Gjest Lura Skrevet 9. november 2007 #1 Del Skrevet 9. november 2007 Du får velge bare en fra KG som du skal invitere på middag. Hvem blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 9. november 2007 #2 Del Skrevet 9. november 2007 Hvis gjesten skal lage middag blir det Badiane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 9. november 2007 #3 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hvis gjesten skal lage middag blir det Badiane. Jeg holder en knapp på Eurydike. edit .. ved nermere ettertanke ser jeg at det blir umulig å rangere. Jeg ville aldri kunne klare å velge bare en. *one by one, sir* Endret 9. november 2007 av Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 9. november 2007 #4 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg holder en knapp på Eurydike. Det er bare det at jeg "kjenner" Badiane litt mer. Egentlig har jeg lyst til å invitere flere her inne på middag. Jeg kan gjerne lage maten! Dere vet hva dere får... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En litt mer skjult gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tror Brunhilde behøver en middag så det må nok bli henne. Sånn til dagelig tror jeg jeg ville hygget meg med en middag med Fr. Åberg, men det kunne kanskje blitt litt kjedelig for vi er enige i så alt for mye tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. november 2007 #6 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg foretrekker å bli invitert på middag. Gjerne hos Helen Parr. Nam! (ja, jeg vet hva jeg får ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. november 2007 #7 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) ingen Endret 9. november 2007 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. november 2007 #8 Del Skrevet 9. november 2007 Britt Banditt eller Advena. Hvis jeg må velge en, så klarer jeg ikke bestemme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 9. november 2007 #9 Del Skrevet 9. november 2007 Bjørn-Tore, men er vel litt vel inhabil i forhold til han... badiane ville det i hvertfall ikke vært.. jeg har stor respekt for Helen Parr, fkr Åberg og Kosemose, gode debatanter som alltid klarer og være konstruktiv. (sikkert flere og altså, men de jeg kom på nå) så en av de tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 9. november 2007 #10 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Britt Banditt eller Advena. Hvis jeg må velge en, så klarer jeg ikke bestemme meg. Ditto! Jeg kan invitere på pannekaker! Endret 9. november 2007 av Advena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. november 2007 #11 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg vil invitere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 9. november 2007 #12 Del Skrevet 9. november 2007 Don Giovanni Liker innleggene hans, lurer på hvordan han er i virkeligheten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 9. november 2007 #13 Del Skrevet 9. november 2007 honey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 9. november 2007 #14 Del Skrevet 9. november 2007 Her er noen av dem jeg ville satt pris på å ha en dialog med over et godt måltid.. Liskat fordi hun har andre erfaringer enn meg Tabris fordi hun er stillferdig og undrende Vilja fordi hun reflekterer Glamourgirl fordi hun er åpenhjertig og har godt humør Mysan fordi hun har smakt på livet Frk. Åberg fordi hun utfordrer på en stllferdig måte Tentacle fordi jeg ikke alltid forstår henne Zaphire fordi hun tror jeg er en dust Mysticgirl fordi hun er direkte Crissy på grunn av hennes vinklinger ...og noen fler som rett som det er gjør inntrykk gjennom sine skriblerier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. november 2007 #15 Del Skrevet 9. november 2007 En middag med Jalp hadde vært interessant. Og en middag med Glamourgirl hadde vært morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. november 2007 #16 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tror jeg ville valgt Tabris. Rett og slett fordi jeg da måtte utfordret meg selv til å lage noe uten kjøtt. Eller jeg kunne invitert Tabris til å koke på mitt kjøkken og fått oppleve spennende vegetar mat og diskutert miljøvern resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare innom Skrevet 9. november 2007 #17 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg ville invitert Deidre! Det er mange grunner til det, en er fordi hun virker veldig snill, men til tider også litt tankeløs. Men hovedgrunnen er nok fordi vi lever i så totalt ulike verdener, og ser ting på så totalt forskjellig måte, og det hadde vært interessant å lære mer om henne og hennes verden. Jeg tror vi ville fått en veldig hyggelig kveld sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 9. november 2007 #18 Del Skrevet 9. november 2007 Her er noen av dem jeg ville satt pris på å ha en dialog med over et godt måltid.. Crissy på grunn av hennes vinklinger Ah, ja, det hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. november 2007 #19 Del Skrevet 9. november 2007 Hørtes veldig koselig ut, Blondie65. :-D Stillferdig og undrende...? Ja, kanskje det. Ellers tror jeg at jeg ville invitert Pax på en hyggelig vegetarmiddag med påfølgende studiesamtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 9. november 2007 #20 Del Skrevet 9. november 2007 .....ja også Bellatrix ja. Fordi hun av og til har greid å roe meg ned her inne Blondie65 fordi fotball endelig ble morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå