Skusla Skrevet 13. mai 2003 #101 Del Skrevet 13. mai 2003 Goood morgen vennen... HVORDAN GIKK EKSAMEN DA??????? Sitter her og luuurer.. Tenker det gikk bra jeg! :D Nå er det en dag mindre til din kjære kommer hjem, og dermed en dag mindre å være gressenke.. Er ikke DEEET fint da???? Oppe så tidlig i dag jeg.. Vært oppe i to timer allerede.. Våknet klokka kvart på 6.. :o Ikke vanlig for å være meg! MEEEN, jeg har fått gjort masse allerede.. Lest avisen, betalt regninger og tømt kattedoen ( fyyysja, like ekkelt hver gang..) Vel vel, da skal jeg kjøre sambo inn med bilen, for den skal på service. Skulle vært der for en halvtime siden, men sambo er verdens TREIGESTE å komme seg opp av og til så.... Ha en FLOTT dag da vennen min.... :D Stor klem fra meg... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. mai 2003 #102 Del Skrevet 13. mai 2003 Hai babe Håper det går bra med eksamen. Jeg skal ha min første i morgen og gruer meg vanvittig. Har så sinnsykt eksamensangst. men men.. jeg overlever vel. Ha en fin dag hvis du titter innom i dag. Klems :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 13. mai 2003 #103 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei på deg snuppa! Slenger inn en hilsen selv om du sikkert sitter fordypet i bøkene og notater. Håper det går bra på eksamen og at dere klarer den med glans! Det tror jeg går kjempebra! Stå på! Sender deg mail imorra :D Lykke til og stor klem fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2003 #104 Del Skrevet 13. mai 2003 Heisann! Ønsker deg lykke til med innspurten! :D Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg! Stor klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. mai 2003 #105 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei babe :D Tusen takk for mail. Hyggelig at du tok deg tid til det midt i eksamen. Ikke slit deg ut helt da, vet at hjemme/gruppe eksamener kan være ganske tunge og intense (har en selv i juni, men har en super jente jeg skal jobbe sammen med så det går helt sikkert bra) Nå skal jeg lese til min neste eksamen, markedsøkonomiens utvikling. Jippi!!??!! klemser fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #106 Del Skrevet 15. mai 2003 JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig ferdig med eksamen! :D Klokken 10 idag ble den levert inn, og dere aner ikke hvor godt det skal bli å få seg noe ordentlig søvn nå....Har bodd i Oslo til en klassevenninne siden mandag. Så det var tidlig opp om morgenen, og sent hjem fra skolen i løpet av eksamen. I tillegg er det både fysisk og psykisk slitsomt å sitte med en slik eksamen, det er utrolig mye som skal gjennomtenkes, formuleres, skrives, osv.... Så på kveldene når vi dro hjem var vi dødsslitne hele gjengen. I tillegg var det støy hele natten utfor der venninna mi bodde, så jeg fikk ikke sove om natta jeg. Men nå krysser jeg bare fingrene for at vi står på denne, ville vært et mareritt å må ta den på nytt igjen!! :o Åh, det var deilig å komme hjem til leiligheten igjen, det ligger noe i "borte bra men hjemme best" altså, den skal jeg gå god for. Hadde bære sambo vært her, så hadde alt vært perfekt. Men nå er det bare 8 dager til han kommer hjem igjen. Vel, synes det er alt for lenge, skulle helst hatt han hjem idag!! :cry: Savner han så fælt....Han ringte igårkveld, og da hadde jeg ikke pratet med han siden søndag. Savnet ble alt for stort, så jeg begynte selvfølgelig å gråte....Så han ble jo helt fra seg da, men av og til klarer jeg bare ikke å holde meg, da presser bare tårene på! Er vel litt følsom til tider... :oops: Men det var iallefall godt å høre at han har det bra der han er, og at han ser lite til bitcha. Nå skal de ha 4 dager fri da bare de i hans klasse, så da kan jo situasjonen bli en helt annen, tror faktisk hun hadde ymtet frampå at hun ville dele hotellrom med han, siden hun er eneste jente i klassen. Vel, back off sier nå bare jeg! Får jeg høre at de har delt hotellrom, da tror jeg at jeg klikker fullstendig. Men jeg vet at han kommer til å nekte hvis inndelingene blir slik, er bare det at "sjefen" deler inn... Ellers så håper jeg dere har det bra allesammen, skal ta en tur innom dagbøkene deres litt senere, skal gå å ta meg en laaaaaang varm dusj nå!!! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2003 #107 Del Skrevet 15. mai 2003 Heeei! :D Så godt å høre at du er ferdig - det er en deilig følelse! Det har helt sikker gått veldig bra, Eowyn! Du har tydelig stått på de siste dagene! Jeg skjønner veldig godt at tårene presser på når du snakker med kjæresten din - jeg er sånn selv jeg...Ikke no' moro når de er borte... Men han kommer snart igjen, vettu...I helga kommer sikker tida til å gå fort, med 17.mai og greier, og hvis du passer på å finne på litt sammen med venner eller no, så går nok tida litt fortere. Men jeg skjønner godt at du savner han... Jeg er en dårlig dagbokskriver for tiden - dagene flyr fra meg...Men jeg skal prøve å stikke innom snart igjen. Håper du får en fin dag og ei fin helg, vennen! :D Stor klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #108 Del Skrevet 16. mai 2003 Idag sov jeg leeeeeenge...Gjett om det var deilig da?!!? Følte meg helt utkjørt igår, null krefter til overs. Men nå er jeg "på bena" igjen, så nå skal jeg benytte dagen til å trene, shoppe og så besøke en venninne på kvelden. Gleder meg!!! Klemsss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #109 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei Har hatt en flott dag sammen med venninnen min. Dro til byen i 11- tiden idag for å se på folketoget, var nydelig vær og masse folk. Storkoste meg!! Så etter vi hadde sett på toget og gått en liten stund i rundt i byen og kikket på folk osv , så dro vi på en liten restaurant utenfor sentrum og spiste middag. Så nå er jeg kommet hjem igjen og har ikke lagt noen planer videre for kvelden. Det er visstnok konsert i Halden, men føler ikke for å dra dit nå, formen er ikke helt på topp. Skal heller sette meg ut på verandaen en stund tenker jeg, og nyte dagens siste solstråler!! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #110 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei og hopp! Er nettopp kommet hjem fra legen nå, har fått fastslått at jeg har migrene. Så nå har jeg fått medisin for hodepinen min, blir deilig å slippe å plages med den så mye. Tok celleprøver, er ett år siden sist, så da var det på tide å gjøre det igjen. Legen fant også ut at jeg har forstørret livmor, men siden han ikke sa noe negativt om det så regner jeg med at alt var som det skulle!! Nå skal jeg spise frokost, så skal jeg kjøre til Bohus og kikke litt, er lenge siden jeg har vært der nå. Vel, økonomien er jo ikke helt på topp denne måneden, så det blir nok "bare se, ikke kjøpe". Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2003 #111 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei på deg! Tusen takk for dagbok-besøk! Jeg travler rundt om dagen, så det blir minimalt med tid til dagbok-skriving på Kg - men jeg er innom å leser så fort jeg får litt ledig tid! Nå må jeg stikke på jobb! Klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. mai 2003 #112 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei hei vennen.... Takk for koselige hilsner i dagboken min.. Det setter jeg stor pris på! Jeg har ikke vært så flink til å besøke dere de siste dagene, men jeg kommer sterkere tilbake, det looover jeg... :D ÅÅÅh, så du har fått påvist migrene du... :cry: Huff, jeg slet med det noe sykt for noen år siden... Det er arvelig i min familie.. Både mormoren min og mamma har det.. Mamma har det mange ganger i måneden, så hun sliter fryktelig. Hvilken medisin fikk du da?? Jeg gikk på Imigran nesespray, og det funka kjempe godt for meg. Men du finner en som passer best for deg. Det goode hos meg var at det forsvant .. Nå har jeg ikke hatt migrene på nesten tre år, og glad er jeg for det! Vel vel, jeg får suse videre jeg... Mange dagbøker å skrive i idag... Håper du har hatt en fin dag og helg vennen.. Gla i deg Stooor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #113 Del Skrevet 20. mai 2003 Hei folkens! Tusen takk for koselig hilsner Kverula og Skusla! Driver på å rydder litt nå, får snart en god venn på besøk som jeg ikke har sett på iallefall ett år. Så det skal bli koselig! Ellers så er jeg snurt fordi at det regner sånn ute, liker ikke regn jeg! Men jeg tror blomstene mine gjør det, så da er det greit at det regner litt da. Vet du Skusla, han gav meg ikke noe medisin igår! Det kom jeg til å tenke på da jeg reiste hjem, at han sa at jeg skulle få medisin mot migrenen, men etter jeg hadde tatt blodprøvene o.l, så dro jeg hjem uten noe medisin. Skal ringe å sjekke opp det der imorgen, har vært så plaget med hodepine og oppkast i det siste, så jeg trenger noe mot det nå. Prøver å ikke spise så mye paracet o.l. Ha en fin kveld da jenter! Klem fra Marte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. mai 2003 #114 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei Eowyn. Godt at du har funnet ut hvorfor du har vært så mye dårlig da. Kedelig å nesten alltid være i dårlig form. Rart du ikke fikk medisinene men.. det ordner seg vel. Nå er det ikke mange dager til kjæresten din kommer hjem heller. Kan tenke meg du gleder deg Ser at du har vært flink og ryddet litt. Tenkte jeg skulle få litt orden her før jeg legger meg jeg også. Litt kaos med papirer og greier nå midt oppi flyttinga. :-? Ha en fin kveld. Stor klem fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #115 Del Skrevet 22. mai 2003 Har pratet med fastlegen nå, og han sa at jeg skulle bare komme til legesenteret idag så skulle jeg få en god migrenemedisin. Men så ville han gjøre nye undersøkelser på meg da, han synes vikarlegen som jeg var til sist ikke hadde gjort noe bra jobb... :o Han likte tydeligvis ikke at livmoren min var forstørret, så han ville undersøke den nærmere. Så nå skal jeg hoppe i dusjen, har vært ute og trent. Stikker innom senere jeg og forteller hvordan det gikk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. mai 2003 #116 Del Skrevet 22. mai 2003 Hei vennen Håper det går bra med deg! Nå sitter jeg og gumler After Eight og koser meg.... Lader opp batteriene - hehe... Ha en kjempegod kveld! Forresten,- når kommer din kjære hjem ? Stor klem til deg fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #117 Del Skrevet 22. mai 2003 Hørtes godt ut Diva!!! :D Går helt toppers med meg, er bare litt trøtt nå. Blir nok en lang dag imorgen, for min kjære kommer hjem halv elleve på kvelden. Legger oss nok ikke med engang tenker jeg, har såååå mye å prate om!!!! Kan nesten ikke vente, dagen i morgen kommer til å gå sirup-sakte, jeg har sikkert vasket leiligheten 3 ganger før han kommer!! Neida, blir nok Idol-finale-aften med stemming på vår popstjerne-kandidat-favoritt med min felles krigsenke-venninne, tror jammen vi får tid til en romantisk komedie også før gutta kommer. :blunke: Alt for å få de siste timene til å gå. Det er det som er det verste, å vente på at de skal komme hjem den dagen de kommer. Men det føles som om han har vært borte i flere måneder, sitter å tenker tilbake på et discovery-program jeg så samme dagen som han reiste, og det er jo bare såååå lenge siden da!! Nei, det skal bli himla skjønt å få kjekkingen hjem igjen, hadde nok ikke klart en helg til uten han her!! (svake menneske, jeg sier, du svake menneske...lalalalalaaa...melodien til Jannicke Jarlum surrer i hodet mitt ) Da blir det bryllupsplanlegging for fullt, og det nærmer seg tid for å avsløre nyheten for venner og kjente. Gleder meg! Sees imorgen da jenter!! Nattaklem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #118 Del Skrevet 23. mai 2003 ENDELIG er min kjære kommet hjem!!!!! Var så utrolig, ubeskrivelig deilig å se han, og ikke minst omfavne han igjen!!! Nå må jeg gå å koooseee!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. mai 2003 #119 Del Skrevet 23. mai 2003 Så bra at han endelig har kommet hjem. Kos deg med kjæresten din du Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mai 2003 #120 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei hei Eowyn-vennen Hvordan går det med deg og bryllupsforbredelser og alttingen???????? Nå er SIKKERT SAMBOEREN DIN KOMMET HJEM, så jeg tipper du er en lykkelig laks. Er såå deilig når man har vært fra hverandre en stund, å så sees igjen.... Håper dere koser ere masse masse, og får en super hyggelig kveld. Det var sikkert en forglemmelse hos legen.. Så det var bra du bare kunne komme å hente. Paracet hjelper jo IKKE mot migrene, men den hjelper da mot kvalmen og sånn.. Håper du slipper å slite med det så mye! Forstørret livmor?? Hmmm.. det hørtes ikke bra ut.. Håper det ordner seg for deg hvertfall. Tenker på deg vettu... Vel, du får kose deg videre i kveld å ha en koooooselig natt med sambo... thi hi.. Gla i deg min lille humørspreder! Stooor klem fra moi. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå