Gå til innhold

Inviter med deg en fra KG


Gjest Lura

Anbefalte innlegg

Åååh, vanskelig...

Men ville nok invitert Mysan, for vi har faktisk truffet hverandre IRL en gang og skravlet i vei som gamle venner, så det ville sikkert blitt en hyggelig kveld. (Men Mysan har hørt om mine kokekunster så det spørs om hun ville takket ja :ler: )

Hvis Mysan ikke hadde hatt tid, så ville jeg invitert Bettie. Vi er faste "stikkinnomere" i hverandres dagbøker og henne hadde jeg hatt skikkelig lyst til å treffe IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
.....ja også Bellatrix ja.

Fordi hun av og til har greid å roe meg ned her inne

Blondie65 fordi fotball endelig ble morsomt

Tja det ble jo gøy med fotball for trøndere også denne uken da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquila, for hun er meget sterk og jeg kan lære mye av henne. For øvrig tror jeg at jeg ville invitert meg selv til der hun bor, for der har jeg aldri vært! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det ble jo gøy med fotball for trøndere også denne uken da. :D

Og for to uker siden, og på Stamford Bridge :ball:

Hvem jeg skulle invitert hjem er dog litt mer usikkert... Sannsynligvis Leo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja det ble jo gøy med fotball for trøndere også denne uken da. :D

Joda...vi klager ikke nå og forstår veldig godt hvorfor dere er så glade i Bergen. Tar med en god vin jeg da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot
Du får velge bare en fra KG som du skal invitere på middag. Hvem blir det?

Meg og en laptop....men ...dvs. meg og en haug med penner og papir. Hva skulle en MANN gjort på en øde øy...???

Jeg hadde klart meg jeg, men jeg ville helst hatt med meg en dame, men nå vet jeg ikke hva som skjuler seg bak hvert nick, så papir og tusj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åååh, vanskelig...

Men ville nok invitert Mysan, for vi har faktisk truffet hverandre IRL en gang og skravlet i vei som gamle venner, så det ville sikkert blitt en hyggelig kveld. (Men Mysan har hørt om mine kokekunster så det spørs om hun ville takket ja :ler: )

Hvis Mysan ikke hadde hatt tid, så ville jeg invitert Bettie. Vi er faste "stikkinnomere" i hverandres dagbøker og henne hadde jeg hatt skikkelig lyst til å treffe IRL.

Vi kunne tatt med oss Bettie sammen, Cata :jepp:

Uten tvil: Mysan!

Så hyggelig da, Smirre - hvem er du? :)

Det er ganske mange jeg kunne tenkt meg å dele et måltid og skravet litt med...

Cata, Bettie, Hu i Svingen og Donnie, Glamourgirl, Statsmedisteren som ikke er her lenger, Pax.. som jeg jo treffer nå og da og spiser med også, Jalp, Bønna (tenk det ja), Waco, (jepp) Leo, Navnløs selvfølgelig, Smygel, Blondie, ... nå har jeg garantert glemt noen... men dette var de jeg kom på i farta. Jo, Smirre da kanskje, siden h*n ikke var i tvil... da er det ikke umulig at vi har noe å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...