Gå til innhold

Utålmodig prøving


Mymio

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har veldig dårlig erfaring med de der billigstester, synes det er bortkasta penger. Hvis man skal kjøpe EL tester så er de digitale jeg stoler på:) Dyre men bra. Så får du svar ja eller nei :)

Lykke til med prøving! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har veldig dårlig erfaring med de der billigstester, synes det er bortkasta penger. Hvis man skal kjøpe EL tester så er de digitale jeg stoler på:) Dyre men bra. Så får du svar ja eller nei :)

Lykke til med prøving! :)

Takk! Koselig med nye fjes i boken min :)

Vi kommer ikke til å bruke de testene igjen. Jeg synes nesten det er bedre å ikke vite når man har EL enn å bli skuffet over å ikke finne EL i det hele tatt.

Endret av Mymio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig hjemme etter en lang dag på jobb, og litt juleshopping på vei hjem. Jeg begynner å bli litt stresset med å få kjøpt julegaver. Jeg jobber lange dager hver dag, og har tre julebord denne helgen....men, håper jeg får litt bedre tid til neste uke.

Jeg har ikke følelsen av at det har skjedd noe denne måneden, men jeg kommer til å drikke alkoholfritt på julebordene allikevel. Best å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig hjemme etter en lang dag på jobb, og litt juleshopping på vei hjem. Jeg begynner å bli litt stresset med å få kjøpt julegaver. Jeg jobber lange dager hver dag, og har tre julebord denne helgen....men, håper jeg får litt bedre tid til neste uke.

Jeg har ikke følelsen av at det har skjedd noe denne måneden, men jeg kommer til å drikke alkoholfritt på julebordene allikevel. Best å være på den sikre siden.

Heisann, jeg hadde heller ikke følelsen at det hadde skjedd noe som helst så ikke stol for mye på den. Vi skal ha julebord i dag på jobben, men her blir det dårlig med vin. Jeg har heller ikke rørt alkohol på noen måneder fordi jeg tenkte som deg, best å være sikker liksom.

Julegaver er noe kjedelige greier, egentlig litt rart at vi skal kjøpe masse gaver til folk som har alt. Til de voksne synes jeg det er værst egentlig, de har jo alt. Til barn i familien er det jo bare stas, går bananas i lekebutikker, ingen begrensninger der.. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før du vet ord av det så er du der du også ;)

Ja, det håper jeg veldig! Jeg skal ha mensen til uken, og jeg går bare og håper og håper at den ikke kommer....ønsker meg en liten spire til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg hadde heller ikke følelsen at det hadde skjedd noe som helst så ikke stol for mye på den. Vi skal ha julebord i dag på jobben, men her blir det dårlig med vin. Jeg har heller ikke rørt alkohol på noen måneder fordi jeg tenkte som deg, best å være sikker liksom.

Julegaver er noe kjedelige greier, egentlig litt rart at vi skal kjøpe masse gaver til folk som har alt. Til de voksne synes jeg det er værst egentlig, de har jo alt. Til barn i familien er det jo bare stas, går bananas i lekebutikker, ingen begrensninger der.. :juhu:

Ja, jeg er helt enig. Det er veldig vanskelig å kjøpe til de voksne, men jeg elsker å kjøpe til nevøene mine. De blir så utrolig glad for gavene jeg kjøper til de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je, jeg er bare en liten tur innom KG i dag før jeg skal på julebord...igjen. Var på et i går også. Det var bare sånn passe gøy, men jeg tror det jeg skal på i dag blir morsommere. Jeg synes det er litt kjipt å ikke drikke vin. Det kan jo godt være at jeg ikke er gravid, og da er det jo kjedelig å ikke drikke. Men jeg håper sånn at jeg skal være det, og vet at jeg hadde fått skikkelig dårlig samvittighet hvis jeg drikker og finner ut etterpå at jeg faktisk er gravid. Sånn er det vel å være prøver. Jeg er glad jeg skal ha mensen til uken, fordi da kan jeg drikke vin i julen hvis det viser seg at jeg ikke er gravid. Må se litt positivt på det også :)

Jeg har litt dårlig tid i dag, så jeg skal hoppe i dusjen nå. Så jeg tar ingen turer innom andre dagbøker nå. Jeg får ta det til uken.

Så til alle som evt. er innom dagboken min:

God helg!

Endret av Mymio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!! Ville bare ønske deg lykke til med prøvingen!! Så får vi krysse fingrer og tær for deg!!!! :klem1:

Jeg er inne i PP 5 nå.. Evig lei av å vente på action.. Hvordan fikk du til å lage bloggen din? Jeg er ikke flink med dette her skjønner du... :klø:

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!! Ville bare ønske deg lykke til med prøvingen!! Så får vi krysse fingrer og tær for deg!!!! :klem1:

Jeg er inne i PP 5 nå.. Evig lei av å vente på action.. Hvordan fikk du til å lage bloggen din? Jeg er ikke flink med dette her skjønner du... :klø:

Masse lykke til!!!

Hei, Pugsley. Velkommen i boken min!! Jeg får vel si "takk det samme" til deg. Lykke til med prøvingen du også :) HVis du vil lage dagbok starter du bare et nytt emne her inne...og så er du i gang :) Er ikke så flink til dette jeg heller, men lærer hele tiden nye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var helgen over...once again! Lang dag på jobb i dag også, men mannen er ikke hjemme om dagen, og da kan jeg like godt sitte litt lenger på jobben.

Julen begynner å komme i hus her. Jeg skal prøve å få inn et juletre i løpet av uken. Jeg gleder meg så utrolig til fri i julen og masse god mat og godt selskap. Jeg håper sånn på en liten spire i magen til julen også :)

Jeg har virkelig ikke troen på at noe har skjedd denne måneden. Jeg klarte ikke å dy meg og testet i dag tidlig...selvfølgelig var den negativ. Jeg håper allikevel at det kanskje bare var for tidlig å teste,og at det fortsatt har skjedd noe!! Men, hele kroppen kjennes ut som om jeg skal få mensen nå.....uff...det er det siste jeg vil nå! Utålmodigheten min melder seg igjen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, utålmodighet er noe drit. Jeg var helt ille, trodde jeg skulle ta det helt med ro, men nei da...

Håper du får deg en spire i julepresang ja, det hadde du fortjent :jepp:

Ikke bli for lei deg for testen, jeg tok en test tre dager før den som slo ut og den var negativ så det sang etter, ble kjempesur.

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, utålmodighet er noe drit. Jeg var helt ille, trodde jeg skulle ta det helt med ro, men nei da...

Håper du får deg en spire i julepresang ja, det hadde du fortjent :jepp:

Ikke bli for lei deg for testen, jeg tok en test tre dager før den som slo ut og den var negativ så det sang etter, ble kjempesur.

Ønsker deg lykke til!

Jeg trodde også jeg skulle klare å ta det hele med ro og ta det som det kommer, men jeg ble så mye mer utålmodig enn jeg hadde trodd var mulig. Jeg prøver å tenke at vi klarer det vel før eller senere, men blir liksom så opphengt i det hele tiden. Jeg synes det verste er at det går så lang tid mellom hver EL. Så hvis det ikke går denne gangen er det en hel måned til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også jeg skulle klare å ta det hele med ro og ta det som det kommer, men jeg ble så mye mer utålmodig enn jeg hadde trodd var mulig. Jeg prøver å tenke at vi klarer det vel før eller senere, men blir liksom så opphengt i det hele tiden. Jeg synes det verste er at det går så lang tid mellom hver EL. Så hvis det ikke går denne gangen er det en hel måned til neste gang.

Enig med deg der altså, det var det som var mest slitende. Prøvde å tanke at de felste bruker 1 år osv. men det hjalp lite. Nå tenker vi mest på at ting ikke må gå galt når det først sitter, det er litt slitsomt det også, men gleden over at det har gått burde jo være større så vi prøver å tenke litt positivt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, det har vært noen merkelige dager. Jeg fikk ikke mensen, men testet, og fikk negativt....håpet var der likevel. Men, i dag kom det jeg fryktet, og vi er nå inne i PP4. Huff, det ble ingen fin jule-gave spire i år.

Jeg har hatt jevne sykluser på 27 dager siden jeg sluttet på p-pillene, men denne gangen ble det 29 dager.

Jeg kommer nok ikke til å besøke disse sidene i julen, så jeg vil få ønske alle en

GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Har nettopp lest gjennom dagnoken din, og vil gjerne slenge meg med - jeg kjenner meg sånn igjen (utålmodig)! Vil derfor fortsette å følge deg :)

Jeg slutta på pilla for 1 år siden og vi har hoppet av i svingen fram til denne måneden. Hadde EL og :sengekos: i går, og håperhåperhåper at vi skal være så heldige å få det til å klaffe.

Kanskje vi får det til samtidig?

Når har du neste EL da? Krysser fingre for at det går da!

God jul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har nettopp lest gjennom dagnoken din, og vil gjerne slenge meg med - jeg kjenner meg sånn igjen (utålmodig)! Vil derfor fortsette å følge deg :)

Jeg slutta på pilla for 1 år siden og vi har hoppet av i svingen fram til denne måneden. Hadde EL og :sengekos: i går, og håperhåperhåper at vi skal være så heldige å få det til å klaffe.

Kanskje vi får det til samtidig?

Når har du neste EL da? Krysser fingre for at det går da!

God jul! :klem:

Hei aimee, og velkommen i dagboken min :)

Ja, det er ikke lett å la være å bli så utålmodig. Men, det skjer jo ingenting før det skjer likevel. Jeg prøver alt jeg kan å tenke positivt, men utålmodigheten setter inn rett som det er. Greit å vite at det er andre som er i samme situasjon også, og kanskje takler det like "dårlig" som meg :fnise:

Jeg tror jeg har EL ca. 4.-7. januar, så jeg håper at det klaffer da. Igjen, som i forrige pp, har jeg gjort mannen oppmerksom på at hele uken fra ca. 2.-10. januar er satt av til :sengekos: Det er det beste ved hele prøvingen, synes nå han :fnise:

Lykke til dere også! Håper det allerede har klaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har EL ca. 4.-7. januar, så jeg håper at det klaffer da. Igjen, som i forrige pp, har jeg gjort mannen oppmerksom på at hele uken fra ca. 2.-10. januar er satt av til :sengekos: Det er det beste ved hele prøvingen, synes nå han :fnise:

Hehe... Det blir en bra uke på mange måter! Kanskje jeg skal starte en dagbok jeg også. Det er jo veldig hyggelig her på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det blir en bra uke på mange måter! Kanskje jeg skal starte en dagbok jeg også. Det er jo veldig hyggelig her på KG!

Ja, jeg gleder meg jeg også. Vi har tjuvstartet litt...hihi. Vi har jo ferie og da er det lettere å få det til :)

Ja, start en dagbok du også, så kan jeg følge med på deg også, vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...