Gå til innhold

Inviter med deg en fra KG


Gjest Lura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig da, Smirre - hvem er du? :)

Det er ganske mange jeg kunne tenkt meg å dele et måltid og skravet litt med...

Cata, Bettie, Hu i Svingen og Donnie, Glamourgirl, Statsmedisteren som ikke er her lenger, Pax.. som jeg jo treffer nå og da og spiser med også, Jalp, Bønna (tenk det ja), Waco, (jepp) Leo, Navnløs selvfølgelig, Smygel, Blondie, ... nå har jeg garantert glemt noen... men dette var de jeg kom på i farta. Jo, Smirre da kanskje, siden h*n ikke var i tvil... da er det ikke umulig at vi har noe å snakke om.

Skjønner godt du lurer jeg Mysan :) Men, ja....jeg tror definitivt vi hadde hatt noe å snakke om.

Og skulle jeg invitert noen på middag måtte det være noen med nogenlunde samsvarende livsverden. Etter det jeg har lest her inne må det bli deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke så glad i sånne "velg den og den"-tråder, men her har jeg faktisk en god kandidat. Jeg ville tatt med en av disse gjestene som tydeligvis sitter med mye innesperret aggresjon og som rett og slett ikke kommer seg ut så mye som dem kanskje burde.

Vi kunne sikkert finne mye artig å diskutere om, jeg er blitt såpass gammel at jeg har utviklet tålmodighet, og kombinert med min enorme nyskjerrighet så blir dette sabla bra, tenker jeg.

Jeg tror rett og slett at vi kan bli gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kunne likegreit ha hett hvem liker du på KG!

Ts tenkte vel dette da h*n leget tråden.

Hva med de som ikke blir nevnt? De tenker det samme som om tråden het hvem ville du ha møtt irl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kunne likegreit ha hett hvem liker du på KG!

Ts tenkte vel dette da h*n leget tråden.

Hva med de som ikke blir nevnt? De tenker det samme som om tråden het hvem ville du ha møtt irl.

Det er jeg ikke enig i. Det er helt umulig å kunne forutse hvem man kunne komme til å like ut fra måten enkeltindivider velger å profilere seg på her inne. Jeg vil tro; at mange som meg, kun kommuniserer deler av seg selv. Noe helhetlig følelse av å virkelig bli kjent med noen godt nok til "å like" de har ikke jeg engang tenkt på.

Det finnes mange spennende mennesker her på KG, og i denne tråden skulle man velge en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden kunne likegreit ha hett hvem liker du på KG!

Ts tenkte vel dette da h*n leget tråden.

Hva med de som ikke blir nevnt? De tenker det samme som om tråden het hvem ville du ha møtt irl.

Det er feil. Jeg kunne tenke meg middag med to-tre som jeg ofte havner i verbal konflikt med her inne. Ikke for å fortsette den verbale konflikten, men for å bygge dialog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du lurer jeg Mysan :) Men, ja....jeg tror definitivt vi hadde hatt noe å snakke om.

Og skulle jeg invitert noen på middag måtte det være noen med nogenlunde samsvarende livsverden. Etter det jeg har lest her inne må det bli deg ;)

*klapper i hendene og smiler fra øre til øre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville invitert en jeg ikke kjenner så godt her inne, men som virker hyggelig. Nemlig Yougogirl. :)

Og Mohimsa da (skrev jeg det rett?) men der har jeg jo fått en middagsinvitasjon RL, som jeg skal slå til på, så. :)

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestepus

Dette måtte blitt Vimselot det da. Der er jeg veldig nysgjerrig på hva som skjuler seg bak skjermen.

Mange interesante innlegg derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt vanskelig å svare, med tanke på at jeg har vært sporadisk innom forumet i hele tre år uten å ha klart å bli kjent med en sjel. De jeg kommer på på stående fot som jeg har godt inntrykk av er Tweek og AnnChristin86, så da blir det kanskje en av de. Og hun festlige som var ganske aktiv her i fjor eller noe... Nei, husker ikke navnet, gitt. Det er mange som virker hyggelige, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =tentacle=
Denne tråden kunne likegreit ha hett hvem liker du på KG!

Ts tenkte vel dette da h*n leget tråden.

Hva med de som ikke blir nevnt? De tenker det samme som om tråden het hvem ville du ha møtt irl.

De aller fleste vil ikke bli nevnt her. De aller fleste vil ikke selv nevne noen her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville invitert en jeg ikke kjenner så godt her inne, men som virker hyggelig. Nemlig Yougogirl. :)

:klemmer:

TAKK, det var koselig... Og forresten, jeg ville invitert deg og... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
Jeg hadde nok invitert med meg Yvonne på en filmkveld.

Så koselig. Takk for jeg nesten si, i like måte. :)

Kunne også tenkt meg å invitere Britt Banditt med flere på en kinokveld.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt
Så koselig. Takk for jeg nesten si, i like måte. :)

Kunne også tenkt meg å invitere Britt Banditt med flere på en kinokveld.

Mvh Yvonne :duskedame:

:kyss:

Takk det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Krus, W. Wallace og Don Giovannis er jo kjente og kjære maskuline innslag på Kvinneguids :rødme:

De er kjekke og er alle tre kvinnebedårere :)

Vi er mange kvinner som gleder oss til de finner veien tilbake!!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...