MidnightChildDreamer Skrevet 30. oktober 2009 #201 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bare rusler litt rundt her... Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 30. oktober 2009 #202 Del Skrevet 30. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 30. oktober 2009 venter...og venter....og venter.... Den nye kulen er stukket i og tatt prøver fra og bilder av og får svar til uka om hva det er. Kjenner jeg ikke er kjempepositiv siden de tross alt måtte ta prøve av den for å sjekke. Kan fremdeles være ikke noe, men tør ikke håpe på noenting. Grein endel på sykehuset igår, syns det var veldig skummelt og vondt. Ikke hatt problemer med det før så syns det var litt merkelig. Tusen takk for alle gode tanker og klemmer folkens! Må skrive mer etterhvert, har endel vondt så trenger å sove mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 30. oktober 2009 #204 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er så mye venting med kreften.... Håper du sover godt, og at drømmene dine er trygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. oktober 2009 #205 Del Skrevet 31. oktober 2009 Håper det går bedre med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Sliten Skrevet 2. november 2009 #206 Del Skrevet 2. november 2009 Tenker på deg og ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 3. november 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 3. november 2009 Vært på sykehuset igjen idag, måtte ha mer påfyll av hvite og ta de vanlige prøvene. Fremdeles ikke noe svar ang. den nye kulen. De må jo få litt tid på seg for å finne ut hva det egentlig er. Men jeg er jo nervøs som fy, vil ikke ha mer kreft nå! Skal tilbake på torsdag for flere prøver og kanskje et svar på hva jeg har i den andre puppen. Ellers har jeg hatt så extrem hodepine siden lørdag at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Var på legevakten på lørdagkvelden og fikk ikke noe hjelp der siden jeg allerede er kreftpasient... hallo i luken folkens, trodde jeg fikk litt mer hjelp jeg da. Men neida, prata med legen in om det idag og de vil ikke undersøke meg noe mer enda før til uka. Så i mellomtiden får jeg drive selvmedisinering for fullt. Noe som resulterer i mye soving og piller men heller lite av alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 3. november 2009 #208 Del Skrevet 3. november 2009 Kanskje kroppen, og hodet, trenger å gå i "dvale" etter alle påkjenningene og at det er derfor hodepinen tvinger deg til hvile. Soving. Komme igjennom, hel, til den andre siden av dette enorme fjellet du prøver å bestige. Jeg er enig med deg; hjelp burde du fått. Men du gjorde ikke det, så ta det for det det er og.. Hvil.... Håper du klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 3. november 2009 Forfatter #209 Del Skrevet 3. november 2009 Du skriver så utrolig fint Midnight, og du har nok rett i det du skriver. Kroppen har vært gjennom veldig mye og tvinger meg til å ta det med ro, så jeg kan komme ut hel på den andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2009 #210 Del Skrevet 7. november 2009 Heia BA! Hvordan går det med det? Håper du har det bra, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 8. november 2009 #211 Del Skrevet 8. november 2009 Hei B.A, ja jeg lurer også på hvordan det går? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 8. november 2009 #212 Del Skrevet 8. november 2009 Henger rundt her til du er klar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 9. november 2009 #213 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er også innom og titter. Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 14. november 2009 #214 Del Skrevet 14. november 2009 Hei. tenker på deg, håper det går fremover for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. november 2009 #215 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har lest hele boken din, fellt noen tårer, og blitt mektig imponert. Håper det går bra med deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancelot Skrevet 17. november 2009 #216 Del Skrevet 17. november 2009 Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 17. november 2009 #217 Del Skrevet 17. november 2009 Tenker på deg jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 17. november 2009 #218 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimist Skrevet 18. november 2009 #219 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Masse godklemmer fra meg. Endret 23. november 2009 av Optimist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2009 #220 Del Skrevet 18. november 2009 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå