Gå til innhold

1+1=3

**Emma**

Anbefalte innlegg

:klemmer:

Kjipt at TR kom, men vi får håpe at alle gode ting er 3 og det klaffer i PP3 og du får en fin fin julegave:)

Første dag i PP3 er får deg lørdag. Spotting regnes ikke med.

Ha en fin søndag du også:)

Takk, Glammy :)

:vinke:

Det var kjedelig, da. :troest: Slemme TR! :kjefte:

Jeg tenkte akkurat som deg, men det klaffet i pp4 selv om jeg var overbevist om at det kom til å ta laaaang tid :)

Hvis du er usikker på el så kan du jo prøve el-tester?

Håper du får en super julegave i år da!!!! :-D

Ja, men om jeg kjøper EL- tester, så er jeg redd for å stresse opp dette her da, vet du... Jeg er jo ikke enkel :sjenert:

Prøver å tenke på andre ting om dagen, men nå som jeg vet at EL nærmer seg, så er det sannelig ikke enkelt :ler:

Dagene er fylt med jobb, familie og førjuls-ordning. De flyr av sted.

Vi er fullt i gang med PP2 her, og har tenkt å jobbe en del fremover :lur: Håper så veldig at saken går i boks denne gangen.

Mannen gjør det veldig lett å være forelsket og glad i han da, han er så skjønn og gjør så gode ting :rødme: Bl.a. kommer han med så gaver, og sier ting som viser meg at han også tenker mye på dette med barn. Søte mannen min :rødme:

Håper dere har hatt en fin helg. Ønsker dere alle en god uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så snill er mannen din :)

Håper det klaffer for dere denne gangen. Kjør på med masse :sengekos: krysser fingrene for dere :)

Ha en fin uke du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Glammy :)

Ja, men om jeg kjøper EL- tester, så er jeg redd for å stresse opp dette her da, vet du... Jeg er jo ikke enkel :sjenert:

Prøver å tenke på andre ting om dagen, men nå som jeg vet at EL nærmer seg, så er det sannelig ikke enkelt :ler:

Dagene er fylt med jobb, familie og førjuls-ordning. De flyr av sted.

Vi er fullt i gang med PP2 her, og har tenkt å jobbe en del fremover :lur: Håper så veldig at saken går i boks denne gangen.

Mannen gjør det veldig lett å være forelsket og glad i han da, han er så skjønn og gjør så gode ting :rødme: Bl.a. kommer han med så gaver, og sier ting som viser meg at han også tenker mye på dette med barn. Søte mannen min :rødme:

Håper dere har hatt en fin helg. Ønsker dere alle en god uke!!

Hehe... skjønner deg veldig godt angående el-tester. Var slik selv jeg også... :sjenert:

Høres ut som du har en herlig mann!!! :hjerte:

Ha en fin uke, med mye :humpe::sengekos:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Å, den ventingen driver meg nesten til vanvidd... Skulle ønske man kunne teste med en gang etter EL. Særlig nå i disse julebordstider er det kjipt å ikke vite synes jeg.. :sukk:

Ikke at jeg trenger å drikke alkohol, men det er så slitsomt å finne på unnskyldninger gang på gang :sukk: Ikke moro å lyve :sukk:

Men men... Tenk om det er en liten spire i meg da. DA er det verdt det :jepp:

Så nå er det bare å vente..

Forresten: Hvor lenge etter EL kommer festeblødning? Er det normalt med blod/brun utflod rundt EL?

Høyre pupp begynner allerede å bli øm. Skal ikke begynne å spotte før om ca. en uke, og IKM er rundt 22.-23.des. Denne kroppen asså - mye rart når man kjenner etter :fnise:

Nå må jeg forte meg å legge meg på sofaen her. Mannen er hjemme om en halvtime, og jeg vil ligge rett ut frem til det :lur: For ei kone :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror festeblødning kommer ca. 1 uke etter EL, hvis den kommer da, det skjer sjelden.

Krysser fingrene for at du får en fin fin Julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvordan det er med venting... Utrolig kjedelig og nervepirrende!! Kjedelig å måtte unngå alkohol, når det muligens ikke er nødvendig, husker det der fra prøveperioden... Men det er sååå verdt det hvis du har en liten spire i magen! :-D

:fnise: Jeg holder med deg i å legge deg på sofaen frem til mannen kommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er IKM?

Egentlig ikke ordentlig før om ei uke, men tror jeg skal merke det om 5 dagers tid. Forrige gang spottet jeg jo en del før IKM. Det kommer jeg vel ikke å gjøre dersom det har klaffet?

Men ikke begynn å spise popcorn her enda, da blir jeg stresset her :fnise:

Har forresten gått bra ang alkohol de siste dagene. Tror ikke at noen merket at jeg bare nippet til glasset. Ble max 1/4 av et glass, men jeg gikk jo med glass hele tiden, så.... :lur:

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke ordentlig før om ei uke, men tror jeg skal merke det om 5 dagers tid. Forrige gang spottet jeg jo en del før IKM. Det kommer jeg vel ikke å gjøre dersom det har klaffet?

Men ikke begynn å spise popcorn her enda, da blir jeg stresset her :fnise:

Har forresten gått bra ang alkohol de siste dagene. Tror ikke at noen merket at jeg bare nippet til glasset. Ble max 1/4 av et glass, men jeg gikk jo med glass hele tiden, så.... :lur:

God helg!!

Du kan spotte før ikm selv om det har klaffet også, isåfall er det vel festeblødninger.

Hehe... bra det ikke har blitt mistenksomme blikk selv om du bare har nippet til vinglasset de siste dagene;) Er ikke så lett det der i disse førjulstider;)

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Krysser fingrene jeg også for at du har en fin julegave i magen )

Takk, Glammy! En stor :klemmer: til deg. Leste i dagboka di....

===================================================

Huff, er så sinnsykt spent i kveld. Blir det napp, eller må vi ut i PP3 neste måned!?! Merker at jeg sitter her og stresser meg litt opp, og det er jo DET JEG IKKE VIL :sur:

Har fremdeles ikke spottet og det er 2 1/2 dag til IKM.De to forrige TR- periodene har jeg spottet 3-4 dager før, men ikke nå.

Å, jeg vil så gjerne at det skal ha klaffet :dåne:

Merker jeg nesten :gråte:

Kanskje det er fordi TR nærmer seg... :filer:

Blir helt gal her jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg kjempegodt!!!! Du holder på å bli gal omtrent selv om det er nettopp det du ikke vil?? :lur: jaja, sånn er det!!! får håpe ting er i boks denne gangen!! Om ikke er det bare å fortsette prøvingen med hodet høøøyt hevet... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...