Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ei klagekjærring Dionne var!

Djiiiz....

Egentlig glad hun gikk ut.

Natasha virker litt merkelig, spes da det så ut som om hun ville suge mobilen da hun pratet med mannen sin.

:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Jaslene ryker ut som nr 3. Hun ser jo lik ut på alle bildene! Og det er innmari dumt, for hun er jo nydelig.

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

Hmm, jeg håper bare at Renee ikke vinner....hun er så innmari besser-wisser. Skjønner virkelig ikke at det er så mange som liker henne, hun er jo en av de som har baksnakket, kranglet og bitchet mest av alle.

Skrevet
Hmm, jeg håper bare at Renee ikke vinner....hun er så innmari besser-wisser. Skjønner virkelig ikke at det er så mange som liker henne, hun er jo en av de som har baksnakket, kranglet og bitchet mest av alle.

Jeg vet hvem som vinner men vil ikke si det, tre muligheter igjen og alle får vite det snart. :fnise:

Men det jeg vi si er at Renee tydeligvis har vært utsatt for noe i barndommen som gjør at hun er i forsvarsposisjon hele tiden og angrep er beste forsvar, virker det som. Fritt tolket ut fra historien hun fortalte i "dansen" i siste program.

Skrevet

Hun kan vel være en supermodell selv om hun bitcher og krangler. Jeg heier på Renee og synes hun er kjempekul! ;)

Gjest Roxie Hart
Skrevet
Hun kan vel være en supermodell selv om hun bitcher og krangler. Jeg heier på Renee og synes hun er kjempekul! ;)

:jepp: enig!

Skrevet

Jeg håper fortsatt Jaslene vinner, og med Renee på 2. plass.

Skjønner ikke at Natasha ble sendt hjem etter oppførselen sin på foto-shooten, jeg da. Har da vært plenty med deltagere før som har vært mye sykere enn det der, og likevel klart å ta bilder. Hun gadd jo ikke prøve en gang - det kroppsspråket hennes var det dummeste jeg har sett. Så jo ut som hun skulle dø hvert øyeblikk fra hvordan hun oppførte seg...

Skrevet
Jeg håper fortsatt Jaslene vinner, og med Renee på 2. plass.

Skjønner ikke at Natasha ble sendt hjem etter oppførselen sin på foto-shooten, jeg da. Har da vært plenty med deltagere før som har vært mye sykere enn det der, og likevel klart å ta bilder. Hun gadd jo ikke prøve en gang - det kroppsspråket hennes var det dummeste jeg har sett. Så jo ut som hun skulle dø hvert øyeblikk fra hvordan hun oppførte seg...

Helt enig! :)

Natasha er jo ikke god i hodet, og det irriterer meg at håret hennes ser ut som en piasavakost! :regler:

Skrevet

Hva er det med Natasha? Siden alle mener hun er så falsk?

Jeg har ikke sett hver gang, prøver å få med meg reprisene på søndag.

Men jeg vet hvem som vinner!!

Gjest Gjest-Annie
Skrevet

Synes Natasha har størst potensiale av de tre,og forstår godt at de er misunnelige på henne.Hun har et ansikt som man husker,og hun er utrolig fotogen på bildene.De to andre er også pene,men de skiller seg ikke ut noe særlig.Det finnes mange som ser slik ut.Dersom en av dem vinner vil vedkommende fort bli glemt.

Gjest Gjest-Annie
Skrevet
Hva er det med Natasha? Siden alle mener hun er så falsk?

Jeg har ikke sett hver gang, prøver å få med meg reprisene på søndag.

Men jeg vet hvem som vinner!!

Dette lurer jeg også på,har ikke fått med meg alt.Men tipper det egentlig bare

bare er snakk om konkurranseinnstinkt og typisk jentekrangling: Når man blir for misunnelig på noen er jo "Hun er falsk" en safe ting å si....

Jeg vet også hvem som vinner,men skal ikke være slem og røpe det her.. :)

Skrevet

De har sagt at det bl.a er fordi hun ikke snakker om/viser bilder av sin (mye eldre?) mann og hennes barn.....

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

Det er ikke det jeg sier, men nesten alle her inne mener at den og den bør ikke vinne fordi de oppfører seg rart, egoistisk, baksnakker, er drittkjærringer og rare. Hvorfor er det ikke slik med Renee.

Hvis denne tråden kun skulle dreid seg om hvem som burde vinne basert på bilder og prestasjoner tror jeg ikke det hadde blitt mange innlegg..

Skrevet
Helt enig! :)

Natasha er jo ikke god i hodet, og det irriterer meg at håret hennes ser ut som en piasavakost! :regler:

:ler:

Skrevet

Spennende, spennende - om noen timer er det finale! Og jeg har klart å holde meg unna google denne gangen, og vet ikke hvem som vinner! Da blir det ekstra gøy å se på...

God tv-kveld, jenter!

Skrevet

Jeg vet det heller ikke..

.. blir spennende å se.

De er jo så forskjellige!

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Wohoo! Gleder meg til i kveld!

Skal kose meg med :popcorn: og hvis Renee vinner blir det :skaal: helt til jeg blir :banantroll:

Skrevet

Er det finalen i dag?

Trodde det var en vanlig episode til, men det stemmer at de er tre i finalen. Er på trening når det går, håper jeg rekker å se litt.

Skrevet

Tidligere har de vel bare vært to i finalen, har de ikke?

Eller er det sånn at en ryker først i episoden, før selve finale-finalen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...