Gå til innhold

I et hus i en hage

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

:goodbye: Mornmorn!

Jeg har prøvd lutefisk èn gang,og det var i fjor....og den jeg smakte hadde konsistens som fiskegelè.Har mistenke om at det kan ha litt med kokinga å gjøre også, for hvis det bare hadde vært litt mer tekstur der så tror jeg at det potensielt kunne vært noe å like...men sirup og sånt? Foreløbig skeptiiiisk.Det blir din jobb å overbevise oss, Svimle! :sjarmor:

Jeg begynner på jobb 13.00, så fram til den tid skal jeg tasse rundt med vofsen,gjøre litt småtteri og ta en laaaaaaaang dusj, sa miljøfiendtlige frulou.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voffser er morsomme dyr, ingen tvil om det :fnise:

50% jobb blir litt lite ja... Kunne ofte tenkt meg 80% jobb jeg da. Fri hver fredag eller no, men ikke fullt så frista på lønna...

Men blir vel nok å gjøre før jul...

Lutefisk har jeg aldri smakt. Kan ikke si jeg har savnet det heller... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også 100% nå, og til tider noe mer enn det.. Kunne gjerne tenkt meg litt mindre, som jente79.

Har heller aldri smakt lutefisk, og er ikke SÅ frista heller ;)

Ha en fin dag frulou!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hallooooo og god morgen!

Hildis, bloggen min er der fortsatt,under "blogger",men den andre har jeg latt forsvinne ut i intet.... :lur:

Tenker vi sier at lutefisk er valgfritt i denne dagboka.

I dag har jeg fri,og gjett hvem som er storglad for det? Jo, selvsagt en viss hårball,som nå er veeeeldig interessert i Nils Gunnar Lie på God Morgen Norge...skremmende.

Ellers er det ikke så revolusjonerende mye som skal skje.Jeg har tenkt å koke en gryte bolognesesaus og fryse ned,Og så skal jeg på kor...en ganske så vanlig dag,m.ao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: Juhuuuuuuu

Nå er NG Lie borte fra skjermen (huff, det fikk det til å høres ut som om vi har han gående på "repeat", noe vi ikke har...), dagens lasagne står i ovnen,og jeg begynner å bli veeeeldig klar for middag.Har gnomset i meg ørtifjørt klementiner (hold for øynene, Glow) og bøtta nedpå med te. Mens jeg var på butikken kom svigerfrøet og "stjal" vovven, så jeg kom hjem til tomt hus...men vovv kom tilbake for en liten stund siden, kjempesulten-gikk rett til matfatet,og var skuffa da det ikke var noe oppi der. Men nå har det blitt servering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: NG Lie ja...

Voffs reagerer mest på andre dyr han da. Spesielt hunder. Den Audi reklamen med den hunden som jaget en bil var han helt vill på. Sto foran TV'n bjeffet og bjeffet.

Kjempetøff :fnise:

Her om dagen var han så ivrig at han kom med labben og skulle kikke på sida av TV'n. Men kom ingen voffser gitt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

God ettermiddag,godtfolk!

Jeg går tur med vofsen på isglatt føre og nuh varmer jeg meg lasagne fra i går til lunsj.Jum,jum. Og så skal jeg på ettermiddagsvakt,begynner kokka tre. Jula starter på bokhandelen i dag, så lurer på om jeg skal ta på meg de rosa reinsdyrhornene med bjeller på i dag?

Har funnet ut hva jeg ønsker meg til jul; En fleecekjole fra tulip&tatamo. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lutefisk er i høyeste grad valgfritt, ja :fnise: Jeg har ingen forståelse for de som tvinger det i seg - bare fordi lutefisk ble veldig populært i "finere sirkler". Det med koking har nok mye å si, ja. Jeg strør godt med salt på fisken og lar den stå i 15-30 minutter, og heller av vannet som blir trukket ut av fisken. Jeg koker den alltid under folie i stekeovnen. Jeg er som sagt veldig glad i lutefisk, men har forståelse for at folk ikke liker det. Jeg elsker rakørret også, men også her skjønner jeg at folk backer unna - spesielt på grunn av lukta :ler:

Den kjolen så herlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå fint at du har dagbok igjen, hurra. Jeg synes de bloggreien her inne er litt slitsomme og vanskelige å følge med på, men nå kan jeg jo følge med igjen. :D Jippi.

For en fantastisk nydelig fin kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Halloooo!

Så masse folk som hadde vært her inne! En go'klem til hver i sær: :klemmer:

Jeg må si jeg liker de kjolene til tulip&tatamo,altså. Håper å få fatt på en sånn "hjertekjole"-hvis ikke til jul,så får jeg shoppe en selv. For selv om det sies at en person som går med hjertet utenpå kroppen er ekstra sårbar, så vil jeg ha hjerte utenpå for min egen del,og for å spre et loooove-budskap. Litt Märtha. :fnise:

Ellers står husvask på programmet før seinvakta begynner. Jeg og vovv har gått tur i et usannsynlig pissregn,pissregn på glattis,så innimellom følte vi oss litt som Bambi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu Glow.

På hjemmesiden deres står det "mellom 1-3000". Får håpe den kjolen jeg ønsker meg er i nedre skiktet...hvis ikke, får mannen og jeg spleise. :sjarmor:

Men nå: Off tu vørk! Og så er det helg! :juhu:

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for helg for pusla og for snart helg for frulou!! :)

Jeg ble sånn i julemodus når jeg leste klementin-ordet her oppe, men jeg skal forsøke å beherske meg :nisselue:

Kjempefin kjole, håper det ordner seg med en sånn en for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææææ, forshøøøøølt!

:kjefte:

:gråte:

Føler meg helt guggeguff-skal prøve å jage bassiluskene på flukt med en skikkelig utmarsj med vovven utpå dagen-føler liksom det kan slå enten den ene eller den andre veien.

Foreløbig, forkost, en kopp te, og så prøver jeg intenst å holde med unna ostekaken som står og trøkker i kjøleskapet. :sjenert:

Skal jobbe seint i dag, så jeg har hele dagen på meg til å finne den gooode gamle førjulsstemningen og manne meg opp til å være julete og superblid når jeg skal på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :kose:

Får håpe det slipper litt til jobben begynner... Forestiller meg at det ikke er så veldig koselig å nyse mens man pakker inn bøker... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...