Piper Skrevet 18. juli 2011 #1381 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er ikke kjekt å være syk, men du får gi det tid kjære deg. Kroppen din er langt i fra over alt du har vært igjennom, men jeg forstår godt frustrasjonen din Jeg håper du snart er frisk og fin, og klarer alt det hodet ditt ønsker og vil klare Jeg selv tar iden til hjelp, og jobber meg igjennom hver dag. Den siste uken har vært tøff, men regner med at jeg får flere slike. Det følels uvirkelig at jeg en dag skal være glad igjen, for akkurat nå følels det ikke slik. Men jeg klarer å se det humoristiske i enkelte ting og tang, og klarer å le av humoriske filmer, men av en eller annenmerkelig grunn er jeg likevel ikke glad. Regner med at du forstår hva jeg mener, for det er rart å ha det slik. Jeg selv må ta tiden til hjelp, og det som fungerer på andre fungerer ikke på meg. Sender deg en stor klem, og håper ikke du er syk lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #1382 Del Skrevet 20. juli 2011 Frisk igjen nå heldigvis Så utrolig kjedelig å være febersyk. Piper, Skjønner deg så altfor godt med at en ikke er glad lenger. Slik jeg har opplevd det er det som å leve i en boble, en stor boble av stillhet. Ingen lyder slipper helt gjennom og en får et utenfra-og-inn syn på livet for en stund. Jeg syns du skal ta deg den tiden du selv føler at du trenger, og om du ikke klarer å finne noen glede akkurat nå så er det helt i orden for du trenger ikke det enda. Ingen kan vite hvordan du opplever sorgen, og ingen kan vite hvordan du takler dette best. sender deg klemmer og gode tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 20. juli 2011 #1383 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg tar tiden til hjelp, og tar det som det kommer. Jeg er utrolig glad for at du er frisk igjen, og håper det vil vare lenge. Hvordan føler du deg ellers? Begynner kroppen å bli bedre, eller er det fortsatt mye som må på plass? Konen til en kamerat av meg fikk lungekreft også, og de fjernet svulsten med strålekniv for en liten stund siden. Hun var faktisk ganske oppegående en stund, men har nå fått mange bivirkingener som gjør at han begynner å bli rolig for henne. Jeg prøvde å forklare han at det går opp og ned, og at han må være litt tålmodig også, men forstår at det er vanskelig. Han vil at hun skal gå til legen for å sjekke, men hun vil vente til timen hun har i august. Jeg tror hun er litt lei hele greien, og kanskje litt redd for at det har blusset opp igjen. Vi håper det bare er bivirkninger etter strålingen. Mye rart som skjer rundt omkring i verden, og en ting kommer sjelden alene. Men vi må prøve å tenke litt positivt også, for ellers blir vi gal. Håper du får noen fantastiske flotte dager, for det fortjener du virkelig. En kjempe klem til deg, og jeg er utrolig glad for at jeg dumpet bort i dagboken din ved en tilfeldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #1384 Del Skrevet 20. juli 2011 Så kjempesøt du er da Piper Hvordan formen er nå ja...Jo jeg føler med uendelig mye bedre enn jeg var for 6 mnd siden. Men det er fremdeles fra dag til dag. Hvis jeg gjør mye fysisk tungt arbeid blir jeg sliten over lengre tid enn før jeg ble syk. Jeg blir veldig dårlig når jeg er bare litt syk. Jeg blir fremdeles av og til så sliten at jeg griner. Det er tungt å komme tilbake, det er vanskelig og hardt når en vil klare like mye som alle rundt seg. Jeg glemmer litt hva jeg har vært gjennom, og det er både godt og dumt. Kroppen tåler mer (flinke kroppen), og jeg utsetter kroppen for mer og mer. Både mer psykiske og fysiske påkjenninger. Må løpe nå. men fyller på mer etterhvert Klemmer til piper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 20. juli 2011 #1385 Del Skrevet 20. juli 2011 Flott å høre at du føler deg mye bedre,og det vil nok bare fortsette å gå fremover Håper bare du slipper å bli småsyk, siden du blir så syk av det. Men som tidligere sagt må du ta tiden til hjelp, og det er godt når kroppen begynner å føle seg bedre men ha det ikke for travelt Jeg kan ikke forestille meg hva du har gått igjennom, men jeg forstår såpass at det har vært kjempe tøft. Vi mennesker skal igjennom ganske mye i løpet av livet vårt, og enkelte ting er vanskeligere enn andre. Vi må bare prøve å sette pris på de gode dagene, og på det gode vi opplever. Kanskje derfor vi har en sånn kampvilje til å fortsette,fordi vi vet hvor bra livet kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #1386 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg vil tro at kona til kameraten din er kjempelei og tenker over hva det er hun må igjennom hvis kreften ikke er borte enda. Når en har vært gjennom det noen ganger så vet man hvor tungt det er og hvor tungt det blir med mer behandling. Det er skremmende, men jeg vil tro at tanken på å ikke velge mer behandling er der. Er slik det var for meg iallefall, men det er så forskjellig fra person til person hva en tenker og føler så ingen kan sitte å vite hva som går gjennom hodet hennes. Er glad jeg valgte å fortsette med behandlingen og presse meg gjennom det siden jeg er bedre nå, men tungt ja. Så ufattelig tungt. Som du sier Piper så vet vi hvor bra det kan være å leve og hvor vondt. Så lenge de gode dagene vinner så er jeg fornøyd. Nå for tiden vinner absolutt de gode dagene hos meg og jeg håper så veldig at de gode dagene blir flere og flere for deg også. Sender deg masse klemmer og gode tanker Nå er det iallefall helg og da skal jeg kose meg mest mulig og få sovet masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 22. juli 2011 #1387 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er en usikkerhet å leve med dette, for de går konstant med en frykt om at den skal blusse opp igjen. Han hadde snakket med legen, som forklarte at hun kunne få sånne reaksjoner etter behandlingen sin. Han ble litt lettet, og håper hun blir bra igjen. Det gjør jeg også, for kreften har tatt nok liv nå. Jeg forstår at man kan ønske å gi opp behandlingen, men jeg er glad du ikek gjorde det. Så lenge det er håp tror jeg vi har lettere for å gripe det halmstrået vi kan. Men jeg selv ahr sagt at skulle noe slikt skje med meg, og det ikke finnes håp, da velger jeg å ikke få cellegift og stråling. Det er fordi jeg så på min mann hvor fort han ble dårlig, og hva er egentlig vitsen med det. Han var egentlig ganske frisk før de puttet giften i kroppen på han. Da skal jeg heller ta de tingene som måtte komme uten behandling. Men er det håp for å bli frisk, da skal jeg kjempe med nebb og klør Jeg reiser en uke til Tyrkia nå, og det er med tungt hjerte faktisk. Jeg ahr liten lyst til å reise, men gjør det for barna sin del. Jeg tror det kan bli godt å få litt sol på kroppen, og håper jeg kan få hentet litt energi på veien. Er rett og slett tom for øyeblikket, og det er slitsomt. Håper du får en fantastisk flott helg, og resten av uken også. Ta vare på deg selv og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #1388 Del Skrevet 25. juli 2011 Fy fader.....vet ikke helt hva jeg skal skrive idag. Har vært en tung helg og vanskelige dager. Føler så utrolig mye sympati for alle som sørger og alle som har det vondt etter fredagens grusomme handlinger. Klarer nok ikke å uttrykke hva jeg føler og hvor mye jeg virkelig føler med alle. Er skummelt at slikt skjer i Norge, vi blir vel alle litt mer redde for hva fremtiden kan bringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #1389 Del Skrevet 28. juli 2011 Da er det snart helg og jeg skal kose meg og slappe av!!! Være med gutten og ha det hærlig Etter et lite sykehusbesøk for å sjekke statusen min da.... Nye prøver og forhåpentligvis like gode resultater som tidligere Krysser iallefall mine fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 1. august 2011 #1390 Del Skrevet 1. august 2011 Krysser fingre og tær for at alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 2. august 2011 Forfatter #1391 Del Skrevet 2. august 2011 Takk for det Piper. Håper og tror selv at jeg er frisk fremdeles Hvordan var ferien? Idag er en sånn kjip dag.Tror det er fordi jeg gleder meg sånn til neste uke. Da skal jeg reise bort med gutten og vi skal bare kose oss Hadde en helt super helg og regner med det blir likebra neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 2. august 2011 #1392 Del Skrevet 2. august 2011 Ferien var litt spesiell kan man si. Rart å reise uten han, og uten muligheten til å snakke med han i telefonen. Det var utrolig godt å få litt sol og varme på kroppen, for det tror jeg at jeg behøvde. Fikk tatt noen fantastiske flotte bilder sammen med barna, og fotografen fikset det slik at min mann var med på noen av bildene. De ble skikkelig stilige, så føler jeg at han var med oss likevel Ellers var det rett og slett trist å komme hjem til tomt hus, men det varte heldigvis bare noen timer så var det kjempe godt Hvor skal dere reise neste uke? Når får du resultatene på prøvene dine? Vi venter på en ny runde med min far, for han skal inn på røntgen igjen 8. august. Han var inne i juni, fordi han ville sjekke alt siden det gikk så fort med min mann. Samtidig følte han at det var like greit å sjekke nå, i tilfelle de finner noe og da kan de kanskje gjøre noe med det. De fant noe på bildene, men vi håper det er det samme de har funnet for mange år siden. Jeg mener det er asbest på lungene hans, men så lenge det ikke utvikler seg til kreft er det noe han bare må leve med og han vil ikke ha problemer med å leve med det. Men nå ville de ha han inn igjen til ny røntgen, og det likte jeg ikke. Men håper de bare ville være på den sikre siden, og at det fortsatt er som det alltid har vært. Mye rart man skal igjennom i løpet av livet, men får bare jobbe seg igjennom det man møter på veien. Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 3. august 2011 Forfatter #1393 Del Skrevet 3. august 2011 Vi skal ikke reise langt bort i ferien, blir nok hytta igjen Gleder meg til å være med sjøen og slappe av i det som forhåpentligvis blir et perfekt ferievær Må være kjemperart med første ferie uten mannen, helt ubeskrivelig rart faktisk. Tror det må kjennes ganske vemodig første gangene. Syns det er kjempetøft av deg å faktisk reise bort på den måten, når alt er så tungt. Håper du fikk slappet litt av også, det trenger du. Får svar på prøvene i løpet av uken men kjenner nå at jeg ikke går rundt å tenker på det på samme måte som jeg har gjort tidligere. Jeg vet liksom bare at jeg er frisk fremdeles. Det høres sikkert helt teit ut, men jeg bare vet det. Hadde blitt dommedag for meg om jeg ikke var det likevel denne gangen. Men de tankene er der ikke denne gangen og jeg syns det er så inderlig godt, for de er så tunge og dumme de tankene der. Liker å være mest mulig fri fra kreft tankene om dagen. Ikke for det, kommer alltid til å ha kreften med meg, men kjenner at den ikke tar så stor plass lenger. Den kryper liksom sammen i et hjørne og tar seg bare en luftetur av og til oppi hodet mitt, og det tåler jeg. Håper alle har en super onsdag, snart ferie nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 4. august 2011 #1394 Del Skrevet 4. august 2011 Det var veldig rart uten han, og det vil det nok være de første årene. Lærer oss nok å leve med det, selv om det er veldig slitsomt til tider. Men livet må gå videre, og jeg er utrolig glad for det samholdet jeg og barna har fått i denne prosessen. Vi står sammen, og vi er hverandres støtte. Utrolig glad å høre at tankene på kreften ikke tar så mye av din tid lengre, og det er slik det bør være også. Jeg regner nok med at du ville hatt en liten magefølelse, om det hadde vært noe. Så jeg er utrolig glad for at du ikke tenker i de baner, men samtidig er det godt å få det bekreftet. Husker de første to årene etter svigermor hadde kreft, så var vi veldig spente hver gang hun var til testing. Men nå har hun vært frisk i så mange år, at legene sjekker henne bare en gang i året. De anser henne som helt frisk igjen. Du får kose deg masse på hyttetur, jeg selv skal prøve å få huset ferdig. Har to terasser å male, og to ganger som må isoleres, gipses, males og få inn nye gulv. Så håper vi klarer å bli ferdig før skole og jobb begynner igjen. Har tenkt å begynne i 50 %, og håper det går bra. Det vanskelige er at man aldri vet når føelelsene tar overhånd. Men jeg håper det skal gå bra, og har en avtale med sjefen at jeg kan trekke meg litt tilbake om jeg behøver det. Fantastisk sjef jeg har, som virkelig har støttet meg i denne tiden. Ha en fortsatt fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. august 2011 #1395 Del Skrevet 9. august 2011 Kom til å tenke på deg i dag B.A, og er glad for at det etter forholdene står bra til med deg Kos deg masse på hyttetur med gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 11. august 2011 #1396 Del Skrevet 11. august 2011 Ville bare gi deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 14. august 2011 Forfatter #1397 Del Skrevet 14. august 2011 Helt herli ferie, nyter siste dagen med å ikke gjøre noenting Har slappet masse av . Er fremdeles frisk Blir tante i løpet av dagen vil jeg tro fin fin dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. august 2011 #1398 Del Skrevet 15. august 2011 Godt å høre B.A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 15. august 2011 #1399 Del Skrevet 15. august 2011 Kjempe flott å høre at du fortsatt er frisk, og kan vel gratulerer deg som tante nå Kos deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 15. august 2011 #1400 Del Skrevet 15. august 2011 Glad for at du fortsatt er frisk og Gratulerer med tantebarn, jeg blir tante på nytt igjen på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå