La Luna Skrevet 4. desember 2007 #21 Del Skrevet 4. desember 2007 Hehe, jeg sjekket ikke jeg da, det var dessverre en spoilertråd her på KG med vinnerens navn i trådtittelen. Det er alltid noen som må ødelegge... Å, så irriterende! Er glad jeg ikke så det. Noen som vil gi en oppdatering fra gårsdagens episode? Sitter med eksamenslesing, så fikk ikke sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. desember 2007 #22 Del Skrevet 4. desember 2007 Det var 3 stk som jeg syntes skilte seg ut positivt på bildene i går, det var Jaslene, Britney og Samantha. La Luna: Var ikke så mye action i går egentlig - de hadde en photoshoot hvor man skulle få frem et politisk budskap. Mye dårlige / kjedelige bilder egentlig. Hun irriterende med det høye håret, Kathleen, røyk ut. Noe jeg syntes var helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 4. desember 2007 #23 Del Skrevet 4. desember 2007 Etter første episode likte jeg hun som jobbet som fotograf, men etter i går så fikk jeg henne opp i halsen.. Skjønner ikke hvorfor hun må skryte så mye hele tiden. Greit hun har vært med på mye annet, men hun MÅ ikke fortelle om det hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 4. desember 2007 #24 Del Skrevet 4. desember 2007 Det virket på meg som ca halvparten var godt over gjennomsnittet dumme i går. Spesielt hun som røyk ut da, er glad for at det ble hun for hun begynte allerede å gå meg på nervene. "I believe that if the animal's alive, you shouldn't kill it to make a fur coat or anything. But if it's already dead, then you could take the skin off and just make a coat." Jadda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. desember 2007 #25 Del Skrevet 4. desember 2007 Det virket på meg som ca halvparten var godt over gjennomsnittet dumme i går. Spesielt hun som røyk ut da, er glad for at det ble hun for hun begynte allerede å gå meg på nervene. "I believe that if the animal's alive, you shouldn't kill it to make a fur coat or anything. But if it's already dead, then you could take the skin off and just make a coat." Jadda. Helt enig. Var så redd for at hun skulle bli med videre på grunn av "god TV" slik det ofte har vært før (føler jeg). Fornøyd med at hun røyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 4. desember 2007 #26 Del Skrevet 4. desember 2007 Oh yes! Jeg er kjempefornøyd med at hun røk ut i går! Hun irriterte meg grenseløst. Jeg dro litt på smilebåndet da miss J kalte henne dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2007 #27 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Det virket på meg som ca halvparten var godt over gjennomsnittet dumme i går. Spesielt hun som røyk ut da, er glad for at det ble hun for hun begynte allerede å gå meg på nervene. "I believe that if the animal's alive, you shouldn't kill it to make a fur coat or anything. But if it's already dead, then you could take the skin off and just make a coat." Jadda. Jeg ble imponert over den, ja "Hva gjør egentlig en pelsmotstander? :klø: " Synes mange av dem er dumme, irriterende, sutrete og hvinende, men jeg må jo se på likevel... Endret 5. desember 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2007 #28 Del Skrevet 5. desember 2007 Er forresten Mr.Jay homo? Han måååå jo være det! har en liten crush på ham, og han er så langt ifra den type menn jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 5. desember 2007 #29 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Han er nok være homofil, ja. Men jeg synes han er supersøt! Endret 5. desember 2007 av Advena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 5. desember 2007 #30 Del Skrevet 5. desember 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Jay_Manuel jeg siterer; "openly gay". men har hatt et crush på han jeg og :hihi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 5. desember 2007 #31 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg er veldig facinert av fargen på håret hans også, jeg. Edit: Fælt med leifer på meg idag! Endret 5. desember 2007 av Advena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2007 #32 Del Skrevet 6. desember 2007 å.. det er godt vi er flere som :rødme: (iallefall litt) Hey... han har bursdag dagen før meg! Lucky ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2007 #33 Del Skrevet 6. desember 2007 Hårfargen hans er helt vill. Ser ut som han har dynka det med tipp-ex!!! Regner med det ikke er hans naturlige farge ettersom det på wikipedia står " ...mother of Italian and Czech descent and a South African father of Indian descent... " skikkelig mix av både innenriks og utenriks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 6. desember 2007 #34 Del Skrevet 6. desember 2007 Hårfargen hans er helt vill. Ser ut som han har dynka det med tipp-ex!!! Regner med det ikke er hans naturlige farge ettersom det på wikipedia står " ...mother of Italian and Czech descent and a South African father of Indian descent... " skikkelig mix av både innenriks og utenriks... :klø: Miss J er de mørkhudede mannen av de to og han har da aldri hatt hvitt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2007 #35 Del Skrevet 6. desember 2007 ikke missJ, men Jay Manuel! Missj er catwalk treneren og av mørkhudet art (om man kan si det nå?) Men Mr.Jay er lysere. Se på Wicipedia linken over så ser du. missJ heter forøvrig Jay Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 6. desember 2007 #36 Del Skrevet 6. desember 2007 ikke missJ, men Jay Manuel! Missj er catwalk treneren og av mørkhudet art (om man kan si det nå?) Men Mr.Jay er lysere. Se på Wicipedia linken over så ser du. missJ heter forøvrig Jay Alexander Blandet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2007 #37 Del Skrevet 6. desember 2007 ikke missJ, men Jay Manuel! Missj er catwalk treneren og av mørkhudet art (om man kan si det nå?) Men Mr.Jay er lysere. Se på Wicipedia linken over så ser du. missJ heter forøvrig Jay Alexander hehe..vi er jo samme art, bare ulik miljømessig tilpasning. *sitter å leser evolusjonsteori til eksamen.....** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2007 #38 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan noen værsåsnill og få hu dere Jael til å snakke rent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_smile_* Skrevet 18. desember 2007 #39 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan noen værsåsnill og få hu dere Jael til å snakke rent? Jeg skjønner ikke hva hun sier, hun snakker som om hun skulle være dopet. Jeg er fascinert av hun lyse som hele tiden syns alle de andre er mye dårligere enn henne, er det Renee hun heter? Hun har et barn og føler seg høyt hevet over alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 18. desember 2007 #40 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg skjønner ikke hva hun sier, hun snakker som om hun skulle være dopet. Jeg er fascinert av hun lyse som hele tiden syns alle de andre er mye dårligere enn henne, er det Renee hun heter? Hun har et barn og føler seg høyt hevet over alle andre. Hun er jo ikke riktig vel bevart! Hvem er det som stikker fra sin 6 mndr gamle datter/sønn for å være med i et realityprogram?! Og hun bare bitcher og syter, har en ny "fiende" for hver episode. Holdt på å le meg ihjel når hun satt og bitcha med hun blonde +size-dama om hvor falske alle var som satt og trøstet Jael. Men de trøstet henne i allefall, hun satt jo i andre enden av hagen og slang dritt... Ikke er hun flink, og ikke er hun spesielt pen, søt, men veldig vanlig. Og den nye sveisen er overhodet ikke fin! Endret 18. desember 2007 av Rainbow Brite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå