Blir tempene mye annerledes nå enn i de to forrige syklusene? Kan du se det samme mønsteret tro?

Jeg fortsetter i munnen ennå jeg, håper at jeg kan se EL denne gangen. Har ikke sett noe av det berømte EL-slimet, så det kan jo godt hende at jeg ikke har fått EL de to siste syklusene...er selv på dag 11 (om jeg ikke husker feil nå da...en smule trøtt skjønner du) og har ikke kjent noen antydninger ennå. Og vi koser oss når vi har lyst, det er ikke noe stress med at det må bli kos annenhver dag osv.

Forleden dag ble det 3 ganger...YES - still in shape!!!Tror nok hormonkuttet har noe å si på lysten her i gården ja icon_wink.gif Det føles veldig godt å være helt helt helt fri fra prevensjons-klusset!!!

Lykke til med EL og kosing, denne gangen blir det noe ut av det vet du icon_smile.gif

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 14! Gjesp.gif kan ikke dagene gå bittelitt fortere da.....

tror jeg fant EL slim i går kveld, var iallefall strekkbart....Angelmannen jobba selvfølgelig overtid, men kom hjem kl 0030, så da var det bare å sette igang..hihi...stakkars, han var så trøtt...tok den siste piffen fra ham.. icon_lol.gif

Men som jeg sa til ham, jeg kan ikke gjøre dette alene, trenger soldatene hans...

Er øm i magen idag, klarer ikke blåse den ut eller holde magen inn, hvis dere forstår hva jeg mener....hmmmmm, gidder ikke tenke på hva som skjer heller, blir bare forvirra..

Har forresten hatt 6 dager på rad med akkurat lik temp, 36. 39...artig...håper den stiger snart da...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu.......

Er EL overstått?

E spent sjø!!!!!

Har EL-smerter selv i dag, men kan ikke si noe helt sikkert før jeg har tempa noen dager til.... icon_razz.gif

Kos deg i helga........gjett om hvem jeg skal kose med i kveld da icon_wink.gif

Massevis og haugevis av klemmer til Angel-vennen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Angel!

Jeg ler så jeg griner her i Oslo, ser for meg feilstikking av temp.måler og en lekkert antrukken Angel som venter på mannen sin etter en lang kveldsøkt, bare for å fortelle han at han jammen i meg skal jobbe overtid i natt..... *ler*

Lykke til, du vet jeg tenker på deg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel-jenta!

Takk for hilsen i dagboka mi forleden icon_smile.gif

Må jo skrive noen ord til deg - du og jeg er på dagen likt i syklus;

dag 17 idag, ikkesant? icon_rolleyes.gif

Her er EL overstått, med litt hjelp fra o' store Pergo,

kjempedeilig at den funker som den skal! icon_biggrin.gif

Er nå spent på deg da, er EL overstått,

eller undervis i dette øyeblikk?

Jeg har ikke "giddet" å skrive så mye i dagboka mi i tida frem mot EL, for det er SÅÅ kjedelig, ikkesant? Gjesp.gif

Håper du får EL som du skal denne gangen, og at resultatet blir to klare blå om et par uker! icon_biggrin.gif

Klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Angel!!!!!

Nå må du oppdatere dagboka di snuppa. Ikke bare skrive i min!! icon_wink.gif

Er EL vel overstått og hoppuka godt gjennomført??? venter i spenning på oppdatering nå!!! icon_smile.gif

Klemmer på Angeljenta

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

På tide med en oppdatering nå, ikke sant Tuva....er så opptatt med alle dere andre vettu, så jeg glemmer å skrive i min egen hehe....

Takk for koslige hilsener, varmer så mye!!

Nå er det så mange som har testa 2 blå her inne (Poona, Tuva; Sessa) nå må det vel snart bli min tur....jeg er kjempeglad på deres vegne, hånda på hjertet...men samtidig så blir jeg også lei meg, et lite stikk i hjertet for hver av de som klarer å bli gravid.....uff, vil ikke tenke sånn heller, føler meg nesten egoistisk, men det er nå slik jeg føler det....jeg vil så inderlig klare det jeg også!!

