Bustetroll Skrevet 19. november 2007 #81 Del Skrevet 19. november 2007 Håper gruffa har forsvunnet, og at du har en fiin ettermiddag på jobb. Ostekake hørtes ubeskrivelig godt ut, du er utrolig flink hvis du greide å stå i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 21. november 2007 #82 Del Skrevet 21. november 2007 ...ruhuuuu!!! *dett i desa* Nå er jeg bedre,men ikke knall. Har drevet og kuret meg selv med en blanding av aslappping og utmarsjer i frosten...ny og interessant vri. I dag skal jeg forsøke meg på julegavehandel.Det kan bli interessant,siden jeg har nullinspirasjon for tida og bare vil lage ting med glitter på.Vel,i verste fall får jeg glitre opp det jeg kjøper.Glitterboxere er jo en ting,har jeg skjønt.... Nei, nå skal jeg ikke gørre dere mere,men få på meg klær det går an å vise seg ute i,og komme meg avgårde! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. november 2007 #83 Del Skrevet 21. november 2007 Godt å høre formen er bedre. Glitterboxere er bra Fikk klager på glitterbuksa hans da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 21. november 2007 #84 Del Skrevet 21. november 2007 Hehe, høres herlig ut. Håper du har hatt en glitrende dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 23. november 2007 #85 Del Skrevet 23. november 2007 Enten er du syk, eller bare skikkelig kjempe travel. Håper på det sise da. Kos deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. november 2007 #86 Del Skrevet 23. november 2007 God helg, frulou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 23. november 2007 #87 Del Skrevet 23. november 2007 Hallais! Jeg har hatt det travelt,ja,men akkurat nå har jeg en liten stund for meg selv før jeg skal frese over gulvene med støvsuger og komme meg på jobb (etter hvert). Kjenner meg litt sliten for tida, vet ikke hva det kommer av (bortsett fra forkjølelsen) og har ikke den helt store energien til å fortelle om kjedelige ting i boka. Her er det ihvertfall masse snø! Og jeg slet skikkelig med å få Dyret med meg inn etter morgenens luftetur.Hun stod og formelig og streika og så på meg med et blikk som sa "nei,jeg vil være her ute,og du skal sparke snø opp i lufta sånn at jeg kan hoppe etter den og få alt i ansiktet". Men sånn skulle det ikke gå, og dermed ligger hun nå ved føttene mine og furter. Det er alvorlig julekortstemning ute nå,med tunge trær og dempede lyder, venter å høre lyden av sledebjeller når som helst, og skulle helst hatt en stor kopp med epletoddy å kose meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. november 2007 #88 Del Skrevet 23. november 2007 Tydeligvis mer julestemning lenger nord skjønner jeg... Her er det en blanding av is/snø/sørpe som ligger på veien... ikke noe i trærne Men nå har jo vinterene vært mye sånn i det siste, så er vel ikke annet å vente... Sykdommen henger nok litt i skal du se... Får håpe det gir seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. november 2007 #89 Del Skrevet 23. november 2007 Det er nå tida for å være litt slapp, er sånn sjøl for tida. Hørtes nydelig ut med julekortstemning, her kom det litti går men nå er det mest sørpe igjen. Men jeg fikk observert lille vofsens første møte med snø på bakken og det var utrolig artig å se på Først litt skeptisk og så full rulle når han kunne dytte snøen bortover med nesa og det ble til snøballer!! Yuhu!!! Håper du får en fin helg og at du får slappet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 25. november 2007 #90 Del Skrevet 25. november 2007 Hallais! Nå er jeg er....en stakket stund. Er ikke frisk ennå,nemlig,og det er begrenset hvor mye jeg orker å være oppe. Har ikke kunnet tatt sykedager fra jobb,pga manglende folk, så jeg har jobbet t.om i går, og i dag har jeg vært på korseminar...et halvt korseminar, siden jeg følte meg passe elendig, sa i fra om at jeg var sjuk,og gikk i pausen. Så nå rekreerer jeg under et ullpledd. Vovv skulle vært ute også,men jeg har knapt nok kraft til å løfte en reke, så det får vente til O kommer hjem.Hold ut vovv! Har tilbydt henne en tur ut i hagen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. november 2007 #91 Del Skrevet 26. november 2007 God bedring, frulou... Kjedelig å være syk. Kjenner det litt igjen... Potte tett jeg også, men heldigvis ikke mer enn det da... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 26. november 2007 #92 Del Skrevet 26. november 2007 Juhu igjen! Still a small sicko....disse greiene er noe drit. Men bedre, det er jeg i det minste. Godt det er denne uken,og ikke neste, når vi skal kjøre til Oslooo på løøøv-tur. For tida diskuteres det hett hvilken rute vi skal kjøre, jeg stemmer for at vi kjører Østerdalen og stopper på Elverum, vinker til befolkningen og ser etter min onkel.Og det er den korteste ruten. Mannen, derimot, vi kjøre Gudbrandsdalen.Han har en egen fascinasjon for gamle tømmergårder oppi lia. Desverre går den ruta utenom Lom, ellers skulle han sikkert stukket innom Brimi for litt suppe og sjalottlauk . *sjukebabling* Hovedsaken er at vi kommer oss fram.Vi har booka oss inn på hotell, først en natt "oppi skauen" på Holmenkollen Park Hotel, og så blir det to netter på Grand.Skal det være løøøv-tur, så skal det. Nå gjelder det å bestille bord for spisings. Den ene kvelden skal vi spise ekstravagant mat på fiiiiin restaurant.Akkurat nå ser det ut som det kan bli Statholdergaarden...hvis de har bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. november 2007 #93 Del Skrevet 26. november 2007 Høres ut som en fin tur. Viktig å ta litt vare på hverandre og kose seg :rødme: Håper sykdommen gir seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. november 2007 #94 Del Skrevet 26. november 2007 Høres ut som om dere har en fiin tur foran dere. Jeg reiser endelig hjem den helga, så jeg gleder meg masse jeg også. :D Håper formen stiger mer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 26. november 2007 #95 Del Skrevet 26. november 2007 Hei snupper! Hjemme igjen etter en relativt hektisk kveld på jobb....dett i desa og dett i hauet,men blid. Ingen knallsure kunder i dag,og det må man kalle vellykket. :juhu: Ellers har den overdådige Osloooturen begynt å ta form, jeg har bestilt bord på Alex Sushi på freddan og så har den gale mannen bestilt bord på Le Canard på lørdag, for som han sier: "Vi går såpass sjeldent ut og spiser at når vi først gjør det,kan vi gjøre det ordentlig". Det er jo også vår minibryllupsreise og markering av 6 mnd. bryllupsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. november 2007 #96 Del Skrevet 27. november 2007 Høres ut som om dere har en fin tur foran dere! Vi bruker også å kjøre Østerdalen, men det er vel, som du sier, fordi den er kortest Håper formen straks blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 27. november 2007 #97 Del Skrevet 27. november 2007 Mornmorn! Jeg er bedre i dag,bare tett i desa og litt ullen i hodet. Må en tur til byen i dag, men skal være snill jente og kle meg godt!Og så skal jeg se etter bursdagsgave til guddatteren min, som hadde bursdag på søndag (!). Skal slutte å briske meg og jåleprate om maten vi skal trøkke i oss i løpet av turen-det føles bare så absurd at vi skal på en sånn topprestaurant, og jeg er livredd for å få hovedretten i fanget, eller at jeg peiver noe ned på den (sikkert dritdyre og følsomme) parketten deres,i ren nervøsitet. Nå syns jeg forresten det er nok snø her, nå trenger det ikke å snø mer denne vinteren.Er snart klar for vår igjen,jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 27. november 2007 #98 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) For en herlig tur dere får! Kos deg masse med mannen, maten og hotellene. Og kanskje butikkene også? Kanskje jeg skal stille meg opp langs veien og vinke når dere kjører forbi? Endret 27. november 2007 av Fjellrypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 27. november 2007 #99 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, Fjellrypa! Tror nok det skal bli en åreit tur,ja. Og litt shopping skal det vel også bli en råd med. Tror jeg og mannen skal gå hver for oss størstedelen av fredagen, jeg skal treffe en venninne og en kusine,og de er ikke akkurat shoppeuvillige noen av dem.Og så slipper mannen å henge med på gørrkjedelige "jentebutikker". Så tar vi heller kule interiørbutikker, Norway Design og sånt sammen på lørdag. Har også tenkt oss en tur på Astrup Feranley, tenker det blir søndags formiddag før vi setter nesa hjemover. Hadde vært supergøy med vinkende Fjellrype,men siden vi er litt ustabile i kjøringa risikerer du å fryse skvøtt ihel mens vi har tissepause på Alvdal eller noe.... Jeg har vært ute meg ville vofs i snøen- det er puddersnø og vofs' favorittføre, for den er så artig å få kastet i ansiktet. Hun vasset seg uti en grøft i ren,pur glede,og der var det så mye snø at hun så vidt kom seg opp-det var godt over lårhøyde.Godt å ha en hjelpevillig mams med seg da. Ellers hjelper det godt mot min snøvegring å ha hund- nå skulle jeg gjerne ha gjenoppdaget Gleden Over Å Gå På Ski som ble tatt fra meg i unge år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 27. november 2007 #100 Del Skrevet 27. november 2007 Hallo! Jeg rakk jo ikke komme innom med noen god bedring før dey faktisk var bedring jo Men godt å høre at du er bedre, har vært innom å lest, men ikke hatt tid til å legge igjen noen små spor engang. Nå er ting derimot back on track, og jeg sitter her inne når jeg ikke orker oppgaven min..hihi. Forresten - må orientrere om at klesskapet mitt(som du var så behjelpelig med å få meg i gang med i september/oktober nå faktisk er mer ryddig enn det har vært i hele høst har fått ut alle unødvendige sommerplagg som bare tar opp plass nå om vinteren, og inn med høst- og vinterplaggene. Forresten - jeg vet hvor de har den fleece-kjolen med hjerte på. Kjører nemlig forbi den med trikken hver gang jeg skal hjem fra byen siden dere skal til Oslo på mini-bryllupsreise mener jeg, kikket inn på hjemmesiden for kjolene, men glemte å sjekke hvor de hadde butikker og om det stod adresser der nemlig. Så nå kan det jo hende at jeg prøver å hjelpe med noe du allerede vet Nå må jeg komme meg ut av KG igjen, vask og rydd av leiligheten står for tur..godt at sambo er hjemme også, så vi er to, da går det fort - ha en fortsatt fin uke da, og håper formen stadig blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå