Anea Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #621 Del Skrevet 8. mai 2008 SPEACHLESS :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mai 2008 #622 Del Skrevet 12. mai 2008 Anea-jenta!! :hoppe: Bare 12 dager igjen jo! Det er jo nesten ingenting Håper du har det fint om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #623 Del Skrevet 12. mai 2008 OIOIOIOIOI! Er Anea nesten kvinne ut nå?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #624 Del Skrevet 12. mai 2008 Anea-jenta!! :hoppe: Bare 12 dager igjen jo! Det er jo nesten ingenting Håper du har det fint om dagen! :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: Jeg gleeeeder meg!!! OIOIOIOIOI! Er Anea nesten kvinne ut nå?????????? :dåne: Er visst det! Jeg og smotti... :danse::danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #625 Del Skrevet 12. mai 2008 innom med en til goooode Anea`en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 13. mai 2008 #626 Del Skrevet 13. mai 2008 :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: Jeg gleeeeder meg!!! :dåne: Er visst det! Jeg og smotti... :danse::danse: 11 dager igjen!!! :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. mai 2008 #627 Del Skrevet 13. mai 2008 Her er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. mai 2008 #628 Del Skrevet 13. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: for 11 dager :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #629 Del Skrevet 14. mai 2008 Og nå er det bare 10!!! :danse::danse: :juhu::juhu::juhu::juhu: :hoppe::hoppe: Siden sist: Begynt på spillelista Begynt å øve på å danse (og innsett at det ikke blir spesielt stilig ) Kjøpt smykker til brudepiken Brukt en formue på sminke Ordnet bil/sjåfør (snille mamma/stepappa leier til oss) Sendt avgårde tekst til vigsler Skrevet ferdig talene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. mai 2008 #630 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Good morning sunshine Det burde faktisk være forbudt ved lov å stå opp så tidlig som dette Har vært oppe 1 time allerede og kjørt kjæresten på flyplassen 10 dager igjen bare :juhu: :banantroll: :juhu: og nå skjer det masse hver dag ser det ut for Du har ihvertfall mye på plass siden sist Og hvordan ligger du an i forhold til prosjektsystemet? Kommer ikke over at det mente du bare var 45 % klar :dåne: Ikke stilig med dansen deres??? :klø: Vals som er så lett Noooot! Prøvde oss en kveld her vi også, prøvde ikke så lenge for å si det sånn Kjæresten mener vi kan la noen andre danse den første dansen stiliger det enn at vi gjør det Nei nå må jeg på jobb Ha en strålende dag Anea-vennen Endret 14. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 14. mai 2008 #631 Del Skrevet 14. mai 2008 Og nå er det bare 10!!! :danse::danse: :juhu::juhu::juhu::juhu: :hoppe::hoppe: Begynt å øve på å danse (og innsett at det ikke blir spesielt stilig ) bra det ikke bare er meg!!! Bare ti dager igjen til du blir fru!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. mai 2008 #632 Del Skrevet 14. mai 2008 10 dager igjen! Og så effektive og flinke dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #633 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Det burde faktisk være forbudt ved lov å stå opp så tidlig som dette Tidlig? Det der var da ingenting Hadde vært oppe siden 03:30 jeg! :dåne: Lå og grubla på den hersens maten igjen. Ble så utrolig irritert for, plutselig etter at de ikke klarte å levere den menyen vi først ble tilbudt, så må vi betale nesten 150kr mer per pers for maten! Var på nippet til å avbestille hele sulamitten. Blir så sint på meg selv også, for jeg er ikke i stand til å være streng og bestemt. Skikkelg pysete på å sette folk på plass Ble litt bedre da jeg sto opp og begynte å regne på det da. Det blir faktisk ikke så mye dyrere enn vi hadde regnet med, for vinen de har valgt ut til oss nå er mye billigere enn vinforslaget til trerettersmenyen :juhu:. Synes likevel de kunne tilbudt seg et plaster på såret av et eller annet slag, siden det har vært så utrolig mye rot med menyen og ting har dradd så inderlig ut. Nå er det en uke igjen, og fremdeles føler jeg meg ikke helt sikker på om maten blir sånn som jeg vil ha det. Håper dette går bra. Blir jo litt usikker på om de har kontroll etter alt rotet som har vært på forhånd nå. Men tross alt, så har jeg troa på dem. De er fremdeles utrolig hyggelige og hjelpsomme, og det er alltid koselig å være hos dem. Skal i allefall mase nok iløpet av uka til at de ikke kan unngå å skjønne hvordan jeg vil ha det. Men det skal være sagt - maten bør være perfekt! Og hvordan ligger du an i forhold til prosjektsystemet? Kommer ikke over at det mente du bare var 45 % klar Nja - vi har kommet opp på 65% nå Jammen godt vi har en uke igjen! Ikke stilig med dansen deres??? Vals som er så lett. Noooot! Prøvde oss en kveld her vi også, prøvde ikke så lenge for å si det sånn Kjæresten mener vi kan la noen andre danse den første dansen, stiliger det enn at vi gjør det Den løsningen tror jeg vi går for! Forloveren min, f.eks.... Kjempeflink danser Noen oppgaver skal vel en forlover ha :klø: Vi øvde litt mer i går da. Fant ut at vi skal gjøre det enkelt for oss å velge en sang som går i sånn passe fort valsetakt heller enn å prøve å late som at en av "våre" sanger gjør det Så nå ser det ut til å bli "Danser mot Vår" med Secret Garden. Øvde litt mer i går, og syns vi fikk litt mer dreisen på det med den sangen. Men... fremdeles.... ikke spesielt elegant Det største problemet er vel at da jeg gikk på danseskole for hundre år siden, så måtte jeg alltid danse som gutt av en eller annen grunn. Det eneste som henger igjen av dansekunnskapene mine er dessverre det at jeg på død og liv må føre . Da blir det ikke så veldig elegant når vi fører i hver vår retning :slåss: Ble visst litt langt dette. Blir sånn når man først begynner å lette på dampen Kan legge inn første værmelding for dagen også, siden jeg er så godt i gang: Lørdag 24.05.2008 Delvis skyet. 7 grader. Frisk bris, 8,1 m/s fra nord-nordøst. 3 mm nedbør i døgnet. Metrologisk institutt. Dette var ikke det jeg bestilte. Prøv igjen! Endret 15. mai 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mai 2008 #634 Del Skrevet 15. mai 2008 9 dager!!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 15. mai 2008 #635 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan legge inn første værmelding for dagen også, siden jeg er så godt i gang: Lørdag 24.05.2008 Delvis skyet. 7 grader. Frisk bris, 8,1 m/s fra nord-nordøst. 3 mm nedbør i døgnet. Metrologisk institutt. Dette var ikke det jeg bestilte. Prøv igjen! Så.... måtte jo kaste meg rundt og sjekke værmeldinga jeg og nå, sånn ser den ut: Lørdag 24.05.2008 Sol. Flau vind, 0,4 m/s fra vest-nordvest. 1 mm nedbør i døgnet. 16grader. Lover bra foreløpig Vi har ikke begynt å øve enda, min bedre halvdel er syk... men vi må seriøst få øvd litt snart :fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #636 Del Skrevet 15. mai 2008 Dere får tilgi meg at jeg ikke får oppdatert meg noe særlig i dagbøkene dere om dagen. Tiden strekker bare ikke til nå. Må komme igang med å vaske hus nå. Har ingen planer om å komme tilbake til et rotehus som nygift Ellers er planen for dagen: - pakke - pakke til bryllupsreisen - lage kakepynt i mm-fondant - fortsette på spillelisten hvis vi rekker - ta sol - øve på valsen Kjære skal få et lite utdrikningslag i dag. Passer egentlig veldig dårlig siden vi skal dra mårra, men syns han fortjener en liten fest han også , selv om han sier han ikke skjønner poenget. Har vært vanskelig for forloveren hans, stakkar, å få organisert noe som helst, for alle kompisene bor spredt utover hele landet. Eneste muligheten for å få samlet en gjeng ville være kvelden før bryllupet, og der satt jeg faktisk ned foten. Det blir ikke aktuelt! Heldigvis var forloveren også enig i at det ikke var en spesielt god løsning. Fyttigrisen! Bare 9 dager igjen! :danser: Jeg gleeeeder meg sånn!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #637 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Så.... måtte jo kaste meg rundt og sjekke værmeldinga jeg og nå, sånn ser den ut: Lørdag 24.05.2008 Sol. Flau vind, 0,4 m/s fra vest-nordvest. 1 mm nedbør i døgnet. 16grader. Lover bra foreløpig Vi har ikke begynt å øve enda, min bedre halvdel er syk... men vi må seriøst få øvd litt snart :fnis: Makan! Det er jo mitt vær jo!!! Tror du noen reagerer om vi flytter hele bryllupet til en annen landsdel sånn på tampen? Endret 15. mai 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 15. mai 2008 #638 Del Skrevet 15. mai 2008 Makan! Det er jo mitt vær jo!!! Tror du noen reagerer om vi flytter hele bryllupet til en annen landsdel sånn på tampen? hahahaha Hadde jo vært sinnsykt morsomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 15. mai 2008 #639 Del Skrevet 15. mai 2008 Kjipt med maten.. men det blir nok bra!!! JA nå nærmer det seg gitt!! Når man må begynne å tenke på pakking og slikt da er det rett rundt hjørnet!! pass på så du ikke glemmer noe nå da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. mai 2008 #640 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg tipper Meterologisk institutt tar hintet ditt og forandret været i løpet av uka jeg Tenk, bare niiiii dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå