Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!

Angel

Anbefalte innlegg

Det går bedre enn du tror og tempe vaginalt!

Selv var jeg overbevist om at "dette kunne aldri gå bra". Jeg er en notorisk syvsover av rang, og bruker all min energi på morgenen til å drepe vekkerklokka for å få lov til å sove litt til.....

kjempesinna.gif

MEN!

Når klokka ringer 07:00 er jeg lys våken, og mange ganger har jeg i tillegg ligget våken (musestille for å ikke aktivisere kroppen for mye) og ventet på klokken. Temper i vei, og starter dagen med en liten trall..... - vel, det siste var en overdrivelse, men det hørtes så bra ut (noe min stemme IKKE gjør). Hehe.gif

icon_confused.gif Mulig det er tanken på at våren er her?

icon_confused.gif Mulig det er tanken på baby?

icon_confused.gif Mulig det er tanken på bryllup?

icon_confused.gif Mulig det er tanken på flytting?

Hva vet vel jeg?

Kanskje det er en kombinasjon?????

Men, uansett er sjefen glad for at jeg er på jobb 07:50, istedet for 08:30.... icon_eek.gif

Hilsen Qlio vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Qlio den 2002-04-24 12:48 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!!

Is måtte tenke meg litt om, men nå husker jeg det Fins.

Nammm ja den e knallgod, men har ikke fått årets først må bli litt varmere i været først.

Hvordan går det me deg?? Det kan jo hende du er på vei??Jeg kjente antydninger 1 uke før blei lei meg da,men nå er jeg faktisk ganske optimistisk.

Har legetime begynelsen av juni får da høre meg litt fram tror jeg blir mer rolig hvis jeg får vite at jeg faktisk kan bli gravis og henda gladere blir jeg hvis jeg blir gravid.

Jeg håper jo på et barn en gang mellom mars-sept.

i dag var det ei på jobben som fortalte hun var gravid kjente det stakk litt i magen, tenk om det hadde vært meg....

Kjekt du skriver i dagboka mi!!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Angel! vinke.gif

Takker så mye for hilsen i dagboka mi! Det er kjempe koslig! icon_smile.gificon_smile.gif

Hvordan går det med deg om dagen da? Er mensen underveis?

Jeg venter i spenning på om vi får truffet EL denne gangen. Er på dag 7 nå og skal ha EL på dag 16. Det er bare å starte kosingen snart! Og vil han ikke, så skal han! icon_lol.gif

Kommer til å følge med deg.

Det er fint å ha noen å dele sorger og gleder med.

Håper du snart kan teste 2 BLÅ!!!! Ønsker deg masse LYKKE TIL !!!!!!!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Stor klem fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angelmor!

Så din temp hopper litt opp og ned den også? Min også...i tillegg kjenner jeg EL-smerter støtt og stadig, har ikke peiling på hva som skjer. Har faktisk tanker om å slutte med tcoyf, blir jo så overfokusert og bekymra når jeg ikke kan se EL på den. Det kan jo godt hende at jeg har hatt EL, men at tempene mine er for dårlige. Orker heller ikke tanken på å måle i andre hull, det blir litt pinlig om dattera mi spør hva jeg holder på med!!!Kanskje hun sladrer til alle sammen også icon_eek.gif "Vet du ka farfar, mamma måler feberen i tisserompa si KVAR DAG"...jeg syns jeg hører henne icon_lol.gif

Har du noen følelse for at Tante Rød er i anmars? Eller har den kommet kanskje???

Håper vi snakkes igjen snart da vennen min, og at vi kommer i samme termin-klubb en gang i fremtiden! DET hadde vært gøy altså icon_smile.gif

Suss og klem fra

Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

...åh, det er jammen koselig når noen har vært innom dagboka mi!!...tusen takk for hyggelige hilsener dere!!!...*klem* til dere alle!

Er i godt humør idag!...nyyyydelig vær her i Haugesund, blå himmel og masse sol!! icon_cool.gif

Herlig med vår ja!...venter ikke tantebesøk før på onsdag-torsdag, så det er enda noen dager å vente, dessverre.. icon_rolleyes.gif

Har ikke noen symptomer på noen ting egentlig, og prøver å IKKE kjenne etter heller....men jeg har hatt små mensmurringer i ny og ne i ca 2 uker nå...ikke vet jeg?..og så har jeg masse utflod denne gangen, det pleier jeg ikke ha...

Jaja, det er bare å vente å se!

I går var jeg og min kjære å handlet, da vi gikk forbi en lekebutikk, var det noe søte plusj-bamser på tilbud...min kjære kjøpte en; "den skal jeg ta med på sykehuset når vi har fått en liten"...jeg ble så rørt!...Du er god du mannen min!

klem fra forelska

~Angel~

rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-04-27 13:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mannen din er god, han!

Jeg har fortsatt babysenga i stua, stirrer lengselsfullt på den.... *sukk*

- En dag........

Ellers er det alltid hyggelig og snakke med deg (og de andre).

Glad i deg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!!

herlig mann du har ja han virker virkelig god. Pass godt på han hi,hi.

Nå skal det bli herlig med fri i morgen, mange syke og gravide på jobb nå så da er det ekstra på oss andre.

Håper du ikke får besøk av tante rød onsdag-fredag.

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angelmor icon_smile.gif

Hvordan er magefølelsen i dag? Det er i morgen du venter ikke-mens, ikke sant?

Kan tenke meg at det blir en del doturer for å sjekke om tanta kommer eller ikke icon_wink.gif

Åhhhhh....jeg håper så inderlig at det har klaffet for dere denne måneden!!!

Du får kose deg sammen med Angelmannen i disse vårlige dager (tenk at det er 1.MAI imorgen!!Syns ikke det er lenge siden det var februar jeg!)

Lykke lykke lykke lykke lykke til med ikke-mens icon_smile.gif

En stor klem til deg for at du er den du erNikke.gif

Skal tenke på deg i dagene som kommer...og krysse fingre for deg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....ja, så går jeg her og venter på tantebesøk da!..hu har fremdeles ikke meldt seg, men er redd hun er rett rundt hjørnet allikevel...vil ikke håpe for mye, blir bare skuffa allikevel...men å gå å vente på henne, det er ikke så kjekt akkurat....springer på do ørten ganger og tenker NÅ er hu kommet, men nei, ikke nå heller.. icon_rolleyes.gif går ut over psyken iallefall, manner meg opp for å gå å sjekke når jeg tror hu er kommet, og når jeg da sjekker, så er det bare masse utflod isteden...får et nytt lite håp om at kanskje hu ikke kommer, og er glad de neste timene, helt til jeg føler at NÅ kom hu, og manner meg opp på ny for å sjekke, men akk, bare utflod denne gangen også, et nytt lite håp...osv...slik går det på rundgang!...sikkert noen som kjenner seg igjen da!

Kjekt at dere tenker på meg, Pia og Zafir,godt med ekstra støtte i denne vente-på-mens-tiden.. blir jo helt sprø av dette...kan ikke bare den hersens tanta komme med engang, hvis hu allikevel har tenkt å komme...

Har litt symptomer også, men kan ikke skille mellom PMS og graviditetssymptomer...hvorfor kan det ikke være helt forskjellige symptomer da???...

*mye utflod

*vond korsrygg (har aldri hatt det før)

*ømme brystvorter

*trøtt, kunne sovnet når som helst på dagen

* mensmurring og stikninger (hatt i ca 14 dager nå, men verre i det siste)

Jaja, får vel bare vente å se...kan ikke gjøre så mye med denne dumme kroppen min akkurat!

kommer tilbake senere idag, og forteller situasjonen da...

Klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vistnok ikke meninga at det skal være så greit det her med å bli gravid - MEN har en god følelse for deg denne gangen... icon_wink.gif

Drømte faktisk inatt at vi var gravide begge to - men det er jo hvertfall ønsketenkning for min egen del....

Gleder meg til å høre du tester to blå om noen dager icon_biggrin.gif !!

Hold oss oppdatert da snuppa !

Er vel igrunn ikke redd for å høre fra deg *s* - vi prates jo stort sett hver dag .. *tihi*

Glad i deg.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Angel!

Så spennende!!! Krysser fingre og tær for at du har klart og skremme Tanta unna!!! Nikke.gif

Husk å holde oss opdatert nå da!

Når skal du isåfall teste hvis ikke tanta melder seg? Til helga kanskje??

Håper spent med deg!!!!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tanta er fremdeles ikke kommet nei! rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-05-01 20:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er kjempe spendt om dere har truffet denne Mnd.

og symptomene virka jo veldig bra da, ja lov meg at du holder oss oppdatert.

Skal krysse alt som går ann og krysse.

Eller kansje jeg skal droppe beinna hi hi.

LYKKE LYKKE TIL!!!!

kLEM FRRA PIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg Angel. Dette er jo renne spenningsfilmen dette jo. JEG ble faktisk nervøs når jeg leste innleggene dine. Symptomene dine høres jo oppløftende ut, så dette blir kjempespennende.

Stooor tillykke klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Qlio

I dag er jeg på Dag 2, håper du er heldigere enn meg!!!

Tusen takk for tankene du sendte meg!

Er såååå glad i deg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hmmmm...fremdeles har ikke tanta dukket opp...dette begynner å bli litt for spennende for min del... icon_eek.gif

...har forresten ikke mensmurringer idag, føler ikke på meg at jeg skal ha mensen egentlig.... men korsryggen, den er IKKE god!....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Qlio

Måtte du sette over kaffen fordi du har fått besøk, eller????

Vi dør snart av spenning!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*detter snart ned av pinebenken*

SÅ spent er jeg nå......fortell fortell....før vi kreperer av nysjerrighet...

Skal vi bli filletanter, jeg og Qlio mon tro ?

Gi oss et livstegn da snuppa....

*carpe diem*

vinke.gif@lfakrøll - på jakt etter to blå1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfakrøll den 2002-05-03 10:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hihi, Qlio og @lfakrøll, dere er nå skjønne også da!!.. Nikke.gifNikke.gifNikke.gifNikke.gif

Tante rød har ikke avlagt meg noen visitt enda, så vi får se hva som skjer.... icon_eek.gif

Er selfølgelig kjempespent, men tør ikke slippe jubelen løs enda....mye kan enda skje....*håper på det beste*..*

Snakkes senere jenter, et kyss.gif til dere fordi dere er den dere er!!!!!

~Angel~

rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-05-03 11:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angelvennen icon_smile.gif

Dette er jo rett og slett nervepirrende!!!!!Iiiiikkkk! Håper selvsagt at dumme,ekle,stygge,fæle tante har vett til å holde seg laaaaaaaaaaaaangt borte!

Når skal du teste om tanta holder seg unna???

Hihi...gleder meg så til det altså icon_wink.gif

Stoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...