Gå til innhold

Ønskebrønnen


Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Forsikringsselskaper har sikkert egne regler for det aller meste. Men jeg tror det er to år etter at du har tegnet forsikring at du har karantene?

:hoppe: for nytt kjøkken før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojoj, nytt kjøkken før jul. Da blir det nok litt å henge fingrene i, men jeg kan forstå at du ivrer etter å komme i gang. Lykke til i hvert fall :)

Jeg tror forresten at det kan være lurt å la badevekta få stå i fred, det kan lett føre til feil fokus. Selv har vi ikke badevekt i huset engang, vi kastet den ut for mange år siden, og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg veier i dag. Det lever jeg fint med (det man ikke vet, har man ikke vondt av :filer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sikkelig gøy ut med det sikkerhetskurset. Jeg er misunnelig hver gang H@nnsauen skal ha repetisjon, har lyst til å være med.

Men det er litt for dyrt til at man gjør det "på gøy" da. :fnise:

Skal du ut på langvarige offshoreoppdrag? Tror ikke jeg hadde fått til å sove en eneste natt på plattform, jeg... Er liksom litt FOR langt unna land selv om jeg liker å være på sjøen. Og så bråker det sinnsykt. I alle fall der H@nnsauen er.

Hvilken farge skal du ha på kjøkkenet forresten? Håper du får det før jul da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringsselskaper har sikkert egne regler for det aller meste. Men jeg tror det er to år etter at du har tegnet forsikring at du har karantene?

:hoppe: for nytt kjøkken før jul!

Jeg får sjekke det ut med forsikringsselskapet etterhvert. Eller skifte jobb om et par så jeg kan fylle ut nytt skjema :fnise:

Ojoj, nytt kjøkken før jul. Da blir det nok litt å henge fingrene i, men jeg kan forstå at du ivrer etter å komme i gang. Lykke til i hvert fall :)

Jeg tror forresten at det kan være lurt å la badevekta få stå i fred, det kan lett føre til feil fokus. Selv har vi ikke badevekt i huset engang, vi kastet den ut for mange år siden, og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg veier i dag. Det lever jeg fint med (det man ikke vet, har man ikke vondt av :filer: )

Jeg er de siste dagene blitt litt mer skeptisk til hvor realistisk det er å få kjøkkenet klart før jul. Grunnen er at det er ganske travelt om dagen, og jeg er blitt veldig sliten og fått begynnende vondter både her og der igjen :sjenert: Fikk massasje i går, og det ser heldigvis ut til å hjelpe. Så jeg antar vi tar en endelig beslutning på kjøkkenet i helgen. Nå har vi også fått pris på arbeid med vaskerommet, og det ble dyyyyyrt!!! :dåne:

Høres lurt ut og ikke ha badevekt, tross alt merker jeg det jo best på klærne hvordan kroppens tilstand er. Men det ligger nok lengre inne å kaste den, mulig jeg fjerner den fra badet for en stund heller ;)

Høres sikkelig gøy ut med det sikkerhetskurset. Jeg er misunnelig hver gang H@nnsauen skal ha repetisjon, har lyst til å være med.

Men det er litt for dyrt til at man gjør det "på gøy" da. :fnise:

Skal du ut på langvarige offshoreoppdrag? Tror ikke jeg hadde fått til å sove en eneste natt på plattform, jeg... Er liksom litt FOR langt unna land selv om jeg liker å være på sjøen. Og så bråker det sinnsykt. I alle fall der H@nnsauen er.

Hvilken farge skal du ha på kjøkkenet forresten? Håper du får det før jul da! :hoppe:

Dyr moro ja :fnise: Jeg skal nok bare ut på kortere besøk, og ingenting er konkret ennå. Veldig spent på hvordan det blir, skal i tilfelle på borerigg og jeg blir jo sjøsyk av å huske :fnise:

Kjøkkenet blir hvit høyglans :)

-----------------------

Sniker meg inn med en liten oppdatering.

Formen var begredelig i går, men heldigvis er det helt snudd opp ned i dag. Kan også ha noe å si at sola skinner ;)

Plan for helgen er å gjøre minst mulig. Må nok få unna endel husarbeid, og mannen skal på kurs både lørdag og søndag. Må finne igjen gavekortet på hudpleie, jeg har visst lagt det på en så lur plass at jeg ikke finner det igjen :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudpleie høres deilig ut, men ikke vondter her og der. Rekker du noen pauser mellom slagene? Du må ikke slite deg ut. Håper du får hentet deg inn igjen i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hudpleie høres deilig ut, men ikke vondter her og der. Rekker du noen pauser mellom slagene? Du må ikke slite deg ut. Håper du får hentet deg inn igjen i helgen :klem:

Vondtene er heldigvis av det mer levelige slaget, men blir litt furie innimellom så spesielt familiemedlemmer kan få gjennomgå. :sjenert:

Foreløpig har det ikke vært så veldig avslappende helg, men nå unner jeg meg noen kose-minutter på KG :). Har vært på shoppingrunde; bestilt forstørrelser og julekort hos fotografen, handlet halloween-kostymer til guttene og diverse garn til meg selv. Er vel ikke det beste for nakken å hekle, men jeg synes det er ganske grei tidtrøyte + at det første skjerfet ble riktig så bra så jeg tror det kan bli en fin-fin julegave :)

Ønsker deg en fin og avslappende helg, Fru Fomle :klem:

Kjøkken i hvit høyglans høres skikkelig lekkert ut :tommelsmil:

Takk, Miami :)

Avgjørelsen er tatt, det blir ikke nytt kjøkken før jul. Det er egentlig helt greit, førjulstiden er nok stressende som den er om vi ikke skulle stått på huet i oppussing i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en klok avgjørelse! Spar på kreftene og kos dere sammen istedet. Jul blir det uansett!

Det er koselig å hekle, har ikke gjort det på mange år. Kanskje i jula?

Ha en fin helg, Fru Fomle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en klok avgjørelse! Spar på kreftene og kos dere sammen istedet. Jul blir det uansett!

Det er koselig å hekle, har ikke gjort det på mange år. Kanskje i jula?

Ha en fin helg, Fru Fomle :)

Hadde vært fint med nytt kjøkken til jul siden vi mest sannsynlig skal feire jula hjemme, men som du sier så blir det helt greit uten også. :Nikke:

Flink du er som hekler, jeg skulle ønske jeg kunne det. Heklede skjerf er fint :)

Dette skjerfet er mitt første hekle-prosjekt, Miami, så jeg er ikke akkurat dreven jeg heller ;) Veldig enkel hekling også, her er bilde som er i oppskriften (det med huller i).

---------------------

Har ikke kommet igang med heklingen ennå, får rett og slett ikke ro nok når jeg er alene med ungene... Kanskje i løpet av kvelden? ;)

I går hoppet jeg uti det og bestilte meg 12 nye tøybleier til barnehagen (eller ikke til meg da... :fnise:). Jeg har slitt litt med motivasjonen for å fortsette i den siste tiden, føler at klesvasken har vokst meg fullstendig over hodet. :sjenert: Det er jo ikke SÅ mye ekstra vask pga. bleiene, men det ble liksom dråpen som gjorde at det rant over. Blir jo ikke akkurat bedre av at jeg også har gjort så og si alt av klesvask, oppheng, bretting og legge på plass alene. Men nå er altså motivasjonen tilbake, og jeg fortsetter med friskt mot. :)

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint skjerf, ble nesten inspirert! ;)

Signerer :fnise:

Det var kjempefint!

Jeg synes du er flink mht tøybleieprosjektet ditt, det er nok ikke lite klesvask i en familie som deres. Her har vi nettopp blitt tre igjen, og det merkes på godt på mengden med skittentøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint skjerf, ble nesten inspirert! ;)

Hvis du trenger mer inspirasjon anbefaler jeg denne også ;).

Helgens mål er nådd; gavekortet er funnet og hekleskjerf nr. 2 er påbegynt. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du trenger mer inspirasjon anbefaler jeg denne også ;).

Takk :) Det spørs om jeg må høre om min mor har lyst på heklearbeider i høst.

Ha en fin uke, Fru Fomle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit høyglans er kjempelekkert. Drømmer om lyst kjøkken selv. Kanskje i et annet liv. :fnise:

Er nok greit å utsette kjøkkenet til etter jul. Kjedelig med masse stress og rot like før julen synes jeg. Du får kose deg ekstra masse neste jul. Handle masse fint til kjøkkenet i mellomtiden. :ler:

Kjempefint skjerf også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell! :sjenert:

Jeg er blitt et offer for finanskrisen ;)

Akkurat nå er det bare masse usikkerhet, forhåpentligvis er jeg roligere om et par uker når ting faller mer på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjerfet var kjempefint. Du inspirerte meg veldig nå.. Skal jeg ta fatt på det jeg også?.. tror det...

Det er så kjekt med et håndabeid i hånden men man ser på tvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...