Gå til innhold

Top Model(USA)

Gjest marihan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKKE SCROLL NED TIL KOMMENTARER UNDER YOUTUBE-VIDEOEN. Det gjorde dessverre jeg, og der er det en som skadefro avslører vinneren :(

Synes Renee er helt forferdelig. Min favoritt var Cassandra, så jeg er kjempeskuffet over at hun røk ut så tidlig. Ellers er det veldig mange pene, flinke jenter i år altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i huleste har funnet ut at de skal sende Ungkaren på TvN akkurat samtidig som Top Model på Tv3?! Det er jo nesten helt samme målgruppe - og det er ikke SÅ mange morsomme realityprogram på tv for tiden - og så kommer de to rett oppå kverandre, samme dag, samme tid :-( :-( What to do......

Får kanskje gå over til å se alle TopModel-episodene på YouTube, hvis de finnes der...

He he, dramatisk dette, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Top model går i reprise på søndag, så jeg prioriterte ungkaren. Det er godt mulig at det også går i reprise en dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jenter - gjør som meg! Kjøp DVD-spiller med HD så kan dere ta opp Ungkaren! :ler:

Han virka forresten som en skikkelig klyse, men det kan vi jo ta på en amnnen tråd ;)

Heia Renee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GossipGirl
Jenter, jenter - gjør som meg! Kjøp DVD-spiller med HD så kan dere ta opp Ungkaren! :ler:

Han virka forresten som en skikkelig klyse, men det kan vi jo ta på en amnnen tråd ;)

Heia Renee!

Ungkaren, ja... uff, han virket så sleip og beregnende. Med tanke på alt det veldedige arbeidet han hadde gjort, hadde jeg sett for meg en mer jordnær og sympatisk fyr, men æsj, altså. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått sett de to siste gangene.. Kan noen oppdatere meg, hvem har gått ut og hvem er igjen? :)

Det var hun fæle bedrevitende fotografen som gikk ut på mandag. Var det Sarah hun het? Ellers skjedde det ikke så kjempemye (som jeg kan huske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modellene var på kjendisfest, og Jael var meget innpåsliten på 50 cent som ikke var interessert, så han kasta henne i bassenget.

Var overrasket over at Tyra ikke tok opp uprofesjonell oppførsel på slutten.

Endret av fuerza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modellene var på kjendis fest, og Jael var meget innpåsliten på 50 cent som ikke var interessert, så han kasta henne i bassenget.

Var overrasket over at Tyra ikke tok opp uprofesjonell oppførsel på slutten.

Å ja stemmer det! Det var jo faktisk litt action da! Jeg ble helt flau der jeg satt å så på teite Jael drite seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja stemmer det! Det var jo faktisk litt action da! Jeg ble helt flau der jeg satt å så på teite Jael drite seg ut.

Ja, jeg også.

Ikke ofte jeg blir flau av folk jeg ser på TV, men det skjedde virkelig her.

Ventet og at temaet skulle bli tatt opp, og er litt skuffa over at det ikke skjedde.

Liker ikke hu Jael...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jael MÅ gå ut neste gang.

Ellers tror jeg topp tre på slutten kommer til å være Natasha, Renee og Britney (hun med rødt hår).

Hvem tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Jeg ble veldig positivt overassket over Britney på mandag.. Synes hun har vært litt anonym, jeg har ikke lagt så godt merke til henne før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...