Vet ikke om jeg har EL engang!!..tempen er stabil, sank litt igår, men er oppe på normalen igjen idag...blir så frustrert!!!!!!!!!!!!!!!!...ikke symptomer på EL enda heller...men jeg hadde jo en lang syklus sist, så kanskje jeg får EL snart, håper det, ellers så klikker jeg fullstendig!!!!!!...

Har fått utlevert hjemmeeksamen også, som ligger og venter på meg....uff, orker ikke tanken på å begynne engang, men det må jeg jo.....

Uff, ble visst ikke så mye positivt fra min side idag, men jeg kan jo ikke alltid være like glad.......

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille vennen.....

*Zafir koseknuser Angelvennen sin*

Det er lov å være lei seg også...vi er jo bare mennesker oppi det hele icon_frown.gif

Kjenner meg veldig godt igjen...vi er nokså like på mange måter vi to. Begge begynner på sisteåret i studiene til høsten, og fristen nærmer seg slutten for å bli gravide....

Jeg håper virkelig av hele mitt hjerte at du klarer det før studiene ender...Ingen av oss vil jo falle mellom to stoler ang. økonomiske fordeler (dessverre er økonomien ganske så avgjørende icon_frown.gif )

Ikke gi opp Angelvennen, det blir nok 2 blå til deg snart icon_smile.gif

Masse gode klemmer

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, opp med humøret icon_smile.gif

Tempen min hoppet mye den syklusen jeg ble gravid, skal se den bare spiller deg et puss!

Nå krysser jeg alt som kan krysses for dere alle her...blir litt på hver av dere likevel; sender gode tanker i tillegg....bare vent, du blir nok snart gravid icon_smile.gif

Styrer du med eksamen i sykepleie om dagene også??? Sender lykkeønskninger i den anledning også i såfall; jeg kom meg gjennom studiene, så da gjør nok du det også icon_wink.gif

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lille venn hoppe.gif

Takk for praten istad - koselig å få en stemme til nicket også....men så fort tida gikk da...Hehe.gif

Vi får kaste oss på den store blå bølgen som herjer her inne nå....gud det hadde vært en god feeling... "oh store bølge - kom og fei meg med !!" *knis*

fy_fy.gifvil forresten ikke seg deg på MSN imorgen før du har skrevet minst 3 sider på hjemme-eksamen *holder rosaengel.gif i ørene....icon_wink.gif

Snakkes snuppelure...setter stor pris på deg...kyss.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel, takk for den varme mottagelsen i dagboka mi!

Hvordan føler du deg?

Hvor i syklusen er du nå?

Jeg er midt i EL-tider icon_biggrin.gif (skiftet sengetøy igår, det gjør alltid mannen så yr) så nå er det kos så ofte vi kan icon_smile.gif

Lykke til videre!!!

*måtte vi alle få to blå, fort*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johooo....tar meg en liten pause fra hjemmeeksamen..har iallefall fått begynt nå icon_biggrin.gif og da går det litt lettere...*puh*..takk til @lfakrøll for skjennepreken, turte ikke annet enn å ta fatt på eksamen nei.. icon_lol.gif

Takk for alle oppmuntrende hilsener, dere er så gode alle sammen!!!

er idag på dag 19 (tror jeg)uææ, dagene går fort!..tempen steg fra 36.39 (som den alltid er) til 36.29, får håpe at EL nærmer seg!!..pliiiiis kjære gode gud, la meg få EL!!..*setter meg ned og folder hender*...pliiiis,pliiiiiiis.....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - stiger din temp fra 36,39 til 36,29 da....min synker den da....*fnis*

Bare måtte engel027.gif

*carpe diem*

vinke.gif@lfakrøll - på jakt etter to blå

[ Dette Innlegg er endret av: @lfakrøll den 2002-05-28 17:53 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfakrøll den 2002-05-28 18:40 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...