Eowyn Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #141 Del Skrevet 5. juni 2003 Er litt trist idag, savner Diva her på forumet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #142 Del Skrevet 6. juni 2003 Har hatt en fin dag idag, har hatt fri fra skolen, det var godt. En god venninne av meg flyttet inn i en blokk ved siden av meg idag, så jeg har vært der å hjulpet henne, var kjempekos! Og så var det gøy å få henne så nært meg, så nå får jeg truffet henne mye oftere enn før. Har nettopp sett 8 mile sammen med sambo, tror jeg kan se den filmen maaange flere ganger. Den er så bra!! Imorgen skal jeg å se Kurt, han skal signere plater på kjøpesenteret, det blir jo litt morsomt da. Hihi, kanskje litt fjortis, men gutten er jo flink å synge! Ha en fin kveld da jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. juni 2003 #143 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei vennen Jippi til du som sto på EKSAMEN da... Det var kjempe fint!¨ Jeg skal heldigvis ikke ha eksamen før i September. Alle i klassen min sitter å leser som gale, så jeg tror jeg har nok å grue meg til ja.. Fysj, hater eksamen! Er det ikke trist her uten vår kjære Diva??? Syntes det har vært en trist uke her på KG. Hun forsvant, Lott@ forsvant, og all kranglingen og bråket som har vært. Det har vært skikkelig utrivelig her, å jeg har KNAPT orka å være innom. Fram til i går hadde jeg bare svart på Diva innlegg hele uka nesten... Men men, bra vi har kontakt med henne på mail! Åååh, 8.mile er kjempe bra! Har sett den to ganger, å kunne GODT tenkt meg å se den flere ganger også. Det er en slik film man ikke blir lei.. Selv om den varer ganske lenge. Tom Hanks spiller råbra i den. Fikk du signert singel av Kurt i dag da el???? :D Vi kjøpte den tidligere i dag vi også.. Satt å hørte på den om og om igjen i bilen.. Begge sangene er kjempe fine og stemmen hans er til å få frysninger på ryggen av! Kommer nok HELT sikkert til å kjøpe cd'n hans når den kommer ut.. Vel, i dag er jeg gressenke.. Sambo er ute sammen med gutteklubben sin, å jeg koser meg hjemme alene og har hatt en fin kveld. Så jeg håper du har hatt det samme. :D Natta da snuppa.. Sov så godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 7. juni 2003 #144 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei Eowyn :=) Gratulerer for at du sto på muntlig eksamen da :D GLad på dine vegne. Så moro, det var gode nyheter det. Du er flink Eowyn. Glad det ikke er meg, er så nervepirrende med muntlig eksamener. Ja trist at Diva ikke er her mer som bruker.. Blir tomt uten henne. :cry: Godt du har kontakt med henne privat hvertfall. Ellers ville jeg bare si god pinse :D Klem fra Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #145 Del Skrevet 8. juni 2003 Tuuuusen takk for koselige meldinger Skusla og MzFire!! Må bare si at det er jammen så mange snille og gode jenter her på KG, er så hyggelig å åpne dagboken sin, og så står det så mange koselige hilsener her!! :D Og MzFire, takk for de fine ordene, de varmet! Idag har vi vært og handlet i Svinesund, bare for å komme oss ut en tur...Var på fest /ute på byen og kom ikke hjem før 4 inatt, sambo og jeg sov til klokken 13.30... :oops: Så hele dagen fløy liksom fra oss!! Men det var jo godt da, å få sovet skikkelig ut, var helt skutt etter gårkvelden/ natten jeg, danset masse og i tillegg gikk jeg og sambo hjem fra byen og det er laaaangt!! (Føltes ihvertfall slik inatt ) Så fotballkampen igår, var triste greier...Men jeg sa det rett før kampen begynte at Norge kom til å tape, for de takler rett og slett ikke presset. Nei, jeg er ikke akkurat stolt over "gutta" våre.... Så mange tabber, og egotrippe...Fikk nesten fnatt av å sitte å se på jeg. Men stemningen var bra likevel, var på fest til en kollega av sambo, så sluttresultatet ble fort glemt etter noen minutter med skuffelse etter kampen, så var festen i full gang igjen! Har sett film sammen med sambo og en venninne nå, men nå er jeg så trett at jeg tror jammen jeg skal legge meg. Enda jeg sov så lenge idag! :o Jaja, å sove er godt! :blunke: Så dere får ha en god natt da jenter, sove godt og drømme søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #146 Del Skrevet 10. juni 2003 Juhuuuu, imorgen er siste skoledag før sommerferien!!!! Gjett om jeg gleder meg nå.....Skal bli så deilig å slippe litt unna skole, lekser og prøver nå. Skal bare slappe av og kose meg, (skal jo jobbe litt også, men det er jo bare gøy:)), og så skal jeg være masse sammen med mitt tantebarn! Men nå skal jeg være flittig pike og vaske leiligheten. Det trengs nå....Har ikke akkurat vært første prioritet oppi alt eksamenstyret. Må gjøre det skikkelig denne gangen! Klems fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #147 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei folkens!! Nå har jeg tatt sommerferie, enedelig! Reiste hjem (nordover) igår, var godt å komme hjem til familien igjen, ikke minst mitt lille tantebarn...Hun har vokst seg stor og fin, og er mer oppvakt og "pratsom" enn sist jeg så henne! Imorgen begynner jeg å jobbe, blir spennende. Er flotte folk å jobbe sammen med, så det gleder jeg meg til. Så nå tar jeg også ferie fra KG, kommer nok til å stikke innom nå og da, men det blir ikke så ofte. Så ha en fin ferie jenter. Stor sommerklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. juni 2003 #148 Del Skrevet 15. juni 2003 jeg har også sommerferie!! Hurra for oss. Skal jobbe itt jeg også, men det er bare en hyggelig avveksling. Ønsker deg en kjempefin ferie. Stor klem fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #149 Del Skrevet 17. juni 2003 Tusen takk for det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2003 #150 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei ! Jeg er utrolig misunnelig på den lange studentferien din ! Mens jeg - som BÅDE har studert i år og jobbet full stilling skal ha tre uker i sommer.......... Buhuuuu. Tror jeg satser på en karriere som lærer. Jah, det skal jeg. God sommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2003 #151 Del Skrevet 2. juli 2003 Hallo, Eowyn! Er så lenge siden jeg har vært innom dagboka di - har ikke vært så mye på KG de siste ukene, og har ikke rukket noen dagbokrunde før nå. Har lurt på hvor det har blitt av deg i det siste - og nå skjønner jeg jo det - DU HAR FERIE DU! Håper du koser deg masse - og at du får tjent deg opp noen kroner i sommer! Jobber også litt jeg - men jobben min er væravhengig - så jeg sier bare: SPIS IS - MAAAAASSE IS! Sender deg en stoooor klem, Eowyn - fordi det er så lenge siden du har fått en! Kverula PS. Hilde - jeg har en stk. lærerutdanning som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til, så hvis du vil ha den, så ta den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 27. juli 2003 #152 Del Skrevet 27. juli 2003 Hvor eeeeeeeeeeeeer du Eowyn???????? Jeg savner deeeeeeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #153 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg er tilbakeeeeee Har savnet dere kjempemasse, og så har jeg gått å hatt gode nyheter å fortelle dere, så jeg har nesten vært i ferd med å sprekke av glede for å fortelle dere det. JEG ER GRAVID! Endelig gikk det bra, og legen sier at denne gangen ser det ut til at alt skal gå bra. Så hvis terminen stemmer, så kommer barnet til verden litt etter Mette Marit's . Nei, gosh, skal ikke sammenligne.... Jeg er 3 mnd på vei, og tassen der inne er nå ca4-5 cm lang. Var på ultralyd før jeg reiste hjem fra ferie, og da hadde h*n fått små armer og ben, og lå der og vinket til mamma og pappa på skjermen Fikk helt tårer i øynene da jeg så den lille, og krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen. Ellers så synes jeg det er godt å være tilbake fra ferie, har savnet leiligheten og vennen mine her. Så nå har Eowyn det bra. Ikke det at jeg ikke har hatt det fint hjemme, for all del, men det har en tendens til å bli mye mas når man er hjemme på ferie. Mange å besøke, alle vil helst ha deg på besøk samtidig, svigersene må besøkes...Så det blir mye farting. Nå skal jeg og sambo bare stooorkose oss i en uke, før han må reise nordover igjen for å begynne i ny jobb. Det blir trist, og ikke minst tungt å ikke ha han her. Men det skal gå så bra atte, får bare komme inn her når jeg er nedfor, så ordner det seg! Stooooor klem fra Eowyn :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. juli 2003 #154 Del Skrevet 28. juli 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. juli 2003 #155 Del Skrevet 28. juli 2003 Som jeg sa til deg i mailen: synes det er supergøy at det har gått bra denne gangen. Krysser fingre for deg og den lille :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #156 Del Skrevet 28. juli 2003 Tusen takk for det fredagsbarn og Arwen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. juli 2003 #157 Del Skrevet 28. juli 2003 G R A T U L E R E R Dette var kjempe gode nyheter Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. juli 2003 #158 Del Skrevet 28. juli 2003 Blander meg litt bare for å si gratulerer med den lille Liten prins eller prinsesse blir det jo uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #159 Del Skrevet 28. juli 2003 Tuuuusen takk Jinx og meta! Ser fram til 17.ukers kontrollen, tror jeg vil vite om det blir jente eller gutt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli 2003 #160 Del Skrevet 29. juli 2003 Gravid??? Så koselig!!!!! Gratulerer så masse! Skulle egentlig bare si at det er godt og ha deg tilbake! :D Klem fra MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå