Gjest marihan Skrevet 16. januar 2008 #81 Skrevet 16. januar 2008 Å, ja nå husker jeg henne! Ja, hun var veldig bra på det siste oppdraget synes jeg
Gjest me Skrevet 17. januar 2008 #82 Skrevet 17. januar 2008 Hun er afroamerikaner og mamma, "Miss Brown" tror jeg de også kaller henne Hun har blitt en av mine favoritter.
Gjest Roxie Hart Skrevet 21. januar 2008 #83 Skrevet 21. januar 2008 HERLIG!!!! Jael ute. Likte ikke henne noe særlig.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #84 Skrevet 22. januar 2008 Jael....var hun tidligere junkie??? litt knekk i knea og narkisstemme...
aimee Skrevet 22. januar 2008 #85 Skrevet 22. januar 2008 Endelig gikk Jael - ikke et minutt for tidlig!
Rainbow Brite Skrevet 22. januar 2008 #86 Skrevet 22. januar 2008 Hæ?! Jeg trodde det var mandag i dag jeg.. :klø:
Gjest marihan Skrevet 22. januar 2008 #87 Skrevet 22. januar 2008 Endelig gikk Jael - ikke et minutt for tidlig! Å, så herlig! Jeg fikk ikke sett det i går, må se reprisen på søndag.
aimee Skrevet 22. januar 2008 #88 Skrevet 22. januar 2008 Ja, få med deg reprisen! Jeg må si at Britney virkelig var VAKKER i den siste episoden. De spilte inn reklamefilmer og det gikk ikke så veldig bra med henne. Men hun var virkelig nydelig på film Håper hun eller Renee vinner.
MarianneE Skrevet 23. januar 2008 #89 Skrevet 23. januar 2008 Endelig gikk Jael - ikke et minutt for tidlig! Sovna på sofaen under avstemninga jeg. Glad dere jenter er våkne og følger med for meg....
aimee Skrevet 23. januar 2008 #90 Skrevet 23. januar 2008 Sovna på sofaen under avstemninga jeg. Glad dere jenter er våkne og følger med for meg.... Hehe, her er du blant venner
MellonCollie Skrevet 5. februar 2008 #92 Skrevet 5. februar 2008 Endelig var det ut med Britney... Ja, jeg likte henne godt i begynnelsen, men makan til sutring.. og det raseriutbruddet i går da Her er min rangering av de som er igjen: 1. Jaslene - nydelige bilder i går! Pluss at hun er flink til å gå. 2. Renee - liker bildene hennes, og synes hun virker litt fornuftig 3. Dionne - usikker på henne - hun går fint, og tar stort sett fine bilder. Men enig i det de sa i går, at hun ofte har det "sure" uttrykket. Ikke så alsidig? Jeg ble også litt overrasket da hun under besøkene i går begynte å tigge om klær.. kan ikke tenke meg det er noe som gir deg veldig godt rykte som modell?? Rart det ikke ble kommentert av noen. 4. Natasha - fine bilder, men jeg klarer henne virkelig ikke... og hun kan jo ikke gå i det hele tatt?? Men jeg frykter hun vinner.
Rainbow Brite Skrevet 5. februar 2008 #93 Skrevet 5. februar 2008 Ja, jeg likte henne godt i begynnelsen, men makan til sutring.. og det raseriutbruddet i går da Her er min rangering av de som er igjen: 1. Jaslene - nydelige bilder i går! Pluss at hun er flink til å gå. 2. Renee - liker bildene hennes, og synes hun virker litt fornuftig 3. Dionne - usikker på henne - hun går fint, og tar stort sett fine bilder. Men enig i det de sa i går, at hun ofte har det "sure" uttrykket. Ikke så alsidig? Jeg ble også litt overrasket da hun under besøkene i går begynte å tigge om klær.. kan ikke tenke meg det er noe som gir deg veldig godt rykte som modell?? Rart det ikke ble kommentert av noen. 4. Natasha - fine bilder, men jeg klarer henne virkelig ikke... og hun kan jo ikke gå i det hele tatt?? Men jeg frykter hun vinner. Enig med din rangering, håper håper på seier til Jaslene
MarianneE Skrevet 5. februar 2008 #94 Skrevet 5. februar 2008 Det er noe med både Jaslene og hun russiske jeg ikke liker. Aner ikke hva.... Renee liker jeg!
aimee Skrevet 6. februar 2008 #95 Skrevet 6. februar 2008 Her er min rangering av de som er igjen: 1. Jaslene - nydelige bilder i går! Pluss at hun er flink til å gå. 2. Renee - liker bildene hennes, og synes hun virker litt fornuftig 3. Dionne - usikker på henne - hun går fint, og tar stort sett fine bilder. Men enig i det de sa i går, at hun ofte har det "sure" uttrykket. Ikke så alsidig? Jeg ble også litt overrasket da hun under besøkene i går begynte å tigge om klær.. kan ikke tenke meg det er noe som gir deg veldig godt rykte som modell?? Rart det ikke ble kommentert av noen. 4. Natasha - fine bilder, men jeg klarer henne virkelig ikke... og hun kan jo ikke gå i det hele tatt?? Men jeg frykter hun vinner. Helt enig i rangeringen din! Jeg liker Jaslene mer og mer. Hun tar fantastiske bilder, men hun er også et nydelig vesen. Hun kommer veldig godt ut av det synes jeg, alltid blid og positivt. Men kan hun vinne? Renee har jeg alltid likt, og jeg håper fremdeles at hun står igjen som topp to. Hun tar fantastiske bilder, særlig i forrige episode. Dionne synes jeg har gått noen skritt tilbake. Hun har et nydelig ansikt, men hun vinner neppe. Natasha er også en morsom jente, men de derre leppene hennes irriterer meg! Trutemunn heeeeleeee tida! Ser bare dumt ut. Men hun blir kanskje stående igjen med Renee på slutten. Ikke mange episoder igjen nå!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #96 Skrevet 10. februar 2008 Kan vel like gjerne komme ut av skapet og få tråden inn på mine innlegg fra starten... Top Model er strengt tatt fullstendig latterlig, men herlig underholdende -intet som en dose gale jenter med mildt sagt varierende selvinnsikt, catfights og intriger for å få vinteren til å gå... Men hvorfor må de skrive og hvine så voldsomt? Foreløbig holder jeg av prinsipp med plus-size-modellene -og med håret til Kathleen(?)... Hun kathleen er skikkelig stygg ass! bra hu har gått ut, jeg heier på Jaseline og Renee
Wonders Skrevet 10. februar 2008 #97 Skrevet 10. februar 2008 ser alt på youtube jeg. Er ferdig mad alle sesongene! hihi
Gjest Emera Skrevet 10. februar 2008 #98 Skrevet 10. februar 2008 ser alt på youtube jeg. Er ferdig mad alle sesongene! hihi Hehe, jeg også... Har aldri mulighet til å se det på TV, så derfor; takk til YouTube!
La Luna Skrevet 11. februar 2008 #99 Skrevet 11. februar 2008 Hvem gikk ut? Tør ikke søke av frykt for å se vinneren.....
Gjest ¤J¤ Skrevet 11. februar 2008 #100 Skrevet 11. februar 2008 Dionne gikk ut. Jeg synes det ble rart at alle utenom Natasha måtte si hvem de mente hadde minst sjanse til å vinne (eller at Natashas replikk ble klippet bort). Synes Natasha har et veldig flott utseende. Synes også Renee er veldig pen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå