Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)

Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ikkesant?!!? :P Han er verdens nydeligste lille guttepjokk. Han er stort sett bare snill og god, men har til tider noen vonde knip i magen, og da blir det mye gråting. Og det er jo forståelig! Mageknip er vondt! Men vi får håpe det blir bedre etterhvert. Er jo ikke noe særlig når lille godgutten har så vondt. Da føler man seg fort litt hjelpesløs!

Han er begynt å smile nå, og da sjarmerer han oss totalt i senk. Et stoooor smil over hele fjeset. Nei, livet er herlig dere!!!

Stor klem fra Eowyn og Emil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

:blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp:

:) :) :) :)....

:)..............

:) :) :) :)....:) :) :)...:) :)

:).......... :)....:)......:)...:)......:)

:) :) :) :)....:) :) :)...:) :)

:) :) :) ......:Nikke: .........:) :) :) ...:)...:)....:) :) :)

:).......:)......:)..........:)..............:)..:).....:)

:) :) :) ...:)...:)......:) :) :) ...:):).......:) :)

:)........... :) :) :)...............:).....:)..:)....:)

:).......... :)........:)....:) :) :)...:)....:)....:) :) :)

:blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei allesammen!

Tusen takk for fine hilsninger

Nå er vi kommet hjem fra påskeferie, endelig. Har vært mye mas og jag, besøk hit og dit. Men lille Emil må jo vises frem.:) Har hatt en knallfin påske, slappet av de siste dagene på hytta sammen med sambos familie.

Hadde barnedåp for Emil den 4.4.04, en kjempefin dag! Emil var SÅ snill i kirken, han gråt ikke i det hele tatt og etter han var blitt døpt så sovnet han like gjerne. Da hadde han liksom gjort sitt, så da kunne han bare slappe av. :ler: Så det var en fin opplevelse.

Ellers så vokser og trives han, 7 uker er han blitt nå! Helt utrolig så fort tiden går. Han sniler og prater som bare det, så det er en fryd å tilbruinge dagene sammen med han. Gruer meg VELDIG til å begynne på skolen igjen! Jeg kommer til å savne han noe forferdelig mens jeg er på skolen...Men nå ser jeg bare frem til å bli ferdig på skolen til sommeren, det skal bli deilig. Så flytter vi nordover igjen og kommer nærmere familie og venner. Det blir kjekt.

men nå er det en liten knupp som begynner å bli sulten her, skal prøve å få tid til å skrive mer senere!!!!

STOOOOr klem fra meg og Emil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så fint å høre at dere har det bra! Og du skal se at tiden fram mot skoleslutt går raskt, Eowyn! :)

Ha ei fin helg alle sammen!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Long time no see!!! :P

Små bebiser tar sin tid, derfor har jeg nedprioritert KG i det siste, og blir nok å gjøre det fremover også. Men jeg kommer selvfølgelig til å stikke innom i ny og ned å skrive litt dagbok, både min og andres, og hive meg med i interessante diskusjoner! :wink:

Her har vi det fremdeles bare bra. Emil vokser hver dag synes jeg,og er blitt så stor. Han er 10 uker nå, synes tiden går vanvittig fort! Nå er han begynt å "prate", babler i vei hele tiden. Han er stort sett blid, men skriker til når han er sulten. Da må maten komme ganske kjapt! :ler: Og så er han en skikkelig blid gutt, smiler hele tiden. Han er så skjønn at. :P

Nå er jeg tilbake på skolebenken for fullt, og jobber på spreng med en fordypningsoppgave. Har en uke igjen på den, så det skal bli godt å bli ferdig. Og 1 juni er jeg ferdig!!! JIPPIIIIII!!!! Har skrevet jobbsøknad idag, håper på å få jobb etter sommeren. Noen vakter ihvertfall, jeg vil først være hjemme med Emil en stund. Så det blir spennende.

Har først nå begynt å tenkt på at vi må begynne å pakke ting og tang...Er ikke lenge til vi flytter nordover nå! Det skal bli godt...Savner nordlendinger rundt meg! :ler:

I og med at vi skal flytte så driver vi på å selge litt møblement som blir overflødig i Bodø. Så straks kommer det en mann som skal kjøpe lenestolene våre. Vi skal investere i spisestue og nytt sofabord, så da er det godt å få litt ekstra cash. :wink:

See you later alligators :wink:

Stor og god klem fra meg og Emil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, du er en travel dame du, Eowyn! Beundrer deg jeg, som går på skole og holder på å forberede flytting samtidig som du har fullt opp med lille Emil! :)

Koselig å høre fra deg igjen!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at vi skal flytte så driver vi på å selge litt møblement som blir overflødig i Bodø. Så straks kommer det en mann som skal kjøpe lenestolene våre. Vi skal investere i spisestue og nytt sofabord, så da er det godt å få litt ekstra cash. :wink:

Oi! Kanskje dere har noe å selge som vi trenger ? hihi...

Tenkte at jeg skulle grille deg litt en dag mht radiografyrket jeg, vennen :D

Så forresten at du var på msn i stad, men jeg kom til pc`n et par timer senere :(

Snakkes en av dagene ?

Stor klem til deg og Emil : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Nå er vi ferdige med fordypningsoppgaven,så nå er det noen dager fri før det bærer løs med muntlig eksamen... :-? Men jeg ser faktisk fram til den, for når den er overstått, så er jeg FERDIG!!!!!!!!!!! :lol: Det skal bli så ubeskrivelig deilig.

Vi skal en snartur til Sverige i ettermiddag på babyshop'en der og handle leker til Emil. Det er jammen så dyrt for enkelte leker her hjemme, så vi tenkte å se om vi fant noe billigere der.

Og så er det vårrydding i år også. Borettslaget setter en container utfor slik at folk skal få ryddet i garasjen, og for min del boden vår. :wink: Den er full av ting jeg ikke vil dra med nordover, så da går de rett i containeren. Gjorde det samme i fjor, kastet masse dritt etter de som bodde her før, bla noen tomme malingsspann (vel ikke helt tomme da...), og i år var det kommet opp lappe om at man ikke skal kaste malingsspann i containeren... :oops: Jaja. Jeg ble kvitt de ihvertfall! :danse:

Emil vokser fortsatt han, var på helsestasjonen for ca to uker siden, og da veide han 5380 gram og var 59 cm. Så gutten begynner å bli stor ja! Han er blitt så flink til å ligge på magen med hodet hevet, og han babler i vei. Så jeg tror han er fornøyd. :-)

Jaja nå har jeg litt :husarbeid: å ta vare på, så tenker jeg vi setter kursen mot söta bror.

Stor klem fra Eowyn og Emil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Takk for koselig besøk i dagboka mi forleden, Eowyn! :)

Ønsker deg lykke, lykke til med siste innspurt på skolen - jeg husker hvor herlig det var å bli ferdig, og jeg nyter det nå; å slippe å ha eksamener hengende over meg på denne tiden av året! Det er gull verdt, altså!

Ønsker deg og dine ei finfin helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den Jinx. :-)

Har en liten pause mellom slagene nå, Emil ligger på golvet og leker med baby gym'en sin. Så da kan mamma gå på KG. :wink:

Han er blitt så stor nå, og har oppdaget både hender og føtter. Og så har han begynt å le, og det er jo bare helt urkomisk å høre på. Han er SÅ god!!!! :-) Det er så moro å følge utviklingen hans, jeg synes det skjer nye ting stadig vekk.

Ellers så går alt bare bra med meg. Holder på med siste innspurt på skolen nå, har vel tilsammen bare 3 dager igjen av studietiden. Det føles helt HERLIG! Har jo en eksamen i august å lese til, menbare tanken på at jeg er ferdig med utdanningen nå er en enorm motivasjon til å sette seg ned med bøkene.

I tillegg ser jeg veldig fram til å flytte nordover. Ny plass, nye muligheter. :-) Gleder meg veldig til å pusse opp ny-leiligheten, skal bli godt å bo på en plass der jeg trives. Så nå har jeg kjøpt spisestue,blir gøy å se hvordan den blir der.

Men nå er det matetid!! Og da må ting skje fort :-)

Lover å bli flinkere med oppdateringer!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...