Gå til innhold

Livet med kreften

B.A.

Anbefalte innlegg

Heisann

Ramlet over tråden din for noen dager siden, og har lest omtrendt hele. Trist at noen må få det så vanskelig, har selv hatt to tilfeller av kreft i familien og nær slekt. Det er veldig hardt. Du er veldig sterk og tapper. Kjekt å lese at det går bra nå, og håper det vil gjøre det alltid. Jeg vil gjerne følge deg videre. Kjekt at du har hatt ei herlige helg. :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grinele::tommel: FREMDELES KREFTFRI!!!!!! :bolledeig::strix::skya::nigo:

Takk for så fine ord Sollys, og for gode fine ønsker. Helgen var helt perfekt og uken begynnte like bra igår så da er jo ting flott.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Er en ganske fin dag dette :)

Skulle nesten vært en liker knapp her for jeg liker meg så godt akkurat nå :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner! Er en ganske fin dag dette :)

Skulle nesten vært en liker knapp her for jeg liker meg så godt akkurat nå :fnise:

så flott!!!

Jeg gav deg et "trykk" for jeg likte nemlig den kreftfrie beskjeden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha så dum jeg er da... Ikke skjønnt de poeng greiene på innlegg før nå jeg! :fnise: Ikke før Kårky`s innlegg ... :sjenert:

Idag har jeg bakt kjipe muffins som ikke smakte noen verdens ting :nei:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har vi fått flere store nyheter her i heimen.

Hvis mamma fortsetter å være såppass god i formen som nå så kan de operere henne!

Det er kjempestort, siden vi tidligere har fått beskjed om at hun var for dårlig til å tåle noen operasjon.

:hoppendeglad::cry3:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nesten skummelt så mye bra som har skjedd i det siste. Har både hatt det kjempe fint og det har skjedd masse bra.

Pessimisten i meg begynner å bli mistenksom, skjønner ikke helt at jeg skal få oppleve alt dette nå. Uvirkelig!

Er så kjempeglad for mammas gode nyheter! Selv om nå må en få beskjeder hva en operasjon betyr og tenke på alt det alvorlige rundt det.

Men aller først er det morsdag imorra og det skal selvfølgeli feires med stil. Skal ha familien på middag og lage gode desserter og kaker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere fortjener det virkelig å ha det kjempfint nå, kose dere i helgen å bare leve her og nå.Håper dere har like fin sol som vi har her. Riktig god helg videre til deg :klemmer:

(har kjøpt smash-pose idag, skal gomle mens jeg ser grand prix, mmmm :fnise: )

Endret av sollys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er så fint å lese at det nå er gode nyheter. Ellers er det jo ikke slik at gode og dårlige nyheter er likt fordelt - hadde det vært slik så hadde det jo vært på høy tid at dere fikk noen gode. Man får glede seg over de gode nyhetene som kommer med god samvittighet for de er høyst fortjente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...