Gå til innhold

Livet med kreften


B.A.

Anbefalte innlegg

Dere fortjener det virkelig å ha det kjempfint nå, kose dere i helgen å bare leve her og nå.Håper dere har like fin sol som vi har her. Riktig god helg videre til deg :klemmer:

(har kjøpt smash-pose idag, skal gomle mens jeg ser grand prix, mmmm :fnise: )

Det er så fint å lese at det nå er gode nyheter. Ellers er det jo ikke slik at gode og dårlige nyheter er likt fordelt - hadde det vært slik så hadde det jo vært på høy tid at dere fikk noen gode. Man får glede seg over de gode nyhetene som kommer med god samvittighet for de er høyst fortjente!

Signerer disse to, du aner ikke selv hvor mye du faktisk fortjener å ha det bra !

God lørdag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sollys; Takk for det, har hatt veldig fint vær her idag selv om det er ganske så kaldt. Vært ute å gått tur og kost meg jeg. Håper du får en fin grand prix kveld :)

Blondie; Ja er sant det, ingen ting kommer likt fordelt til noen. Føles vel bare sånn av og til, at det blir så mange kjipe ting som skjer at når det kommer noen skikkelig gode nyheter kan det virke for godt til å være sant.

Appifany ; god klem til deg! Innser kanskje ikke selv at en fortjener gode ting alltid, må bare lære meg at gode ting kan komme på rekke og rad :)

Håper alle får en flott helg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliteeeeen!

Føler det har vært så utrolig mye å gjøre idag,og nå er jeg trøtt og sliten. Har bakt og ordnet middag og ryddet og laget dessert og alt... hmmm høres kanskje ikke så mye ut når jeg leser det her. Må heller gjøre mer :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..slike ting tar tid og krefter, man legger så mye i det. Men så er det koselig da....synes jeg :) hvilken dessert laget du? jeg elsker desserter :spise::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var blodfan av dessert som ung men så dabbet det helt av i mange år. Nå liker jeg det litt igjen,så lenge det ikke er altfor ofte.

Lager mest gele, fromasjer og sånn sjokolade fondant. Prøver å finne noe nytt men syns det er litt vanskelig.

Er en kjip dag idag, altfor mye snø og dårlig vær og jeg er bare sløv og vil se film. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke ut som om dessert-behovet dabber av her med alderen nei :forvirret:

Er glad snøen er borte her, men det er meldt ny, ikke så veldig glad for det. Er også lei kulde nå, vil ha vår! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig at du fremdeles er kreftfri!

GRATULERER!!!! :) :)

Ser på ticken din at du skal på tur igjen. Hvor da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ILWL :)

Neste tur nå blir til Danmark med familien og gutten. Gleder meg veldig, og tror det blir speiselt godt for mamma å kommme seg vekk litt.

Idag skal vi ut å spise så jeg slipper å lage middag! Herlig. Og imorgen er jeg invitert på middag, så tror virkelig dette blir en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Høres ut som noe jeg kunne vært med på denne helgen. :mrgreen: reiser bort i helga, så jeg må lage mat selv :dry: Er ikke noe god på det så blir noe lett og sikkert usunt :ler: Kanskje Burger King ? :daane:

God helg ! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på sykehiset noen timer igjen. Mammam ble lagt inn ikveld, hun er veldig dårlig men får hjelp og blir forhåpentligvis bedre snart. Er veldig dumt at dette kom nå rett før operasjonen, men sånn er det jo bare.

Kjenner jeg er sliten, av at stresset og alle bekymringene. Samtidig er jeg lettet for at hun er på sykehuset og at jeg ikke skal stelle for hene et par dager når du er så dårlig som hun er. Føler meg fæl og slem og egoistisk når jeg sier sånt, for det er fint å stelle for henne og jeg er jo kjempe glad i mammaen min, men av og til trenger en kanskje en liten pause når det er som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre. Vet ikke hva jeg skal si, enn å gi deg :smilyblomst: og en :klem::troest:

slappe av mens du kan, skal ikke ha dårlig samvittighet for det.

Varme tanker til deg og din mor.

(hilsen fra tidligere sollys)

Endret av Zuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søte dere :klem:

Nå er endelig mamma kommet hjem igjen og det står veldig bra til med henne heldigvis. Hun var nesten en uke på sykehuset og vi var veldig bekymret til å begynne med,men nå er hun frisk igjen. 2 uker igjen til operasjonen hennes nå så må holde henne frisk frem til da.

Har vært en litt tung uke med hun på sykehuset og alt,men føler meg mye bedre nå. Føler av og til at ansvaret for mamma tynger litt på meg men ville aldri gjort noe annet i denne situasjonen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for klemm F. :klemmer:

hmm...så var vi her da... føler litt at livet venter i bakgrunnen av og til. Det meste dreier seg om mamma akkurat nå, og jeg er faen så redd for at noe skal gå galt under operasjonen.

Tar meg selv i å tenke negative triste tanker om hva gjør vi hvis det verste skjer. Sånn går nå dagene.

Men nei det er ikke bare trist som faen og deprimerende tanker her. Koser meg masse innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går bedre igjen. Krysser fingrene for at det holder seg stabilt fram mot operasjonen, og at operasjonen går fint.

:klem:

Ønsker deg en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du faktisk klarer å kose deg, det er jo nemlig ganske naturlig å ha slike tanker som du har for tiden! Får bare håpe at operasjonen går helt strålende og at livet ditt ikke lengre befinner seg i bakgrunnen av alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...