Fru Fomle Skrevet 18. november 2008 Forfatter #621 Del Skrevet 18. november 2008 Et sånt seminar har jeg vært på en gang også, det er utrolig moro. Går det ellers bra på ny jobb? Ja, det går bra. Spennende tider, men vi får uansett ikke vite mer før om et par uker så nå er alt glidd tilbake i den vante tralten. De siste ukene har jeg virkelig følt at jeg begynner å komme inn i ting - og ikke minst mestre. Det er en god følelse når man er ny. Fikk levert et større arbeid i går, så i dag er jeg rett og slett litt tom og ikke spesielt motivert for noe som helst I morgen er det lutefisk-middag med jobben, gleder meg. Eneste skår i gleden er at jeg gjerne skulle vært hjemme og prøvd å fått kloa i denne som legges ut kl. 21.00. Men jeg trenger strengt tatt ikke flere bæredingser Et lite bærebilde: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. november 2008 Forfatter #622 Del Skrevet 18. november 2008 Tror jammen treningen min i det siste begynner å gi resultater. Ikke på vekta, men jeg ser det på rompa. Det er blitt mer sprett i den liksom! Litt tid for ettertanke i dag... Har hatt det for travelt i det siste, og når ting roer seg så begynner tankene å svirre om det egentlig er verdt det å ha det så travelt Det er ikke mange timene jeg får hjemme med ungene, og i de timene er det også endel husarbeid som jeg synes jeg bør få gjort. Tiden går så ufattelig fort og jeg er litt redd for å angre senere på at jeg ikke klarer å være mer tilstedeværende.... Det å redusere stillingen min er ikke særlig aktuelt akkurat nå, vil mest sannsynlig ende opp med å gjøre samme jobb for mindre lønn.. Dessuten er jeg ikke 100% sikker på om jeg har en jobb om ett års tid, ihvertfall hvis denne nedgangsperioden blir langvarig. Typisk meg å finne på å skifte jobb akkurat når tidene snur, men jeg får bare prøve og tenke positivt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 18. november 2008 #623 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Jeg skjønner godt hva du mener, hverdagen setter deg i en klemme. Tidsklemma, er det ikke det de kaller det? Du får ta en dag av gangen og se hva fremtiden bringer. Lett å si, jeg vet det. Men kanskje dukker det opp en løsning på dilemmaet ditt. Jeg valgte faktisk å jobbe 100% for 80% lønn en periode, angrer ikke på det. Men det er jo ikke riktig. Er det ny jobb som utgjør forskjellen, eller flere barn i huset? Fint bærebilde forresten Endret 18. november 2008 av Ambra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. november 2008 Forfatter #624 Del Skrevet 21. november 2008 Er det ny jobb som utgjør forskjellen, eller flere barn i huset? En kombinasjon vil jeg tro. Jeg hadde jo egentlig planer om å jobbe 80% nå i høst, men med ny jobb ble det ikke slik. Tror kanskje også jeg tenker som jeg gjør litt på grunn av reaksjoner fra folk rundt, man skal liksom springe rundt med dårlig samvittighet om man jobber fullt og har små barn... I går fikk jeg en skikkelig vekker om å slutte og tenke på bagateller, jeg er utrolig priviligert og heldig egentlig. Bare synd at noen må oppleve så mye ufattelig trist for at andre skal føle det slik.... Jeg er hjemme fra jobb i dag. Har hanglet hele uka, og i dag tok jeg rett og slett konsekvensen og krøyp under dyna igjen når ungene var ute av huset. Tror jeg trengte det, sov som en stein i nesten 3 timer før jeg ble vekket av telefonen Er kvalm og uvel ennå, me tror jeg skal driste meg en liten tur ut i :snø:. Den blir nok ikke liggende så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 21. november 2008 #625 Del Skrevet 21. november 2008 Cybersmitte? Kos deg med snøen, og ha en god og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 23. november 2008 #626 Del Skrevet 23. november 2008 Så fint bærebilde Håper du har hatt en avslappende helg, og at formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. november 2008 Forfatter #627 Del Skrevet 24. november 2008 Cybersmitte? Kos deg med snøen, og ha en god og avslappende helg! Tydeligvis Så fint bærebilde Håper du har hatt en avslappende helg, og at formen er bedre Miami, godt og se deg igjen!! --------------------------- Formen min har vært relativt oppegående i helgen, men så ble Lillegull kraftig forkjølet. Veldig tett i nesa, og da er det ikke lett å få sove når hun bruker tutt.. Har hostet masse også, og har tatt seg endel til ørene. Så i dag er vi hjemme, og skal til legesjekk kl 10. Heldigvis har hun sovet godt i natt (når hun først sovnet), og hun sover faktisk ennå. Tør ikke gå inn på soverommet og sjekke, da våkner hun bare Snøen ligger utrolig nok fremdeles, det er -4 og vindstille ute. Sistnevnte en liten sensasjon Blir en flott dag i dag også, men jeg får nyte den innenfra. I kveld må jeg komme meg på trening en tur igjen, kjenner det i ryggen at det er en uke siden sist. Har bestemt meg for å begynne på RYP-programmet igjen, trente det i vår og likte det kjempegodt. Men skal ta det litt mer rolig med vektene i knebøy denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 24. november 2008 #628 Del Skrevet 24. november 2008 Håper det gikk bra med Lillegull hos legen. Høres ut som om du har mere snø enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 24. november 2008 #629 Del Skrevet 24. november 2008 God bedring til Lillegull og lykke til med kveldens trening. Selv skulket jeg dagens økt Her er det også en del snø - enn så lenge. Nå ser det ut til at det blir mildvær, så den blir nok ikke liggende veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 26. november 2008 Forfatter #630 Del Skrevet 26. november 2008 Håper det gikk bra med Lillegull hos legen. Høres ut som om du har mere snø enn meg Snøen varte ikke lenge akkurat God bedring til Lillegull og lykke til med kveldens trening. Selv skulket jeg dagens økt Her er det også en del snø - enn så lenge. Nå ser det ut til at det blir mildvær, så den blir nok ikke liggende veldig lenge. Jeg skulket treningsøkten jeg også Ganske skuffet over egen treningsinnsats om dagen ----------------- Lillegull ble satt på penicillin. Var ikke så mye i ørene, men lungene hørtes ikke helt bra ut. Jeg ble litt forundret over at vi i det hele tatt fikk resept, men samtidig veldig glad fordi fomen hennes da kom seg raskt Så i dag er hun tilbake i barnehagen, satser på at det går bra og at hun ikke får tilbakefall... I går var jeg ute med gamle studievenninner, det er alt for sjelden vi treffes... Var såpeglatt på alle sideveier da jeg skulle hjem, og jeg mistet kontrollen over bilen i en liten utforbakke . Veldig skremmende opplevelse, heldigvis gikk det bra! Resten av uke er også fullstappet med planer, så i kveld har jeg sagt nei til arrangementet som dukket opp og skal heller se om jeg ikke får tatt meg en joggetur eller noe. Hvis jeg orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 26. november 2008 #631 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Godt å høre at Lillegull er bedre! Såpeglatt opplevelse hørtes nifst ut! Her er det også vanvittig glatt om dagen. Jeg er nesten mest redd når jeg går. Tror jeg må få meg støvletter med rågummisåler før jeg brekker lårhalsen. Endret 26. november 2008 av Ambra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 26. november 2008 #632 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg lurer på om jeg skal anskaffe meg brodder *redd for lårhalsen* Ble det joggetur på deg? Jeg har ikke trent i det hele tatt denne uka, har nesten dårlig samvittighet. Vel vel, får satse på en sprek og frisk nesteuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. november 2008 Forfatter #633 Del Skrevet 27. november 2008 Synes det var litt tidlig med denne voldsomme fokuseringen på lårhalsen, jenter Jeg droppet jogging i går, jeg er en trenings-katastrofe om dagen.. Sitter i sofaen og stapper meg i trynet, i kveld skal jeg på tur med jobben og vi skal spise pinnekjøtt og drikke masse godt. Blir helt sikkert kjempekoselig, men jeg gruer meg til å gå på vekten igjen. Tror jeg drøyer det til over jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 27. november 2008 #634 Del Skrevet 27. november 2008 Kast badevekta, sier nå jeg Klart man skal kunne kose seg. Pinnekjøttmiddag høres forresten veldig fristende ut. Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 27. november 2008 #635 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er en vandrende trenings-katastrofe. Har kastet badevekta Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. november 2008 Forfatter #636 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde en veldig fin kveld torsdag, med god mat&drikke og gode kollegaer. Men så kræsjlandet jeg fullstendig på fredag... Jeg er på en følelsesmessig karusell for tiden, og det er ikke alltid like lett. Har fått tenkt litt gjennom ting nå og kommet fram til hva jeg skal gjøre. Så får jeg bare se om jeg er tøff nok til å gjennomføre det på mandag I dag blir huset shinet fra kjeller til loft, svigers kommer på besøk.. Jeg skal på revy og ut og spise med venninner i kveld, så jeg gir f.. i hele besøket egentlig (da burde de kommet på besøk til oss oftere...) Men rent og ryddig bør det være for det. Nå nærmer det seg veldig kjæreste-tur også. Og jammen ikke lenge til juleferie heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 29. november 2008 #637 Del Skrevet 29. november 2008 Bra du har tatt en avgjørelse, Fru Fomle. Da regner jeg med at du får litt mer ro selv! Høres koselig ut med revy og tur ut. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #638 Del Skrevet 1. desember 2008 Bra du har tatt en avgjørelse, Fru Fomle. Da regner jeg med at du får litt mer ro selv! Høres koselig ut med revy og tur ut. Kos deg! Det er godt og komme til en avgjørelse framfor å grave seg selv lenger ned i gjørma av selvmedlidenhet . Nå har mannen kommet med et par praktiske løsninger også som gjør at min hverdag forhåpentligvis blir bedre. Snille mannen. Revy og slikt var kjekt, men den kvelden møtte jeg også mitt eget navlebeskuende ego i døren så det sang etter!!! Det er ikke videre hyggelig når venner sliter, og det skikkelig, og jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre heller... Vedkommende har ikke sagt noe før nå, over en måned etter situasjonen oppstod, og vi har så og si daglig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 1. desember 2008 #639 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvor går kjæresteturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #640 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvor går kjæresteturen? Til Køben --------------------- Nå skal jeg ikke jobbe mer denne uka . Eller, jeg skal på kurs to dager og så er det FRI FRI FRI på fredag!!! Gleder meg veldig til tur, men kjenner også jeg er ørlite bekymret for alt som skal ordnes før jul og nå forsvinner enda en helg... Skjerf-produksjonen min har tørket fullstendig inn, nå har jeg riktignok bare 1 1/3 igjen, men det må jo gjøres. Heldigvis skal jeg ikke vaske så mye, det har jeg kjøpt meg ut av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå