Gjest Diva Skrevet 8. mai 2003 #81 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei på deg Nu er jeg vel hjemme fra tentamen og det var såå koselig å se hilsen fra deg Høres bra ut med bryllupsplanene da! Tenker det skal bli spennende! Gøy at du velger en hjemmelaget tiara og da Høres fint ut:) Typisk mannfolk det, å aldri klare å bestemme seg for sånne ting! Der må vi kvinnfolk ta over i allefall Skjønner at det er styrete mht valg av kirke,- håper dere finner det ut:) Sender deg en mail strax (helt sikkert nå,- det første jeg gjør:)) Stor klem fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 8. mai 2003 #82 Del Skrevet 8. mai 2003 P.S : Har sendt deg en mail nå med et par bilder Håper de kommer fram :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2003 #83 Del Skrevet 8. mai 2003 Hello Sweetheart! Skal du gifte deg??? Det visste jeg ikke - så moro da!!! Det blir masse bryllupsplanlegging på deg framover da! - Gleder meg til å følge med på det - for du MÅÅÅ dele med oss her på KG, altså! Jeg lo en ond latter inni meg da jeg leste om bitcha som fikk ødelagt examen' sin...Stygt av meg, men det får heller gå... Det er ikke særlig trivelig i fylket vårt idag, Eowyn...Jeg var ute en halvtime i stad, og det blåste skikkelig fra alle kanter. Kommer noen regndråper i ny og ne, også... Ønsker deg en fin kveld, jeg! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 8. mai 2003 GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..........Gjett hvem som nettopp ringte til sambo?? :evil: Hva i F*** vil hun han?!!? Kjenner jeg er helt på gråten jeg...Hun måtte selvfølgelig ringe nå som jeg allerede er nedfor pga at han ska reise til tyskland imorgen... :cry: For en heks!! Å joda, hun skulle bare høre om han gleder seg til turen!!! Kunne hun ikke spurt om det imorgen eller??? :o Men hun må likson gni det inn... :evil: *puster inn gjenom munnen og ut av nesen...inn gjennom munnen, ut av nesen...puuuuh* Joda, til neste sommer blir jeg kone. Meningen var at vi skulle gifte oss i sommer, men fant ut at vi skulle utsette det til neste sommer for da får vi bedre tid til planleggingen. Skal opprette en bryllupsdagbok etterhvert. Tror at når jeg er ferdig med eksamen, så skal jeg ordne med det! Selvfølgelig skal dere få ta del i planleggingen Kverula. Diva, nyyydelig pus og nyyydelig kjole!!! Nå skal jeg å prate litt med gutten min, må utnytte hvert minutt med han nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. mai 2003 #85 Del Skrevet 8. mai 2003 Sier bare en ting : er det mulig å ble mer SUPERBITCH? hu dama der skulle hatt skikkelig juling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 8. mai 2003 Tell me about it.. :x Hun er pokker meg ta så frekk at det halve kunne vært nok. Noen gode tips for hva mer jeg kan gjøre enn å kjefte henne opp? Ser ikke ut som det nyttet noe særlig, siden hun bare har fortsatt... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2003 #87 Del Skrevet 8. mai 2003 HEI! Ser du sliter med dette kvinnemennesket enda! Hva skal man gjøre med sånne??? :o Tar hun virkelig ikke notis av at du kjefter henne opp??? Har du bedt henne ligge unna - uten at hun har tatt poenget??? Det er jo ikke mulig å være så gjennomført J*****??? Det er jo håpløst, da... God natt til deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2003 #88 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg ønsker deg en god helg, vennen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 9. mai 2003 #89 Del Skrevet 9. mai 2003 Håper alt ordner seg og at hu fittekjerringa holder seg vekk. Prøv å hev deg over det, selv om jeg vet det ikke er lett. Håper du ellers får en kjempe fin helg Eowyn, kos deg masse Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. mai 2003 #90 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei på du. Hvordan går det? Håper du ikke tenker for mye på det lille ludderet (stygg i munnen i dag) Synes synd på deg som må være uten kjæreste så lenge. Skal være en og en halv uke uten til sommeren og synes det er mye. :cry: stakkar oss, mest deg da selvfølgelig.. Ha en kjempefin helg. Klems :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #91 Del Skrevet 9. mai 2003 Kjørte han til bussen klokken åtte i morges, klarte å ta farvel uten å begynne å tute framfor alle kollegaene hans...Men da jeg kom hjem..: Fytte rakkern så trist altså! Må klare meg to uker uten han...Huff. Jaja, det nytter ikke å legge seg ned å grine, må jo bare være sterk. Jeg tenker bare på den dagen han kommer hjem igjen jeg, DET skal bli kos det! Men SEFF måtte hun bitcha komme bort å ødelegge..."Heeeei, gleder du deg til tuuuren elleeeer? Det blir så kooooos!! Vi ska fin på SÅ mye artig! bla bla bla..." Ba henne til slutt om å la oss være i fred, takler ikke trynet på den kjerringa... :evil: Idag er det ryddedag i borettslaget, og det ble leid inn en stor container for anledningen. Benyttet sjansen jeg til å få ryddet i boden som var full av papp og skrot. Så nå har jeg det ryddig og fint der iallefall! Deilig å bli kvitt ting som tar så vanvittig med unødvendig plass.... Idag er det jammen sol her, så nå skal jeg ta på meg treningstøyet å trene litt! Blir deilig. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #92 Del Skrevet 9. mai 2003 Stolt av meg selv!!!!!!! Har gått/jogget 3 mil nå!!!!!!!! Jeg bare fortsatte og fortsatte og fortsatte...Det var så nydelig vær ute, og jeg hadde masse god musikk å høre på. Det gikk jammen fort gitt. Det er jammen deilig å trene...Har begynt å ta sit-ups også, tok 50 i forgårs, 60 igår og 70 idag. Prøver å øke med 10 for hver gang. Så nå skal jeg ta en laaaaang dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 10. mai 2003 #93 Del Skrevet 10. mai 2003 Herregud, så flink du er da ? Får dårlig samvittighet jeg. Har ikke vært helt flink sånn sett i det siste,- men det skal gå bedre snart:) Må bare hente inn litt mer energi... Håper du har hatt en fin dag da Tusen takk for hyggelig mail, forresten :D Skal bare ut på en aldri så liten nattlig fotosafari om ikke lenge, men sender deg mail tilbake i kveld eller i morgen Stoor klem fra meg : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 10. mai 2003 #94 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei hei vennen.. Takk for koselig hilsen i boken min.. :D Det gledet ett Skusle-hjerte stort.... Joda, har hatt det kjempe fint vi.. Solt oss masse og bare kost oss.. Deilig å være borte, men enda deiligere å komme hjem Samboeren din være vekke i to hele uker??? Å hvem er bitcha??? Skal jeg banke noen for deg?? Er ikke så flink å banke da, men jeg kan legge en snikete, utspekulert plan for deg.... Håper alt er bra med deg hvertfall, høres slik ut.. Sprek du er! Får nesten dårlig samvittighet her.. TRE mil, det er langt det! :o * Skusla meget imponert* Håper du har hatt en fin lørdagskveld hvertfall.. Det er godt å være tilbake.. Snakkes snart. Stooor klem til deg vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. mai 2003 #95 Del Skrevet 11. mai 2003 Åååh, er sambissen din bortreist?? *føler med deg* Min reiser bort på mandag og jeg ser IKKE fram til det. :cry: Er ikke noe morsomt å være alene. Får håpe dagene går fort til din og min sambis kommer hjem igjen. Min er ikke reist enda da, men det er bare søndag igjen nå liksom også drar han tiiiidlig på morgenen. Vel, det går vel bra. Også har vi da KG. *puh* *STOR føler med deg klem* fra Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 11. mai 2003 Hællow gøøøørls Tusen takk for kjempekoselige meldinger!!!!!! Har vært til en "krigsenke"-venninne, vi må jo holde sammen vi som bare har slike samboere som er på øvelser hele tiden. Så vi har sett romantiske komedier og savnet guttene kjempemasse. Men det var godt å ikke være alene på en lørdagskveld da, hadde vært kjipt! Så nå er det bare 12 dager til han er hjemme igjen... Her telles det dager timer og minutt kan dere tro! Hadde aldri trodd at jeg skulle savne han så mye, og er det ikke rart....Hver gang han er langt borte, så innser jeg hvor glad jeg er i han og hvor mye han betyr for meg...Så får jeg dårlig samvittighet for alle gangene vi har kranglet litt. Nei, det skal bli himmelsk godt å gå gutten hjem igjen!!!! Lurer på om bitcha har lagt seg etter sambo der nede da....Hun gjør jo alt i sin makt for å få meg sjalu. :evil: Men hun må bare prøve seg på noe snusk, da blir Eowyn kjempesinna!!!!! Men nå skal jeg ut på litt trimmings, må få av noen kilo til sommeren Klem klem til dere alle snille jenter!!!! Glad i dere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. mai 2003 #97 Del Skrevet 11. mai 2003 Dakkar du. Jeg er alene hjemme i ca 14 TIMER jeg, ikke 14 DAGER. to uke hadde jeg neppe holdt ut, har knaprt vært borte fra ham så lenge siden jeg traff ham første gang (og falt for ham...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 11. mai 2003 På tide for dene jenta å komme seg i seng nå! Tidlig opp imorgen for å ha eksamen...Gruer meg litt, er så vanskelig å vite hva vi kommer til å få...Men samtidig gleder jeg meg til å få den unnagjort, så slipper jeg å ha det hengende over meg! Eksamen er og blir et press, uansett hvordan man vrir og vender på det.... Blir iallefall borte fra KG noen dager da, men jeg skal tenke på dere hele tida! Ses på onsdag da jenter. Nattaklem fra Eowyn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2003 #99 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei vennen! Jeg tenker på deg i dag, og håper eksamen går bra! :D Snart er den overstått! Du er så imponerende flink til å trimme at jeg gir meg over - jeg vil også ha en porsjon av den energien din! Ønsker deg effektive eksamensdager, og ei finfin uke! :D Klem til deg fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 12. mai 2003 #100 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei!! har begynt på en liten vandring i dagbøkenes verden, det er jo her det er virkelig spennende å være. føler absolutt med deg mht samboeren som er bortreist! sånnt er ikke greit. om det kan være noen trøst så holdt jeg og eksen sammen gjennom hele det året han var i militæret vi. og han var på andre siden av landet. det ble mange ensomme netter og skjulte tårer, men man vokser av sånnt synes jeg. blir sterkere og så er det litt enklere å ikke bli så avhengig av hverandre. men det er jo aldri noe hyggelig å være alene da. men tenk hvor herlig det blir når han kommer hjem igjen.. Lykke til med eksamen Klem Lemoni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå