Eowyn Skrevet 8. april 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 8. april 2003 Hei og hopp!! Neida, jenta vil ikke ut enda, ser ut som hun trives godt inni mammas mage . Men nå er søster innlagt på sykehuset, så fødselen er nært forestående ihvertfall. Hun hadde jo termin igår, og det er jo ikke så uvanlig at førstegangs fødende går over terminen. Men jeg synes ikke 1-2 dager er så verst jeg. Så nå går jeg bare rundt og tripper, venter spent på telefon om at jeg har blitt tante! Og nå har jeg jammen PÅSKEFERIE!!! Forelesningene for de neste dagene gikk ut, så nå skal jeg bare kose meg ute i solen. Gleeeeder meg til å komme hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. april 2003 #22 Del Skrevet 8. april 2003 Åh, så spennende Eowyn! Gleder meg så masse til å høre hvordan det går..... :D Jeg ble tante i november jeg, da søsteren til sambo fikk en pjokk. Det var stort det..... :D God ferie forresten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 8. april 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 8. april 2003 Min kjære søster venter og venter...Sånn som alle oss andre, men tror nok hun venter mest nå stakkar. Har fått en liten sovetablett nå slik at hun skal få seg litt søvn inatt, riene er så vonde at hun har ikke fått sove på kjempelenge. Slitsomt å være gravid!! :o Men nå håper jeg virkelig at tulla ikke skal bruke noe særlig lengre tid på å komme ut... Men nå er jeg stuptrett, så nå skal jeg sove, sove, sove Natta jenter, håper dere har hatt en like fin dag som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 9. april 2003 JIPPIIIIII!!!! Idag klokken ni kom den lille jenta til verden, frisk og sunn. Så nå er jeg blitt tante!!!! Jenta veide i overkant av 3000 g, og er ca.56 cm lang. Er helt i hundre nå, vil bare hjem, hjem, hjem! Ønsker allesammen en riktig fin dag. Stor klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. april 2003 #25 Del Skrevet 9. april 2003 GRATULERER SOM TANTE, EOWYN!!!! Så flott at jenta er frisk og fin, og at alt står bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. april 2003 #26 Del Skrevet 9. april 2003 Endeliiiig..... :D GRATULERE SOM TANTE VENNEN, SÅ KOOOSELIG!!!! Har du vært å sett henne enda nå eller????? Det er så koselig med baby, og det fine med TANTEbarn er at man kan passe de når de er snille, og levere de fra seg når de gråter... Du kommer til å bli en super tante.. det er jeg sikker på.... Ha en fortsatt flott dag da.... Her stråler solen fra skyfri himmel og det er ikke så kaldt heller, så jeg skal møte venner på utecafe i dag.. Koslig! Stor klem fra meg...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2003 #27 Del Skrevet 9. april 2003 Gratulerer så mye, Eowyn! Endelig er ventetiden over! Tipper du gleder deg til å se den lille! Og tipper du kommer til å få mye moro som tante! Ha en goood dag! -Det regner jeg med at du har allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 9. april 2003 Takk takk for det. Skusla, har ikke fått sett henne enda, reiser ikke hjem før på fredag, så må vente litt til. Men pappa har knipset bilder med digitalkamera, så han skulle sende over mange blider av henne. Fy fader for en deilig følelse å være TANTE!!!! Sitter akkurat nå å chatter med min firmenning som bor i Canada. Hun studerer for tiden i Mexico. Så nå planlegger vi å treffes snart, enten eriser jeg til Canada, eller så kommer hun hit. Det blir artig, har bare hatt brevkontakt/mailkontakt så det skal bli spennende å møte henne. Fikk også mail fra en venn som bor i USA, han tror han skal sendes til Irak snart...Krysser fingrene for at han ikke blir sendt dit...Huff, håper den krigen kan ta slutt snart!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. april 2003 #29 Del Skrevet 9. april 2003 Gratulerer Tante Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 9. april 2003 Har sett bilder av henne nå, hun var så skjønn! *tante stråler av glede* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. april 2003 #31 Del Skrevet 9. april 2003 Babyer er skjønne ..... Er bare innom for å ønske deg en god natt og håper du har hatt en fin dag idag. Her har solen skint fra skyfri himmel hele dagen og det er deilig... Sove godt da vennen min.. Setter masse pris på deg.... Klem til deg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 14. april 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 14. april 2003 GOD PÅSKE ALLESAMMEN!!! Håper dere har det fint i påskeferien. Selv har jeg det topp, var godt å komme hjem, og fantastisk moro å se det nye familiemedlemmet. Hun var så lita og skjønn, og en helt eksemplarisk baby. Skrek nesten ikke, og sov mye. Prater og babler i vei, hun er skjønn. Så nå skal jeg snart på besøk. Jeg kommer til å reise på hytten imorgen, så da blir det en stund til jeg kommer på KG igjen. Så nå benytter jeg anledningen til å ønske dere en riktig god påske, håper dere koser dere allesammen. Mange påskeklemmer fra Eowyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2003 #33 Del Skrevet 14. april 2003 Hei Eowyn! Selvom du ikke ser dette før ETTER at du kommer hjem fra hytta, så ØNSKER JEG DEG EN FIN PÅSKE OG NOEN DEILIGE DAGER PÅ HYTTA, EOWYN! :D Stor klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. april 2003 #34 Del Skrevet 15. april 2003 God Påske fra meg også *klemmer* Visste ikke at du hadde dagbok jeg.. så den først nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. april 2003 #35 Del Skrevet 15. april 2003 Goood påske, Eowyn Kos dere og ha det hyggelig : - ) Stor klem fra Diva:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. april 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 23. april 2003 I'm back!!! Har hatt en fantastisk påskeferie, har fått vært mye sammen med mitt tantebarn, og så har jeg vært en god stund på hytta og gått noen fine skiturer på fjellet. Var kjempeheldig med været, så nå er jeg blitt knallbrun. Men det var litt godt å komme hjem hit igjen, får slappet ordentlig av nå, for det sier seg jo selv at når man feirer påskeferien hjemme sammen med familien, så kan man liksom ikke bare være hjemme/på hytta, man må å besøke besteforeldre, tanter og onkler, svigerforeldre osv., så det er full fart hele tiden. Selvfølgelig er det kjempekoselig å treffe allesammen igjen å besøke dem, men det er slitsomt. :o Så nå skal jeg og min kjære bare kose oss alene og ta vårrengjøringen i leiligheten. Svigermor og mor kommer på besøk i neste uke og skal være her en uke, det blir koselig. Og da må jeg jo passe på å ha det rent og pent til de kommer.... Håper dere har hatt en like fin påske som meg, blir godt å komme igang på KG igjen! 1000 klemmer fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. april 2003 #37 Del Skrevet 23. april 2003 Velkommen tilbake babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2003 #38 Del Skrevet 23. april 2003 Hei på deg! Koselig å ha deg tilbake på forumet! Høres ut som om du har hatt en deilig og hektisk påskeferie! Man kan ofte trenge litt hvile etter feriene, ja... Vårrengjøring lyder slitsomt...men er man to så går alt så mye lettere, ikke sant? Kos dere idag! :D Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. april 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 23. april 2003 Hei og hopp!! Nå er det vasket her, ble så fint atte! Er godt å ha det unnagjort...Har også vært en tur på plantasjen og kjøpt flere planter til blomsterbedet mitt, så nå skal det bli riktig så koselig ute på verandaen min. Det er jo så deilig vær at jeg får nesten fårlig samvittighet av å sitte inne . Tror jammen jeg må sette meg ut etterpå å nyte de siste solstrålene før solen går ned. Har skrevet ut forelesningsnotater til den store gullmedalje, tror skriveren ble sliten på slutten....Er jo så mye man må ha med seg på skolen, så da er det bare å skrive ut ja! Ja, tenk at av og til føles det som om man trenger ferie etter ferien....Hihi, litt sprøtt. Men jeg har hatt det skikkelig fint i påsken, selv om det ble mye stress til tider. Åh, er så herlig å komme tilbake til KG og treffe dere flotte mennesker igjen. Er så koselig å sette seg ned å lese alle de koselige innleggene deres!!! Solklem fra Eowyn 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. april 2003 #40 Del Skrevet 23. april 2003 Heia vennen! Så koselig at du har hatt en fin påske. Har vært masse fram og tilbake med oss. Vært på besøk, hatt besøk....vært i barnedåp til vår lille nevø - er helt utslitt jeg. Jammen meg godt det snart er helg Det er så kos med babyer. Ei venninne av meg fikk ei jente idag, så i morgen blir det sykehus tur på oss. Må jo se det lille vidunderet :D Håper du får en fortsatt fin dag, Eowyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå