Anea Skrevet 22. april 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 22. april 2008 Håper det kommer bilder av kaka når den er ferdig. Den hørtes veldig, veldig god ut, og lekker Hehe. Det gjør det nok. Skal sette den sammen onsdagen før bryllupet Teorien er dessverre ofte litt enklere enn praksisen , men jeg satser på at kaka blir seende ok ut likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 22. april 2008 Forfatter #462 Del Skrevet 22. april 2008 Kjenner til det der med nerver.. Vi har også hatt en del innblanding osv osv.. Det er utrolig slitsomt. Det er VÅR dag og VI som bestemmer!! Den kaken høres virkelig lekker ut!! Du er jammen flink som klarer å lage en slik kreasjon av en kake!!! :dåne: Utdrikningslaget ditt hørtes kjempekoselig ut! Gru-gleder meg til mitt eget, men vet datoen jeg da, og det er egentlig litt greit.. hehe.. Hehe. Visste datoen jeg også. Syns det var veldig greit jeg! Spesielt siden det innebar reising. Greit å få lagt inn noen ekstra dager når jeg først skulle avgårde Kaken er vel blåst foreløpig, men som sagt over - teori og praksis er ofte ikke like lekker, men satser på at det går greit. Smake godt skal den i allefall gjøre uansett hvordan den blir seende ut! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 22. april 2008 #463 Del Skrevet 22. april 2008 åååå så utrolig irriterende! ble det mange "ekstra" gjester, eller? kanskje de kunne ordne sånn at buffeten ble plassert på to forskjellige steder, slik at to "grupper" kan forsyne seg samtidig? (da med samme maten på begge stedene), hvis det er plass til det da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 22. april 2008 Forfatter #464 Del Skrevet 22. april 2008 Nei vi har ikke funnet noen enda.. vurderer å lage den selv vi og (mamma og jeg altså), så vi skal prøve oss litt frem neste gang jeg kommer hjem, men det blir jo bare en kake, ikke etasjekake... Mamma snakket noe om et sted hun kunne få kjøpt et etasjefat, men jeg tror det er så dyrt, så jeg er litt usikker på det. Men det var marshmellowfondant du skulle ha sa du? Synes du det er vanskelig å jobbe med? Har du noen god oppskrift på det? Jeg spør og graver! Men jeg har tenkt masssse på denne kaka, åssen vi skal få den til... Hmm hørtes ut som et fint fat du har fått deg Stilig med en kake som svever i luften! Fryd er en fiiin butikk :rødme: Masse gode :klemmer: :klemmer: tilbake på Anea-jenta Tror ikke jeg betalte mer enn 199 for det på Fryd, og kommer garantert til å bruke det masse til muffins og sånt i fremtiden, så det synes jeg slett ikke var ille prisen. Hvis dere vil prøve å lage kake selv, kan jeg sikkert få sendt deg oppskriften hvis du vil. Den kan være litt vanskelig å få til første gangen, men hvis dere tar en prøverunde så går det sikkert helt fint Den er i allefall veldig god hvis du som meg er gal etter mektige kaker med mye smak av mørk sjokolade MM-fondant har jeg kun brukt en gang før. Litt kliss blir det, men det går greit hvis du har et plastunderlag å kjevle på. Bruker oppskriften fra denne bloggen. Hun som skriver den er fantastisk flink, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 22. april 2008 Forfatter #465 Del Skrevet 22. april 2008 åååå så utrolig irriterende! ble det mange "ekstra" gjester, eller? kanskje de kunne ordne sånn at buffeten ble plassert på to forskjellige steder, slik at to "grupper" kan forsyne seg samtidig? (da med samme maten på begge stedene), hvis det er plass til det da..? Hehe. Bare sånn ca 20 :dåne: Det var det lille bryllupet Tenkte på den løsning du nevner, men jeg tviler i grunn på at det er nok plass. Lokalet er veldig koselig og intimt for å si det sånn Må nesten bare le av hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. april 2008 #466 Del Skrevet 23. april 2008 Tror ikke jeg betalte mer enn 199 for det på Fryd, og kommer garantert til å bruke det masse til muffins og sånt i fremtiden, så det synes jeg slett ikke var ille prisen. Hvis dere vil prøve å lage kake selv, kan jeg sikkert få sendt deg oppskriften hvis du vil. Den kan være litt vanskelig å få til første gangen, men hvis dere tar en prøverunde så går det sikkert helt fint Den er i allefall veldig god hvis du som meg er gal etter mektige kaker med mye smak av mørk sjokolade MM-fondant har jeg kun brukt en gang før. Litt kliss blir det, men det går greit hvis du har et plastunderlag å kjevle på. Bruker oppskriften fra denne bloggen. Hun som skriver den er fantastisk flink, synes jeg! Nei oi så billig kakestativ! Jeg og mamma skal prøvelage kake hele neste uke, for å se om det går an å få det til på egenhånd... vi sjekket priser hos ALLE bakerier på hele østlandet og alle kom med priser oppmot 3000 og det synes jeg faktisk blir for mye for 'bare' en kake... Jeg er som deg Liker sånne kaker! Og jeg har gitt klar beskjed til kjære at den etasjen som vi skal skjære vårt stykke fra, skal IKKE være bløtkake... for det liker jeg ikke. Blir litt dumt om vi står på alle kakebryllupsbildene og jeg har en forvrengt grimase og plutselig et bilde hvor jeg løper på do Kjære likte ikke at vi ikke skulle ha bløtkake der, men det får han bare leve med altså. Jeg spiser ikke en kake på et suuuperviktig bilde, som jeg ikke kan fordra. Jeg babler ivei... Tusen takk for alle tips og stæsj! Det skal bli gøy å prøve å lage om bare en ukes tid Så kan jeg kanskje spørre deg om litt tips og sånt underveis.....? Og du... angående maten, det kommer til å gå såååå bra! Det er kjedelig å høre nå når dere hadde forberedt dere på noe annet, men en buffet kan bli veldig koselig! Jeg tror virkelig ikke at det kommer til å ligne en konfirmasjon, ikke i det hele tatt. For det første så er du tusen millioner vakrere enn alt man ser i en konfirmasjon!! For det andre så er det helt andre ting som skjer underveis og det er bryllupskake og vielse og masse bryllupsting! Det kommer til å gå kjempebra :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 23. april 2008 #467 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) litt på Anea så trenge de sårt tydligvis du e sprø, lika opp å ner så meg du Komme sterkt te bake her inne seinare!! masse masse masse på!! Endret 23. april 2008 av hello kittyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. april 2008 #468 Del Skrevet 24. april 2008 hurra for 1 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. april 2008 #469 Del Skrevet 24. april 2008 1 måned igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. april 2008 #470 Del Skrevet 24. april 2008 1 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #471 Del Skrevet 24. april 2008 1 måned igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. april 2008 #472 Del Skrevet 24. april 2008 :hoppe: 1 måned igjen!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. april 2008 #473 Del Skrevet 24. april 2008 Hurra for 1 mnd igjen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #474 Del Skrevet 24. april 2008 ÅGOSJAMEJ!!! Det har jeg ikke tenkt på før nå! :dåne: Jaja.... :kaklehone::kaklehone::kaklehone::kaklehone: :banantroll::banantroll::banantroll::banantroll::banantroll::banantroll::banantroll::banantroll: I dag gleder jeg meg faktisk! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 24. april 2008 #475 Del Skrevet 24. april 2008 bare 1 liten mnd ijenn :dåne: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :hjerte: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. april 2008 #476 Del Skrevet 24. april 2008 Så bra at du har begynt å glede deg igjen Håper det fortsetter helt frem til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 24. april 2008 Så bra at du har begynt å glede deg igjen Håper det fortsetter helt frem til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #478 Del Skrevet 24. april 2008 Lite å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #479 Del Skrevet 24. april 2008 Lite å gjøre? :hoho::hoho: Neida! Har masse husarbeid å gjøre jeg! Det er bare det at dette er SÅ mye morsommere! :skratte::skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2008 #480 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) :hoho::hoho: Neida! Har masse husarbeid å gjøre jeg! Det er bare det at dette er SÅ mye morsommere! :skratte::skratte: Husarbeid er jo bare sååå kjedelig... skjønner godt at du er her! Jeg skriver jo oppgave jeg Endret 24. april 2008 av Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå