CeNedra Skrevet 11. august 2003 #181 Del Skrevet 11. august 2003 Våkna kl. 7 i morrges av en mann som lå med henda bak hodet, og albuene ut til hver side. I en 1,5 manns seng. Neste gang legger jeg meg i overkøya!! Måtte le da jeg leste dette, fordi akkurat da gikk det opp for meg at det har skjedd her ganske mange ganger uten at jeg har husket det. sambogutt her driver og sover slik ofte, og jeg har våkna ganske mange netter av det. huff. hvorfor sover dem slik? jeg gjør aldri det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2003 Forfatter #182 Del Skrevet 12. august 2003 Leste om spillene du er hekta på. Har du Rachet & Clank?? Sinnsykt bra spill det også. Faktisk bedre enn C.B.!!! Er en ihugga Spyro og Crach B. fan, kjøpte R & C jula som var, spilte nesten på meg epelepsi, og går nå og venter til det nye kommer til jul. Jeg skal være der kl. 09.00 og få det første spillet!! Gleder meg som en liten unge.... sikle, sikle, sikle... Aldri hørt om det, jeg! Må se om jeg kan få jakta det opp! Takk for tipset! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2003 Forfatter #183 Del Skrevet 12. august 2003 Måtte le da jeg leste dette, fordi akkurat da gikk det opp for meg at det har skjedd her ganske mange ganger uten at jeg har husket det. sambogutt her driver og sover slik ofte, og jeg har våkna ganske mange netter av det. huff. hvorfor sover dem slik? jeg gjør aldri det... I tilleg drar han beina opp, bare for og strekke dem ut like etter. Så går det slik da: opp, ned, opp, ned, opp, ned med beina. Uro-kråka!! Kjip start på dagen idag. Ble vekket kl. 6 av en nærmest hysterisk mann som ikke fant den greia han har all verdens kort i. Visa, kredittkort, førerkort o.l. var søkk borte. Han viste han hadde brukt det i Sandefjord igår, men kunne ikke finne det nå. Så var det bare og leita. Han endevendte bilen og alt rotet i den, mens jeg leita her hjemme. Han fikk sperra korta i tillfellet de var stjålet. Heldigvis lå dem i lastebilen på jobb. Fikk SMS for en halvtimestid siden. Tror han gråt av lettelse.... Er i bedre form idag. Hadde litt feber igår og mageknip, men det er bra igjen nå. Skal i banken idag, og må skrive handleliste til bursdagen min. En glad dag ønskes alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2003 Forfatter #184 Del Skrevet 12. august 2003 En bruker har folatt oss idag. Kunne ikke brydd meg mindre....... Bare lurer på når (og ikke sensurer meg nå) en "ny" kommer på bane..... Mannen kommer snart hjem, og det blir bra. Savner ham veldig idag. Håper det blir litt skyer snart. Det er så utrolig varmt! *tørker svette* Mannen kom hjem nå, og vi skal staks avgårde og handle. Skal bare kose oss i kveld, tenker jeg. Bare snøggle i vei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #185 Del Skrevet 13. august 2003 Nååååå, ble det noe kosing i går????????? Håper det - for din skyld. Lite som er bedre enn kosing, nemlig!!! Ellers da, gamlemor??! Går det fint? (jeg kan kalle deg gamlemor når du snart blir halvveis-til-femti - fyttikatta, det er gammelt, det!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #186 Del Skrevet 13. august 2003 Det var da som søren at Minnie skulle tre av på en slik måte akkurat nå når vi har bursdag. Jeg vil at alt skal dreie seg om OSS nå ! Klem fra Hilde oppmerksomhetssyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2003 Forfatter #187 Del Skrevet 13. august 2003 om det ble kosing??? Joa.....både av det ene og det andre slaget! Dessuten skal du ikke kalle meg gammel, det er ikke lenge igjen til det er din tur!!!! HA!!!!! Fikk laget kjøttboller igår, og skal lage brød, minipizzaer og slikt idag. Gleder meg til jentene kommer til fredagen! Bare håper at mannen kan rydde vekk fra gangen og henge opp kjøkkenhylla før den tid!! (nei, han har ikke gjort det enda!) På dagens liste over gjøremål står det følgende: *Handle inn til fredagen *Banken (kom ikke så langt igår) *Rydde hele leiligheten *Støvsuge leiligheten *Tørke støv *Lage ferdig det som kan gjøres ferdig av tapas. Er hæppi idag, for det er skyer! Overskyet og 20 grader! Deilig!!!! F**n så mye klokka er! Litt dårlig tid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #188 Del Skrevet 13. august 2003 Dessuten skal du ikke kalle meg gammel, det er ikke lenge igjen til det er din tur!!!! HA!!!!! Hahahahaha, ikke narr meg til å le. Det er leeeeeeeenge til jeg blir gammel. Nærmere bestemt en, to, tre... FEM måneder!! Herregud, tenk på alt som kan skje på fem måneder, da?? Nei, vennen min, det er nok du som er en gamlemor, ja!! Bare håper at mannen kan rydde vekk fra gangen og henge opp kjøkkenhylla før den tid!! (nei, han har ikke gjort det enda!) Må bare innrømme at jeg synes det er fantastisk deilig at det ikke bare er min som er treig!! Mannfolk!!!?? Hva skal vi gjøre med dem, spør jeg bare.... Lykke til med arbeidslista - jeg ble sliten bare av å kikke på den, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2003 Forfatter #189 Del Skrevet 13. august 2003 Hva vi skal gjøre? Bli lesbiske!!!!!! OJOJOJOJ!!!!! FIKK AKKURAT TLF FRA EN BHG. SOM LURTE PÅ OM JEG KUNNE JOBBE DER I MORRA SOM VIKAR!!!!!!!!!!!! hurrrrrrrrraaaaaaaa!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #190 Del Skrevet 13. august 2003 Åh, så flott!! Gratulerer så mye! Det var det jeg visste - når høsten kom og ting skulle inn i vante rutiner, så ble det en åpning for deg! Grip sjansen - dem kommer helt sikkert til å ville at du skal komme dit mer... Er barnehage noe du kan tenke deg sånn på sikt også, eller? Du er egentlig utdannet barne- og ungdomsarbeider, eller er jeg heeeelt på jordet, nå??? Hva vi skal gjøre? Bli lesbiske!!!!!! Eh, er det et tilbud, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2003 Forfatter #191 Del Skrevet 13. august 2003 Nei, det er ikke et tilbud. Skuffa nå? Selvom det er bare en dag, så skal jeg da virkelig sørge for og legge igjen et sabla godt første inntrykk! Ryggen min i morra ettermiddag skal ikke bli det siste de ser av meg!!! Skulle gå til byen nå for og i banken, men nå pøsregner det! Sukk..... Må avgårde nå. Kanskje jeg får ta bussen, da? Gleder meg til i morra. Barnehage er egentlig ikke det jeg vil, vil helst i SFO men tar det som kommer. Tra-la-la-la....MarianneE skal på jobb i morra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2003 Forfatter #192 Del Skrevet 13. august 2003 Dobbelt ble det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #193 Del Skrevet 13. august 2003 Nei, det er ikke et tilbud. Skuffa nå? Ler du av meg også, nå? Hadde sikkert passet fint sammen, vi, vel!??! Høres jo ut som en gyllen mulighet du får i morgen - det er bare å stå på! Og kanskje du får nok erfaring til å få jobb i SFO etterhvert også? Ting ordner seg! Eller som DonPedro sier - Alt blir bra til slutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #194 Del Skrevet 13. august 2003 Godt å se at det er flere enn meg som har gode erfaringer med g-punktet, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. august 2003 #195 Del Skrevet 13. august 2003 Heeeei:) Takk for kos melding i dagboken min! Må innom KG av og til å sjekke den, og for å se om det er noen artige diskusjoner på gang! Og du, grattis med jobb i barnehage da! Blir det over lengre tid, eller var det bare for imorgen? Har jobbet litt i barnehage, er egentlig kjempegøy! Får lov til å være litt mer barnslig da enn til vanlig...*hihi* Ellers så har jeg og den lille i magen det bare fint, skal til legen imorgen å få konstatert at alt er i orden. Men siden magen bare vokser og vokser, så regner jeg med at alt er som det skal inni der!! Mld'et litt med Diva over sms igår, tror hun begynner å savne internett temmelig mye nå....Håper bare hun får ordnet det snart. Ønsker deg en fortsatt fin kveld!! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 14. august 2003 #196 Del Skrevet 14. august 2003 Takk for bursdagshilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. august 2003 #197 Del Skrevet 14. august 2003 Hei hei vennen Vil du se til å få samboeren min til å få ut finger'n???? Jeg trenger HJEEEEEELP... You know what I'm talking about..... Grattis med jobb da! Så kost.. Kunne tenkt meg å jobbet med barn jeg også.. De er så skjønne, som regel hvertfall... Nei nå må jeg gå.. Skal ut til papsen på besøk. Takk for kos hilsen i dagboka mi forresten, så håper jeg du får en fortsatt fin dag.. Stor kos fra Skusla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2003 #198 Del Skrevet 14. august 2003 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 14. august 2003 #199 Del Skrevet 14. august 2003 Gratulerer så mye! :D 25 år - en milepæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 #200 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer så mye med dagen, Marianne!!! Håper dagen blir fortreffelig. Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg