Gå til innhold

Utålmodig prøving


Mymio

Anbefalte innlegg

:gråte: Da var vi i pp6. Ingen klaff denne gangen heller. Jeg holder meg nok borte herfra noen dager igjen, til skuffelsen har lagt seg litt.....

Det var synd, Mymio!!! Håper virkelig det klaffer for deg også snart! :klemmer:

Når det gjelder å holde seg litt borte herfra, skjønner jeg det veldig godt. Det er lett å bli veldig enssporet når man har så mange rundt seg som (nesten) bare prater om en ting... Men håper du er tilbake her snart. Selv om det iblant blir litt mye babystøv og el-prat her (om du skjønner hva jeg mener ;) ), er det så deilig, synes jeg, å ikke føle meg helt alene om dette!!!

Håper du får en fin uke til tross for uvelkomment besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her får du en :klem: av meg også Mymio!

Det var trist å høre at det ikke gikk denne gangen heller. Det er ikke noe særlig å vente på noe man så sterkt ønsker seg.

Hvor gammel er du igjen? Er det sånn at du vurderer å gå til en gynekolog for å ta noen prøver?

Og en :klem: til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjedelig da. Man blir utålmodig av sånn prøving. 5 pp'er er jo egentlig ikke mye, men det føles nok lenge. Håper det går neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet over den største delen av skuffelsen for denne gang, og er inne på KG igjen. Tusen takk for alle støttende ord, jenter! Dere er utrolig koselige og snille.

Tussi!: Ja, vi har blitt skuffet noen ganger nå....håper dette er måneden det skal klaffe for oss begge :)

pleiepike: koselig med nytt fjes! Ja, jeg gir ikke opp selv om det ikke går. Jeg håper det klaffer hver måned. Men det blir liksom litt hardere hver gang TR kommer VELDIG uønsket.

Smilefjes: Jeg har lest at du virkelig har prøvd en stund! Håper det klaffer for deg også. Jeg må holde meg borte herfra når TR kommer fordi jeg ikke orker å lese om andre som kanskje får klaff. Jeg vet det høres veldig egoistisk ut, men de første dagene er jeg så skuffet at jeg ikke klarer å glede meg over andres gravididtet. Det er en side av meg selv som jeg faktisk ikke visste at jeg hadde...og en jeg ikke er så stolt av. Men, holder jeg meg borte en stund er det veldig koselig å komme tilbake igjen, sånn som nå :) Det er veldig fint å kunne bøtte ut om alt som er bra og ikke bra med denne prøvingen. Alle er jo i samme situasjon her, og det er veldig fint!

aimee: Nei, ingen spire denne måneden heller. Men, nå satser jeg med ny giv! Jeg er 27 år (...eller...jeg fyller 28 til uken...), så jeg føler meg fortsatt relativt ung. Jeg tok siste p-pille den 1. september, så jeg kommer nok ikke til å gå til GU-kontroll helt ennå. (Selv om dette er pp6, har vi kun aktivt prøvd i 4 pp'er. Den første pp'en aner jeg ikke om vi hadde sex på riktige dager, den andre pp'en var vi på familiebesøk hele EL-perioden, så det ble litt lite prøving.) Men, har det ikke skjedd noe før til sommeren, vil jeg bestille en time hos gynekologen.

imli: Ja det er kjedelig, men som du sier er det jo egentlig ikke så lenge vi har prøvd. Men som alle som prøver vet; tiden går såååå sakte når man har lyst til å bli gravid. Jeg er, som jeg har sagt tidligere, en meget utålmodig person, men til og med jeg har blitt overrasket over meg selv og mine reaksjoner i forhold til denne prøvingen. Men jeg må jo si at det er interessant å lære så mye av seg selv også :fnise:

Helgen har vært så som så. Jeg var syk i går, så da var jeg ikke ute av leiligheten en gang. I dag skal jeg besøke en venninne som har flyttet inn i ny leilighet. Gleder meg til det. Jeg tror jeg skal ta meg en tur på Plantasjen å kjøpe en blomst til henne, i tillegg kan jeg kjøpe noen nye planter til meg selv. Vanningen har det blitt dårlig med i det siste, så de plantene jeg har er ikke så fine lenger. Jeg liker godt å ha blomster og planter rundt meg. Det er så mye som er så fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du er tilbake igjen da :) Er sant som du sier, man blir utrolig utålmodig, og "sjalu" når man leser om andr edet har klaffa for, selv om man blir kjempeglad på deres vegne også. Vanskelig dette. Håper du har hatt en fin dag da og ikke brukt for mye penger på Plantasjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er TR ferdig for denne gang, og vi kan starte :sengekos: igjen :)

Jeg har bestemt meg for å prøve å ikke være så stresset denne måneden. Kanskje jeg klarer det....kanskje ikke. Jeg går iallefall inn i denne prøveperioden med godt mot :fnise: Så får vi se hvor lenge det motet holder. Siden det ikke har klaffet tidligere, har jeg fryktelig vanskelig for å tro at det skal klaffe nå. Men alt kan jo skje.....

Denne uken har jeg bursdag...enda ett år eldre. Jeg har derfor planer om å kose meg litt....gå tidlig fra jobb og være sammen med vennene mine, og ikke minst...mannen!!! Vi skal ut å kjøpe gave til meg snart, og jeg får velge akkurat det jeg vil. Han er snill med meg :rødme:

Det jeg ønsker meg aller mest, er jo en liten spire i magen, så vi får se om det blir oppfylt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, bursdag!!! :bursdag: Så stas da. Er jo hyggelig med litt oppmerksomhet og oppvartning, er det ikke?

Så håper jeg du får verdens beste bursdagspresang veldig snart! Lykke til i jakten på EL! :)

Edit: Skrivefeil...

Endret av smilefjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...