Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Har med meg Ritz kjeks! Og det har egentlig funka som bare det. Men ikke nå i dag da! Har spist knekkebrød nå. Men er helt utslitt etter å ha vrengt tarmene! :(

Men jeg må vel spise ett knekkebrød til kjenner jeg, for nå er jeg jo kjempe sulten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle egentlig vært med minstemann på trening i dag, men alt jeg har gjort i dag er å prøve å kaste opp. Men ingen ting kommer, sikkert fordi jeg ikke har spist! Klarer heller ikke spise. Og alt er bare vondt og fælt og akkurat nå skulle jeg ønske at det her ikke skjedde meg. Og da føler jeg meg enda mer slem. Så nå sitter jeg her bare å sipper alene mellom hver gang jeg må løpe på do! Det kan jo ikke bli sånn her til uka! Da kommer jeg til å ha ett stort problem! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da vennen min.. Husk at du MÅÅÅ spise selvom du er kvalm. Ofte kommer kvalmen av at det er nettopp mat du trenger..

Godt at ritztipset mitt har funka endel for deg også da, prøv epler også! Du kan prøve ingefærkapsler også, det sklaal være effektivt mot kvalme.. Jeg har et helt glass du kan få, ellers får du løpe å kjøpe på en helsekostforretning. OBS! Si at du er gravid sånn at du får et merke som du faktsisk kan spise, ikke alt vi gravide skal ha vettu.

Lykke til schnuppa! :klem:

Ps: Hvis det er noen trøst så vet jeg hvordan du har det, og for meg forsvant kvalmen HELT etter 11 uker. Og selvom det er drittkjipt nå, så er det utrolig hvor fort man glemmer..

Og husk, premien ER verdt det! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa, høres ikke ut som om du har noen god dag :troest:

Håper kvalmen gir seg fort og at du klarer å huske på resultatet du blir belønnet med neste sommer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt forstå at det passer ikke for deg å være kvalm og dårlig nå.

Men det er ingenting du kan gjøre noe med. Dra til legen. Muligens h*n har noen gode tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går var en fææææl dag, var mange ganger å besøkte doen! Hittil i dag har det gått bra, men jeg kjenner det er noe på vei! Men får se hvordan det går! Lurer på om jeg er litt forkjøla enda, er så tett i nesa, så plutselig er den åpen og hele Glomma kommer ut! Men det kan jeg leve med! :) Har laga meg ingefærte. Smakte ikke så veldig godt, men men, visst det hjelper drikker jeg det gladlig, tenkte jeg skulle ta det med i barnehagen i morra, sånn tilfelle, jeg er så redd for at jeg må begynne å løpe på do der! Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!

Vet ikke om min lege kan gjøre noe, sist gang så var det jo bare sykemelding og det var det. Kan jo ikke bli sykemeldt igjen!!!

Men jeg skal til første kontroll om litt over en uke! Så håper alt går relativt knirkefritt frem til da!

Og jeg håper det er som mange sier at det værste bruker å være frem til uke 12, for da kommer jula og jeg vil ha masse god julemat! nam nam nam nam nam nam!

Sambo har dratt ut uten meg :gråte:

skulle fylle luft i dekka og hente farsdagsgave (sikkert derfor jeg ikke fikk være med) men beskjeden var at vi skulle gå tur etterpå, og jeg måtte spise litt først! har spist litt, men måtte spise mer! uff.

varme pizza fra i går kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som har kommet feil vei i dag, selv om jeg har trodd det mange ganger. Så håper jeg ikke er så ille i morra!

Er det sånn at embyoe ligger ganske langt ned i magen, altså ved hårrota?? :fnise:

Nå i noen timer så er det noe rundt navelen min (altså under huden, på andre siden) som jeg aldri har kjent før, det kjennes ut som hmmmm.......som.......bobler?? Er egentlig ikke sikker på hva det kjennes ut som, og lurte egentlig på om dette er graviditetstegn på ett eller annet eller bare noe kroppen min fant seg for godt å gjøre :fnise:

Nå skal jeg gå å legge meg! Ha en fin natt alle sammen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at du har unngått å kaste opp i dag! Håper du blir bedre av kvalmen snart... Det er noe av det jeg gruer meg mest til med å bli gravid en gang, å bli kvalm... Mamma var såvidt jeg vet ikke så veldig plaget av svangerskapskvalme, så vi får håpe det er arvelig... Jeg HATER å være kvalm...det gjør vel de fleste, men jeg takler det virkelig ikke, hater å spy og å se andre gjøre det....

Huff, nei, nå skal ikke jeg begynne å klage i dagboken din når det er du som har det fælt... God bedring!! Og husk på at resultatet av kvalme og humørsvingninger kommer til å være vel verdt å vente på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det samme kjent jeg for et par dager siden. Kom litt nå og da i 2 dager og jeg tenkte også at det kjentes ut som små bobler midt mellom navlen og hårfestet :sjenert:

Sov godt :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å google det med bobler, men alt jeg kom fram til var folk i uke 12-14 som mente det var tidlige spark! Og det er jo ikke det det er for vår del! Men er litt spennende like vel å kjenne at noe skjer der inne. Ikke at jeg bare blir dårlig :fnise:

Er helt greit at du klager litt Lene, jeg var sånn før jeg og, så jeg noen andre som kasta opp kasta jeg også opp! Men det har heldigvis gitt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, jeg føler virkelig med deg altså. Det er så grusomt å kaste opp :klemmer: Jeg hadde det sånn for noen uker siden. Var skikkelig skikkelig dårlig godt etter uke 12. Da så jeg for meg at det aldri kom til å forsvinne og at jeg måtte kaste opp gjennom hele jula, men så forsvant det likevel da. Heldigvis. Håper det verste snart er over for din del og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanke :klem:

Det gikk heldigvis bra :)

Jeg måtte fortelle det til veilederen min da så ho visste hva det var tilfelle jeg løp avgårde! Men heldigvis har dagen gått fint, det er noen ganger jeg måtte sette meg ned å bare puste helt rolig for å ikke kaste opp. Men nå kan jeg endelig slappe litt av før jeg skal lage mat til den vakre, snille, deilige, beste samboeren :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker :hoppe:

Og heldigvis veldig lite dårlig.

Er kjempe trøtt og sliten, men har vært lite kvalme. Kommer litt av og til, men veldig moderat. Kasta opp en gang i går men var ikke dårlig hverken før eller etter egentlig! Så nå nyter jeg bare å vite at jeg er gravid og prøver å kjenne etter forandringer. Men det er ikke så lett så tidlig! Så visst det fortsetter sånn her så blir jeg veldig fornøyd :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...