LilleEkorn Skrevet 25. april 2008 #501 Skrevet 25. april 2008 Ååååååå, nå er jeg skikkelig rørt...Ble så rørt av sangene dere har valgt..det kommer til å bli helt nydelig Anea!! *sukk*
hello kittyen Skrevet 25. april 2008 #502 Skrevet 25. april 2008 Åh, detta blir vakkert :dåne: Sko så inderlig jerna vært der å sitt Tror kjeresten senne meg me dei me kvite kappar hvis eg seie eg ska reisa te Ålesund for å se et bryllup men plutseligt står eg der me Hello Kitty gensåren min Den Gabriels Obo e heilt fantastisk nydelige at eg ikkje har tenkt på den før Kan vær eg låne den litt te vårt bryllup og Åååå, glede meg te oppskrift!!
Gjest Miso Skrevet 25. april 2008 #503 Skrevet 25. april 2008 Hei Anea! Stikker innom dagboken din for å ønske deg en god helg masse
Anea Skrevet 27. april 2008 Forfatter #505 Skrevet 27. april 2008 Lure på om eg og kan få oppskriftå på den kakå di du Kanskje jeg også kunnet tigget til meg den oppskriften? Hørtes så sinnsykt god ut!! Kittyen & *Siri*: Oppskriften skal være kommet på PM nå. Bare spør hvis det er noe :-D Vielsen blir bare såååå fin! Ååååååå, nå er jeg skikkelig rørt...Ble så rørt av sangene dere har valgt..det kommer til å bli helt nydelig Anea!! *sukk* :hoppe: Ja, jeg tror det blir bra! Åååå! Håper været blir bra. Det vil ha så mye å si! Våteste dagen i mai i fjor var selvfølgelig 24. Ingen gjentakelse der takk! tror det blir kjempebra jeg!! blir så glad av å høre den michael buble sangen... er sånn jippi sang!!! men samtidig litt sånn kjæreste sang.. du må gjerne komme hit og prøvepynte kaker i helgen.. skal ha barnebursdag og synes pynting er kjedelig i lengden... Ooo - synes kakepynting er kjempestas jeg! Gleder meg skikkelig til barnebursdag! Er ikke så veldig flink da, men synes det er artig, og øvelse gjør mester sies det jo. Har det gått bra med bursdag i helga? Ble ikke kakebaking her i helga. Jeg glemte å kjøpe Marshmellows, og dessuten fikk jeg sjokoladekick i går kveld og spiste opp all kokesjokoladen Kanskje i mårra Mammapermisjon er en fin ting. Jeg blir også i skikkelig gla av den sangen. Ser ut til at det blir CD istenden for solist på den, men det spiller ikke så stor rolle siden den bare er ment å være i bakgrunnen for å gjøre utdelingen av sprudlevann litt lystig. Åh, detta blir vakkert. Sko så inderlig jerna vært der å sitt.Tror kjeresten senne meg me dei me kvite kappar hvis eg seie eg ska reisa te Ålesund for å se et bryllup, men plutseligt står eg der me Hello Kitty gensåren min Den Gabriels Obo e heilt fantastisk nydelige, at eg ikkje har tenkt på den før. Kan vær eg låne den litt te vårt bryllup og Åååå, glede meg te oppskrift!! Jeg sier som deg: Guri, da hadde jeg blitt gla! Sunnmøre i maiprakt er veeeelig vakkert altså! Tror de har fine hvite frakker der oppe også forresten Gabriels Obo er nydelig! Hørte Arve Tellefsen spille den for litt siden, og *smokk* så var det bestemt. Den må med! Drømte om deg i natt jeg! Jeg hoppa i fallskjerm (jah! Sææærlig! ), og landa på en hyttebalkong og der var du! Var så koselig atte! Hei Anea! Stikker innom dagboken din for å ønske deg en god helg God helg, Anea :klemmer: Tusen takk! :-D God helg til dere også, selv om den er på hell nå! Jeg har hatt en herlig helg. Grilling og kos på fredag, bytur med innkjøp av Lillegulls første sko + deilig kjærestemiddag på kvelden i går og koselig søndagstur i dag. Perfekt helg
hello kittyen Skrevet 27. april 2008 #506 Skrevet 27. april 2008 Drømte om deg i natt jeg! Jeg hoppa i fallskjerm (jah! Sææærlig! ), og landa på en hyttebalkong og der var du! Var så koselig atte! :klemmer: Du hoppa i fallskjerm ja, å selfølgelig va eg der, på balkongen du landa på - verdens mest naturlige ting maaaagen min Pssst...takk for oppskriftå menne...itte de bursdagsh***** eg har vært jennom idag tror eg de blir ei stonn te neste gång eg lage kaka for å sei de sånn uff, blir heilt sliiiiten eg av sånt :dåne:
sandra82 Skrevet 27. april 2008 #507 Skrevet 27. april 2008 hørtes ut som om du har hatt en fin helg!! må nyte sola når som regnet kommer istedet!! Jeg har nå gitt den sangen videre til sambo.. for den vil vi også spille, en eller annen gang!! bursdagen gikk veldig fint.. bortsett fra at sambo satte fyr på grillmaten... ulrikke fikk masse pakker.. myyyyyye kaker og var stort sett hyperaktiv resten av helgen..
Anea Skrevet 27. april 2008 Forfatter #508 Skrevet 27. april 2008 Du hoppa i fallskjerm ja, å selfølgelig va eg der, på balkongen du landa på - verdens mest naturlige ting maaaagen min Pssst...takk for oppskriftå menne...itte de bursdagsh***** eg har vært jennom idag tror eg de blir ei stonn te neste gång eg lage kaka for å sei de sånn uff, blir heilt sliiiiten eg av sånt :dåne: :hoho: Kan jeg gladelig forestille meg. Du får ta deg en tur over fjellet i løpet av uka, så skal du få smake her :skratte: Oooo... middag på bordet her gitt! Bortskjemte meg. Kommer sterkere tilbake senere!
Anea Skrevet 27. april 2008 Forfatter #509 Skrevet 27. april 2008 hørtes ut som om du har hatt en fin helg!! må nyte sola når som regnet kommer istedet!! Jeg har nå gitt den sangen videre til sambo.. for den vil vi også spille, en eller annen gang!! bursdagen gikk veldig fint.. bortsett fra at sambo satte fyr på grillmaten... ulrikke fikk masse pakker.. myyyyyye kaker og var stort sett hyperaktiv resten av helgen.. Litt brent. Er visst sunt det, etter hva jeg har hørt. Bra for stemmen eller fordøyelsen eller et eller annet
Lilywhite Skrevet 27. april 2008 #510 Skrevet 27. april 2008 Så fine sanger dere har valgt Hmm, jeg ble også litt nysgjerrig på den kaken din Blir spennende å se om venninnen din får rett denne gangen også da
Anea Skrevet 29. april 2008 Forfatter #511 Skrevet 29. april 2008 Så fine sanger dere har valgt Hmm, jeg ble også litt nysgjerrig på den kaken din Blir spennende å se om venninnen din får rett denne gangen også da Sender oppskriften til deg jeg. Har fremdeles ikke makket meg til å bake
Anea Skrevet 29. april 2008 Forfatter #512 Skrevet 29. april 2008 Bare meg her inne jo! Dere sitter vel ikke og ser Frusterte Fruer vel, damer?
Anea Skrevet 29. april 2008 Forfatter #513 Skrevet 29. april 2008 (endret) Må bare :juhu::banantroll: Smykket mitt kom i dag, og det er N-Y-D-E-L-I-G! Nå tror jeg at jeg endelig er fornøyd! Fremdeles litt usikker på tiaraen, men jeg tror jeg kommer til å ta det på dagsformen rett og slett. Har ordna plan B i tilfelle dårlig vær i dag også. Har avtalt med teateret at vi får gi beskjed noen dager i forveien om leier. Og... Bordkortene er så godt som ferdige! :juhu: Skal bare klistre på noen blå hjerter Dæsjken. Har visst fått gjort unna litt likevel, gitt :danser: Endret 29. april 2008 av Anea
hello kittyen Skrevet 29. april 2008 #515 Skrevet 29. april 2008 *guilty* går tje glipp av FF for alt i verden :juhu: :juhu: for smykke da :juhu: :juhu: jørr nåke me oss jentår å ta på sånn bling Så utrolig bra at du har fått ordna me plan B itilfelle - Ikkje for de at du trenge de, for eg har bestilt finaste vere te deg...å eg har goe kontakter "der oppe" yeah, as if Fra spøk te alvor, eg håpe inderlig dåkke får minst lika fint ver så me ska ha Herligt me bordkort så snart snart e ferdige du har snart alt i boks her du?!? That`s a wrap e et fint uttrykk (litt inspirert av amerikanske filmar ) Alt så kan strykas ut på lister gir lykkefølelse her i gården Syns fortsatt de e litt rart at eg ska gifta meg, e tje heilt sikker på at eg har sjønt de å ikkje bare drømt de litt for godt te å vær sant liksom!! Går vel kansje opp for meg når eg står der i kjerkå masse på goe snille Anea..
sandra82 Skrevet 30. april 2008 #516 Skrevet 30. april 2008 jeg tror du er litt gal jeg... frurstrerte fruer går samtidig som CSI... og ja jeg vet jeg kommer til å bli nedstemt og buet og alt.. men man kan da ikke gå glipp av CSI?!?!? tror jeg har sett hver eneste episode som finnes... FF er jo greit det og, men må man velge så er det søren meg enkelt... Så fint at smykkene er på plass... hvorfor er du så usikker på tiaran da?!?! jeg synes kanskje vi alle skal samle oss og be til værgudene for at hver lørdag fram til jul blir varm og med sol... og skulle ikke det funke så kan vi hvertfall be for 28 juni!!!
Lilywhite Skrevet 30. april 2008 #517 Skrevet 30. april 2008 Så bra at du har fått ordnet smykke Tusen takk for kakeoppskrift igjen, ser kjempegod ut :-D
*Lollipop* Skrevet 30. april 2008 #518 Skrevet 30. april 2008 Så herlig at du er fornøyd med smykket! Håper vi får se noen bilder med nytt smykke på Idag skal vi forresten prøvebake kake! Det skal bli spænnans! Har lett opp litt om MMF og ser ut som de fleste syns det er greit å jobbe med.. så da får vi håpe det går bra for oss også! Vi skal lage kake til en bursdag, ikke bare bake for gøy liksom.. det kommer noe praktisk ut av det også Nå ser det ut som du begynner å bli klar jo Anea Tenk at du bare har 25 dager igjen til den stooore dagen din! :juhu: Tiden går så fort at du snart er fru Aneamannen.. kan nesten ikke helt tro det Stooor :klemmer: til herlige nesten-fru-Anea
Anea Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #519 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Så herlig at du er fornøyd med smykket! Håper vi får se noen bilder med nytt smykke på Idag skal vi forresten prøvebake kake! Det skal bli spænnans! Har lett opp litt om MMF og ser ut som de fleste syns det er greit å jobbe med.. så da får vi håpe det går bra for oss også! Vi skal lage kake til en bursdag, ikke bare bake for gøy liksom.. det kommer noe praktisk ut av det også Nå ser det ut som du begynner å bli klar jo Anea Tenk at du bare har 25 dager igjen til den stooore dagen din! :juhu: Tiden går så fort at du snart er fru Aneamannen.. kan nesten ikke helt tro det Stooor :klemmer: til herlige nesten-fru-Anea Oooo! Hvordan gikk det med bakinga? Har ikke makket meg til å gjøre det enda jeg. Mulig det bare blir til å prøvepynte en svamp eller noe sånt bare for å få testet planen Vet ikke om jeg begynner å bli klar :klø: Jeg gjør kanskje det? Føler det er masse som står igjen, men i grunn så er det jo ikke det. Tror det er bare pga at maten ikke er helt i boks enda at jeg føler at jeg ikke har kontroll. Men :hoppe: det er jammen ikke lenge igjen! Bilder skal bli Skal muligens prøve hele sulamitten i helga. Igjen :dåne: Tror ikke jeg kan si "brukt kun en gang" i salgsannonsen lengre Endret 2. mai 2008 av Anea
Anea Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #520 Skrevet 2. mai 2008 Må bare si god helg til alle her inne denne gangen. Var egentlig på tur gjennom dagbøkene, men ser at jeg begynner å få litt dårlig tid her. :kaffe: Skal nordover i konfirmasjon , og må selvfølgelig plotte inn noen små forberedelser også. Her er planen for helga: - Finne ut av og avtale brudebarnlogistikken - Finne ny bryllupsbil (svigerfar har sagt opp jobben ) - Snakke med barnevakten - Skrive ferdig tale - Prøve dressen på Lillegull. Kryss alt dere har for at den passer! - Avtale nærmere med toastmaster - Spørre mormor om hun har et gammelt perlearmbånd (mangler old & borrowed) - Gå over og prøve kjole - må den dampes på nytt? - Frisør for klipp/farge - Snakke med de på lokalet. Håper å få alt i boks nå! - Snike meg unna for å se på rorbua jeg har leid. Må se om det er gjennomførbart. - Evt finne sjåfør til å kjøre oss ut dit etter festen. Dessuten står det "Ta Anea på rumpa" på lappen min, men ikke med min håndskrift. Kjære har tydeligvis fått øynene opp for listeskriving han også :skratte: Blir en travel helg mao. :dåne: GOD HELG, jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå