DDuck Skrevet 2. mai 2008 #521 Del Skrevet 2. mai 2008 Ikke så lenge igjen nå :-D Men skal du virkelig farge håret allerede nå? Da vil du jo ha fått litt ettervekst til bryllupet Det er jo 4 uker igjen.. Men det kommer jo litt ann på fargen selvfølgelig hvor godt det vil vises... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. mai 2008 #522 Del Skrevet 3. mai 2008 Kakebakingen gikk supert! Det var jo kjempelett å få den fin og hvit, helt imponert over hvor lett det var jeg Så den metoden skal nok brukes masse i fremtiden! Tuuusen takk for all hjelp og tips Anea :klemmer: Ser ut som du får en travel helg ja, må bare ikke slite deg ut nå da. Det er ikke mange helgene igjen før du har selveste bryllupshelgen din! Alt sammen går nok bra. Det er jo en del som må gjøres de siste ukene og dagene før, så jeg går utifra at jeg kommer ikke til å føle meg klar før dagen derpå Håper dere kan bli fornøyd og enige om noe med maten snart. Gooood helg til deg og Anea! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #523 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke så lenge igjen nå :-D Men skal du virkelig farge håret allerede nå? Da vil du jo ha fått litt ettervekst til bryllupet Det er jo 4 uker igjen.. Men det kommer jo litt ann på fargen selvfølgelig hvor godt det vil vises... Det er bare tre uker da, og håret mitt vokser ikke så fort, så jeg satser på det går bra. Dessuten har jeg ikke farget det, bare lagt inn ganske nøytrale striper, så tror uansett ikke det vil bli veldig synlig. Har avtalt at jeg kan komme inn igjen og legge inn litt ekstra da, hvis det skulle vise seg at det trengs. Ble veldig fornøyd også Fikk lov å klippe litt for frisøren som skal sette opp i bryllupet, så nå er håret mitt myyyye finere Under tre uker!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Ååååå! Jeg gleeeeder meg!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 5. mai 2008 #524 Del Skrevet 5. mai 2008 snart Tippe de kjennes i magen ja Herligt me alt sånn luksus-ting så følle me at en ska gifta seg, eg glede meg halvt i hjel te all hudpleien eg ska spandera på meg sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #525 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Kakebakingen gikk supert! Det var jo kjempelett å få den fin og hvit, helt imponert over hvor lett det var jeg Så den metoden skal nok brukes masse i fremtiden! Tuuusen takk for all hjelp og tips Anea :klemmer: Ser ut som du får en travel helg ja, må bare ikke slite deg ut nå da. Det er ikke mange helgene igjen før du har selveste bryllupshelgen din! Alt sammen går nok bra. Det er jo en del som må gjøres de siste ukene og dagene før, så jeg går utifra at jeg kommer ikke til å føle meg klar før dagen derpå Håper dere kan bli fornøyd og enige om noe med maten snart. Gooood helg til deg og Anea! Kos deg! Ble ganske hektisk ja! Hehe. Kom sent frem fredag, og lørdagen var det full rulle med frisør, kjoleprøving (nye bilder kommer), og full organisering. Men føler jeg har fått gjort masse da! Så kjekt at det gikk bra med fondanten! Synes også det er greit å jobbe med. Har fremdeles ikke prøvebakt, så det må absolutt på liste for uka! Skal i ny konfirmasjon på søndag, så jeg kunne jo tatt den med, men kanskje litt dumt siden mange av gjestene der også skal i bryllupet. Vi får se. Klarer i allefall ikke å spise den helt selv, da må jeg nok i tilfelle legge ut kjolen Litt synd å kaste også. Kanskje jeg skal invitere nabofruene på kaffeslaberas Goood til Tassie. Er så koselig å ha deg tilbake her for fullt! -- Oppsummering av helgas gjøremål: Finne ut av og avtale brudebarnlogistikken, så og si check Finne ny bryllupsbil check minus - vet ikke helt om vi trenger egentlig, siden vielsen og festen er samme sted, så er det alltids en bil som kan brukes til fotografen Snakke med barnevakten - check! Skrive ferdig tale - så godt som check - sliter litt med et lite avsnitt og ellers litt småpuss. Prøve dressen på Lillegull. - Forsåvidt check - men det gikk ikke så bra . Den er for lang og for trang. Men vi fortsetter å sy litt på den. Han har en av disse "bunadene" fra Exit til de andre festdagene i mai, så vi får bruke den som backup selv om det ikke matcher helt. Avtale nærmere med toastmaster check! Spørre mormor om hun har et gammelt perlearmbånd (mangler old & borrowed) check! Hun hadde ikke armbånd, men har lånt et gammelt, fint lommetørkle. Gå over og prøve kjole - må den dampes på nytt? check! Tror det skal gå bra, men tar en ekstra sjekk når vi kommer nordover igjen til 17. mai. Superfornøyd med smykket Frisør for klipp/farge - check! Snakke med de på lokalet. Håper å få alt i boks nå! check! Får mail denne uka. Snike meg unna for å se på rorbua jeg har leid. Må se om det er gjennomførbart. Sort of check De hadde konfirmasjon, så fikk ikke sett, men fikk god beskrivelse og tror det kommer til å funke finfint. Tror jeg flytter oss opp på stua da eneste. Den har stor vindu ut mot storhavet. Kjære kommer til å bli så overrasket! :hoppe: Evt finne sjåfør til å kjøre oss ut dit etter festen check! Dessuten står det "Ta Anea på rumpa" på lappen min, men ikke med min håndskrift. Kjære har tydeligvis fått øynene opp for listeskriving han også :skratte: ...Oooog.... check! Endret 5. mai 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #526 Del Skrevet 5. mai 2008 snart Tippe de kjennes i magen ja Herligt me alt sånn luksus-ting så følle me at en ska gifta seg, eg glede meg halvt i hjel te all hudpleien eg ska spandera på meg sjøl :danse::danse: Plutselig !! :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu: Hudpleie er fantastisk deilig! Fikk jo det på utdrikningslaget, og det må jeg si var en positiv overraskelse. Det skal definitivt gjøres igjen! Så det er bare å glede seg Knuuuse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. mai 2008 #527 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Under tre uker!!! Ååååå! Jeg gleeeeder meg!!! :danser: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Ble ganske hektisk ja! Hehe. Kom sent frem fredag, og lørdagen var det full rulle med frisør, kjoleprøving (nye bilder kommer), og full organisering. Men føler jeg har fått gjort masse da! Ja gudameg så effektiv du har vært!! Helt imponert og sitter bare og mååper her på hele den listen du har fått gjort unna! Jeg som var så stolt over mine 5 små ting jeg fikk gjort, også kommer du med DEN listen Kjempeflinke Anea! Og jeg gleeeeeder meg til å se nye bilder!! :juhu: litt til for under 3 uker igjen til du er frue! Stooooor tilbake *og kjefte litt på smiley-grensen* Endret 5. mai 2008 av Tassie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunica Skrevet 5. mai 2008 #528 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei, Jeg er helt giftesyk om dagen, så har lest igjennom hele boka di! Det er så morsomt å lese om forberedelsene - blir spennende de neste ukene, nå!Dessverre er ikke min kjære helt klar for å giftes enda (men små, det skal han ha!), men jeg leser like ivrig likevel! Du, jeg holder på å planlegge utdrikningslag for min venninne - men gikk glipp av siden der du fortalte om ditt. Har du tilfeldigvis lagret innlegget? Har så lyst til at det skal bli fint og spesielt - og "alle" sier jo at ditt hørtes supert ut! Synes jeg så noe om glassblåsing? Hørtes ut som en helt fantastisk idé! Lykke til med videre planlegging, jeg kommer til å følge med (hvis jeg får lov ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #529 Del Skrevet 5. mai 2008 Hei, Jeg er helt giftesyk om dagen, så har lest igjennom hele boka di! Det er så morsomt å lese om forberedelsene - blir spennende de neste ukene, nå!Dessverre er ikke min kjære helt klar for å giftes enda (men små, det skal han ha!), men jeg leser like ivrig likevel! Du, jeg holder på å planlegge utdrikningslag for min venninne - men gikk glipp av siden der du fortalte om ditt. Har du tilfeldigvis lagret innlegget? Har så lyst til at det skal bli fint og spesielt - og "alle" sier jo at ditt hørtes supert ut! Synes jeg så noe om glassblåsing? Hørtes ut som en helt fantastisk idé! Lykke til med videre planlegging, jeg kommer til å følge med (hvis jeg får lov ) :vinke:Så koselig med et nytt ansikt i boka mi! Har du virkelig orket å lese gjennom alt pjattet mitt?! :dåne: Imponerende! Synes det er litt morsomt at karer synes det er helt greit med barn, men ekteskap - nei gurimeg - det blir for seriøst. For barn forplikter jo ikke i det hele tatt Her måtte det småtroll til før han fikk ut fingeren. Var begynt å bli ganske utålmodig selv Hold ut (og mas pittelitt), så får han det plutselig for seg at det er på tide! Her er det bare å følge med. Går litt i rykk og napp med meg, men alt må jo på plass nå i løpet av tre korte uker. Skal sende deg over referatet fra utdrikningslaget jeg. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok det bort. Tror ikke det ville være så vanskelig å gjette seg frem til at det er meg for de som måtte kjenne meg. Er ikke spart på detaljene ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #530 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja gudameg så effektiv du har vært!! Helt imponert og sitter bare og mååper her på hele den listen du har fått gjort unna! Jeg som var så stolt over mine 5 små ting jeg fikk gjort, også kommer du med DEN listen Kjempeflinke Anea! Og jeg gleeeeeder meg til å se nye bilder!! :juhu: *og kjefte litt på smiley-grensen* Har ikke tatt så lang tid da, men det er deilig å krysse av på lista ja! Skal sende rundt litt bilder så snart jeg får lagt dem inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 5. mai 2008 #531 Del Skrevet 5. mai 2008 *skrive seg opp på listå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunica Skrevet 5. mai 2008 #532 Del Skrevet 5. mai 2008 :vinke:Så koselig med et nytt ansikt i boka mi! Har du virkelig orket å lese gjennom alt pjattet mitt?! :dåne: Imponerende! Synes det er litt morsomt at karer synes det er helt greit med barn, men ekteskap - nei gurimeg - det blir for seriøst. For barn forplikter jo ikke i det hele tatt Her måtte det småtroll til før han fikk ut fingeren. Var begynt å bli ganske utålmodig selv Hold ut (og mas pittelitt), så får han det plutselig for seg at det er på tide! Her er det bare å følge med. Går litt i rykk og napp med meg, men alt må jo på plass nå i løpet av tre korte uker. Skal sende deg over referatet fra utdrikningslaget jeg. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok det bort. Tror ikke det ville være så vanskelig å gjette seg frem til at det er meg for de som måtte kjenne meg. Er ikke spart på detaljene ellers Tusen takk for innlegget om utdrikningslag - var veldig mye bra der! Jeg elsker å arrangere sånne ting, og vil jo at dagen skal bli best mulig! Er for tiden på jobb-oppdrag i utlandet, og har litt lite å finne på om kveldene (dårlig dubba-tv), så da blir det surfing på KG! Du skriver jo veldig bra - så det er gøy å følge med!! Mannfolka er merkelige sånn - barn er liskom bare "ops! der var vi gravide", det! Etter en liten samtale her forrige uke inngikk vi en "deal" om at vi kan forloves før vi får barn, også gifte oss etterpå.. Men jeg har liksom lyst til at han skal ville det selv også, uten at jeg maser! Kravstore, vi kvinnfolka - neeeeida! Jeg får vel slå meg til ro med å være med-bryllupsarrangør i mine veninners bryllup, og ellers leve ut litt drømmer her på KG PS: Jeg er forholdsvis nye på KG, men det er jo helt fantastisk med alle smilys'ene! Jeg pleier alltid å bruke det når jeg skriver mail/msn - rett og slett fordi jeg smiler mye til vanlig - og her er jo mulighetene fantastiske! *hoppogsprett* (er ikke helt sikker på hvor jeg finner alle sammen, da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. mai 2008 #533 Del Skrevet 6. mai 2008 Åååh Anea, jeg blir helt stum! :dåne: Du var helt nydelig! :rødme: Smykkene passet kjempebra til ja, kan skjønne du er fornøyd med det!! Også den boleroen da, har du virkelig strikket den helt selv? Den passet jo kjempegodt til kjolen! Nydelig, helt nydelig! Også så fantastisk vakker kjole a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. mai 2008 #534 Del Skrevet 6. mai 2008 Åååh Anea, jeg blir helt stum! :dåne: Du var helt nydelig! :rødme: Smykkene passet kjempebra til ja, kan skjønne du er fornøyd med det!! Også den boleroen da, har du virkelig strikket den helt selv? Den passet jo kjempegodt til kjolen! Nydelig, helt nydelig! Også så fantastisk vakker kjole a gitt Signerer denne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. mai 2008 #535 Del Skrevet 6. mai 2008 Bilder? Kan jeg få se :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #536 Del Skrevet 6. mai 2008 Åååh Anea, jeg blir helt stum! :dåne: Du var helt nydelig! :rødme: Smykkene passet kjempebra til ja, kan skjønne du er fornøyd med det!! Også den boleroen da, har du virkelig strikket den helt selv? Den passet jo kjempegodt til kjolen! Nydelig, helt nydelig! Også så fantastisk vakker kjole a gitt Fiiine kjolen vår! Elsker den jeg. Så får det heller være at alle gjestene må trekke inn i et annet rom for at jeg skal få plass til å spankulere gjennom lokalet Den er jo ikke så gigantisk stor da, men det er jo ikke lokalet vårt heller. Er superspent på hvordan det går å gå ned landgangen til vielsen. En ting er sikkert, pappa må gå først ned og jeg følge etter alene. Skal han gå ved siden av meg kommer en av oss garantert til å havne i vannet Det hadde vært et syn det! Er fornøyd med vidden på kjolen nå. Synes det ble for mye på de forrige bildene, og for lite på de første. Glad jeg valgte underskjørt i allefall. Kjolen trenger det, og så er det mye lettere å bevege seg. Kanskje jeg til og med kan litt også Er suuuperstolt av å ha strikket bolero ja Var lett som bare juling - Ballerina hadde sikkert fikset det på en ettermiddag (jeg brukte 3 uker ). Men jo - suuuperstolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. mai 2008 #537 Del Skrevet 6. mai 2008 Har du oppskrift på den boleroen? *fikk lyst å prøve* Mamma skal egentlig strikke sjal til meg, men siden hun er så svimmel så får hun ikke til mønsteret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #538 Del Skrevet 6. mai 2008 Bilder? Kan jeg få se :rødme: Selvfølgelig kan du det! Tenkte jeg skulle sende til deg, men så tenkte jeg kanskje at jeg ikke skulle drukne deg og andre som jeg ikke var sikker på hadde interesse av å se meg prøve kjole for tredje-fjerde gang! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #539 Del Skrevet 6. mai 2008 Signerer denne!! Søte dere er Tusen takk :D Har du oppskrift på den boleroen? *fikk lyst å prøve* Mamma skal egentlig strikke sjal til meg, men siden hun er så svimmel så får hun ikke til mønsteret... Det har jeg vettu! Er ikke sikker på om jeg har eposten din. Kan ikke du sende meg en pm, så sender jeg den over med en gang jeg! Skjønte ikke bæret av mønsteret jeg da, så jeg strikket riller hele veien, men syns det ble greit likevel. Viktig å ikke ta seg vann over hodet. Da kan man drukne, nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. mai 2008 #540 Del Skrevet 6. mai 2008 Skjønte ikke bæret av mønsteret jeg da, så jeg strikket riller hele veien, men syns det ble greit likevel. Viktig å ikke ta seg vann over hodet. Da kan man drukne, nemlig Skjønner man ikke mønsteret tar man bare riller! Så ut som en sånn tråd slik at man ikke ser mønsteret uansett :-D Sender mailadressen med en gang :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå