Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem var det som gikk ut i går? Og Renee irriterer meg også, snakk om baksnakkende bitch!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun jaele (husker ikke navnet,men hun som hadde ei venniene som døde av overdose) ser ut som ei skikkelig crackho**. Og jeg ble ikke ett sekund overrasket over at veninna døde av overdose... hehe

Skrevet
Kan noen værsåsnill og få hu dere Jael til å snakke rent?

Ja, vær så snill, det er jo grusomt å høre på...

Hun er jo ikke riktig vel bevart! Hvem er det som stikker fra sin 6 mndr gamle datter/sønn for å være med i et realityprogram?! :overrasket:

Flere enn vi tror, er jeg redd... Husker er Robinson-deltaker som bl.a. ofret sønnens konfirmasjon for å være med i programmet...

Men hun er imponerende god på å skryte av seg selv og baksnakke alle andre. Og den fantastiske reaksjonen da Brittany konfronterte henne med at hun hadde hørt alt -"Alle vet jo at jenter snakker om andre jenter". Skamfølelse er et fremmedord...

Skrevet
Hvem var det som gikk ut i går? Og Renee irriterer meg også, snakk om baksnakkende bitch!

Cassandra røk ut.

Skrevet

Jeg ser på i ny og ne, men de kan bli litt slitsomme i lengden. Klarte ikke å holde meg, så jeg måtte på wikipedia å finne ut hvem som vant.. Neida, slapp av! Skal ikke si noe!

Skrevet (endret)

Enda en seer melder seg :)

Jeg har og jukset..he he..skal ikke si noe. Men etter det jeg har sett så langt må jeg si jeg er overrasket og ikke "skjønner det" - ikke enda ihvetrfall.

Har ikke fått noen favoritt enda tror jeg...

Endret av *Emma*
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere vil finne ut hvem som vinner. Er det noe morsomt å se serien når dere uansett vet hvem som vinner?

Jeg er også ivrig seer av TopModel, det er noe med den serien som er veldig avhengighetsskapende! :)

Men er sjelden enig i vinneren, men det er vel kanskje fordi jeg heier på personligheter!

Gjest sære sara
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor dere vil finne ut hvem som vinner. Er det noe morsomt å se serien når dere uansett vet hvem som vinner?

Jeg er også ivrig seer av TopModel, det er noe med den serien som er veldig avhengighetsskapende! :)

Men er sjelden enig i vinneren, men det er vel kanskje fordi jeg heier på personligheter!

He he, ja si det. Jeg er den typen som liker å vite resultatet først og deretter går spenningen på hvordan de kommer fram til det resultatet. Jeg er likedag når det gjelder bøker, jeg leser slutten og så koser jeg med å lese om hvordan det ble slik. Litt sær, men noen må være det også. Jeg klarer i hvert fall å holde kjeft om hvem som vinner.

Skrevet

Det er bra du ikke forteller noe! :)

Men jeg tror ikke jeg hadde giddet og sett reality om jeg kjente vinneren!

Noen bøker og filmer er det gøy å lese/se opp igjen når du vet hva som skjer, som Vindens Skygge, Sjette Sansen etc men absolutt ikke reality! Eller sport. (ikke det at jeg ser så mye sport, da...)

Skrevet (endret)

Jeg er nysgjerrig av natur :)

Ellers syns jeg det er morsomt selvom jeg vet. Jeg føler at det bare blir en litt annen måte å se på det på. Følger vel ekstra nøye med på den personen og hva slags kritikker de får underveis - hvordan de utvikler seg osv osv....

Jeg tror jeg legger merke til detaljer og småting mye bedre også. Og kanskje ser helgeten i utvilkingen deres bedre. Har venninder som jeg har "diskutert" med og de har ikke fått med seg mange av kommentarene som er kommet underveis til den personen etc og forstår kanskje ikke noe tilslutt - mens jeg husker godt "utviklingen" etc etc

Endret av *Emma*
Skrevet

Jeg vil være med på denne tråden!

Tok opp episoden som ble sendt på julaften, og koste meg med den i går. Elsker Top Model!! :ler:

Synes det var dumt at hun Tyra-lookaliken gikk ut, husker ikke navnet hennes. Liker Renee bedre og bedre. Jeg synes det er fint at de har to plus size modeller med, men har ingen tro på at de kommer til å vinne, dessverre. Litt usikker på hvem jeg skal heie på enda.. Hmm... Hun med de store øyenbryna tror jeg kommer langt.

Skrevet
Jeg vil være med på denne tråden!

Tok opp episoden som ble sendt på julaften, og koste meg med den i går. Elsker Top Model!! :ler:

Jeg også! :popcorn:

Skrevet

og nå fant jeg ut hvem som vant, ved et uhell! ARG!!!!! tenkte å lese litt på amerikanske nettsider om TM, googla og fikk treff på siden der vinneren var smørt ut over hele sida. Jaja, skal ikke si noe. farsken!

Skrevet

på wikipedia om Renee står det:

"Renee started modeling when she was 10. Before Top Model, Renee modeled in New York, Europe and Japan and appeared in Seventeen and Italian Vogue."

Skrevet
og nå fant jeg ut hvem som vant, ved et uhell! ARG!!!!! tenkte å lese litt på amerikanske nettsider om TM, googla og fikk treff på siden der vinneren var smørt ut over hele sida. Jaja, skal ikke si noe. farsken!

Æsj, ja det skjønner jeg er irriterende! Derfor tør ikke jeg google noe som helst med Top Model ;)

Jeg er glad jeg er med likesinnede :ler:

Skrevet

Noen som vet om den episoden som ble sendt julaften, går i reprise?

Skrevet

hvem gikk ut på episoden på nyttårsaften?

Skrevet

Hun lyse av plus-size modellene. Husker ikke hva hun heter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...