Gå til innhold

Inviter med deg en fra KG


Gjest Lura

Anbefalte innlegg

Du får velge bare en fra KG som du skal invitere på middag. Hvem blir det?

måtte jeg aldri bli så desperat etter noen å spise med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =tentacle=
måtte jeg aldri bli så desperat etter noen å spise med.

Er det ikke litt trist å ikke kunne se noe interessant i et eneste menneske blant så mange tusen som bruker nettstedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt trist å ikke kunne se noe interessant i et eneste menneske blant så mange tusen som bruker nettstedet?

Folk som henger på nettforum en annenrangs mennesker forstår du vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =tentacle=
Folk som henger på nettforum en annenrangs mennesker forstår du vel.

Men det er vanskelig både å skjønne det, og fortelle oss det, uten å henge på nettforum selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vanskelig både å skjønne det, og fortelle oss det, uten å henge på nettforum selv.

Jojo... Men dette er jo brukere som ikke er her så ofte, og som har et sosialt liv utenom. Tiden de er her bruker de til å stalke og kritisere de patetiske annenrangsmenneskene som er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo... Men dette er jo brukere som ikke er her så ofte, og som har et sosialt liv utenom. Tiden de er her bruker de til å stalke og kritisere de patetiske annenrangsmenneskene som er her.

Jeg er glad du er et annenrangsmenneske, Pax - ellers ville jeg jo aldri møtt deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Oi, det å innvitere med meg EN fra KG!!!!!.....NOPE...det går ikke det!

Det er så utrolig mange jeg vil bli bedre kjent med herfra, være seg bare skravle med, spise en bedre middag med, ta en (kasse :fnise: vin med) gå på pub med eller hva det måtte være - så et enkelt spørsmål stiller du ikke trådstarter!

Har noen i tankene men dem deler jeg nok ikke her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad du er et annenrangsmenneske, Pax - ellers ville jeg jo aldri møtt deg :)

Deg vil jeg invitere på en vinkveld med rødvin, kjeks og soyaost. Men det vet du jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamhudpleier

Jeg har ikke vært her så lenge men jeg ville ha invitert med med Arkana! Det er fordi hun virker som hun kan så mye og virker veldig hyggelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...